Author Topic: Самолети и летища  (Read 62516 times)

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11494
    • View Profile
    • Email
Re: Самолети и летища
« Reply #420 on: 07.08.2017, 11:35:58 »
Връзката на Т1 с Т2 е важна по-скоро за прекачване. Ако крайната цел на пътуването ти е София е все тая дали ще кацнеш на Т1 или Т2, общо взето вревепътуването до центъра на града е еднакво било то с 84 от Т1 или с метрото от Т2.  Ако целта е някъде по морето, Варна, Бургас то пътуването до Ц.гара е с разлика от около 4-5 мин. с метро, или комбинация 84+305, 213 което е пренебрежимо малко. Така че има логика цените да са съпоставими. Т1 не е това което беше изглежда доста модерно, не бих казал че отстъпва много на Т2. Дори ходенето до спирката на 84 от Т1 е по-удобно и по-набилзо отколкото от Т2.

Ако пък съвсем се задръстят и двата терминала, нищо чудно с този темп с който се увеличава броя на чуждестранните туристи да трябва скоро да мислят и за Т3.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline dj_the_bus

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1722
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Re: Самолети и летища
« Reply #421 on: 04.09.2017, 08:08:46 »
Относно Юлието във Варна- Кадрите на БТВ явно са много стари, защото тези Юлиета бяха в Транстриумф и вече са бракувани.

За терминалите- чиста проба перачница на пари и пудрене на властта. Във Варна, Бургас, Пловдив и София си е диващина това с вторите терминали. За София - иди-ела, става да има втори терминал. НО! София няма никаква международна роля освен за полетите конкретно България-Някъдеси. По времето на БГА Балкан, определено София е било транзитно летище с много прекачвания, поради което са вървели линии София - САЩ и Канада (прекратени някъде 1998-9г.). В момента цялото прекачване е насочено в Истанбул, по Гърция и в Букурещ. Логично говорим за прекачване Азия/Африка-Европа. За Райън- до колкото знам властта на Летище София сама реши да насочи Райън към Т2 защото имат едва три самолета базирани в София (общо излитащи до 9 пъти и кацащи до 9 пъти в периода 06:30-00:40ч.) и още 3-4 на ден идващи от Брюксел, Лондон и Берлин. Уйзз вътрешно (София-Варна) също летят на Т2.
Според мен трябва пълно затваряне на Т1 и цялостното му ремонтиране, реновиране и/или реставриране и да търсят отговорност, защо не е направено това заедно с построяването и обновяването на новото летище София. В последствие Т1 и Т2 могат да си разпределят полетите по някакъв критерий.

Летищата във Варна, Бургас и Пловдив- за чий джоб беше направено това да построяват тия Кауфланди за нови терминали??? Че във Варна се води, че има дори трети терминал- стария ремонтен хангар на БГА Балкан. Много по-удачно би било и за трите града да се запази държавното управление на аерогарите, а сградите на терминалите да бъдат обновени напълно. Специално във Варна сградата на Т1 беше много по-приятна и малко осакатена на външен вид. Бургас и Варна имат работа само лятото с чартъри. Иначе най-куцото на двете ТИМаджийски летища е (Варна и Бургас), че дори пътят им влиза в таксата за паркинг, а не като в София бариерите с картички да са конкретно към паркингите.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13033
    • View Profile
    • Email
Re: Самолети и летища
« Reply #422 on: 04.09.2017, 13:52:28 »
По времето на БГА Балкан, определено София е било транзитно летище с много прекачвания, поради което са вървели линии София - САЩ и Канада (прекратени някъде 1998-9г.).
Глупости на търкалета! Полети до Щатите, Канада, Австралия и Сингапур от София правеха само перачницата JES Air в ранните 90, докато препере известно количество милиони.
Не знам София-Хавана на БГА ли се водеше или само парчето до Москва, а оттам - с Аэрофлот.

Online abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2660
    • View Profile
Re: Самолети и летища
« Reply #423 on: 04.09.2017, 15:25:03 »
София-Хавана през Москва?!?През цяла Русия ли е бил полета или на обратно над Европа?

Offline fizik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 536
    • View Profile
    • Email
Re: Самолети и летища
« Reply #424 on: 05.09.2017, 17:51:37 »
Мои колеги в Германия си спомнят 1994та как са летяли през София за Коломбо, Шри Ланка. Откъде са вадили трафик за такива полети представа си нямам.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13033
    • View Profile
    • Email
Re: Самолети и летища
« Reply #425 on: 05.09.2017, 20:01:06 »
София-Хавана през Москва?!?През цяла Русия ли е бил полета или на обратно над Европа?
През Шанън в Ирландия и Гандер в Нюфаундленд в Канада. Тези полети бяха прочути с това, че след Канада не оставаше почти никой в самолета.
« Last Edit: 05.09.2017, 20:03:15 by blagun »

Offline София 100

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1440
    • View Profile
    • Email
Re: Самолети и летища
« Reply #426 on: 21.12.2017, 22:55:08 »
Малко "забравени" герои:  http://forums.airshows.co.uk/viewtopic.php?f=40&t=68089
Той не спира ни денем, ни нощем

Online comet

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1017
  • MAN Lion's City
    • View Profile
Re: Самолети и летища
« Reply #427 on: 14.01.2018, 18:18:37 »
Правителствения самолет на Япония, с който пристигна Шиндзо Абе:


Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9039
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: Самолети и летища
« Reply #428 on: 14.01.2018, 20:42:38 »
Една изящна птица.

Offline KRAKOMOBILA

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5206
    • View Profile
Re: Самолети и летища
« Reply #429 on: Yesterday at 19:32:34 »
Всъщност са две.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!