Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Ivo

Pages: [1] 2 3 ... 553
1
А пък младежа, "допринасящ за развитието на икономиката", който снима видеото прави няколко нарушения. Снима в превозното средство, разсейва водача като създава предпоставки за ПТП и излага на риск здравето на всички пътници, също така с действията си забавя движението на ГТ. Забранено е говоренето с водача по време на движение.

2
Хммм, аз тук виждам че автобуса си има отделна кабина, отворен е прозореца, шофьора си е на работа а най-вероятно някакъв келеш-безделник иска да влезе в медиите да стане известен че си няма друга работа и снима. Мога да се хвана на бас че този келеш или е безделник, или работи някаква "дамска" работа, и тухла върху тухла не е сложил през живота си и не е карал никакво ПС. Те такива най-обичат да правят сеири. Повярвайте ми, работя с клиенти, през деня ми минават хиляди и точно разни безделници със зализани перчеми съдзават проблемите и заплашват, ама аз така съм се научил да ги слагам на мястото им, че повече да не посмеят да снимат така.

Много хубаво го защитават пътниците отначало, казват човека е на работа, станал е в 3 сутринта а ти само правиш сеир. Защо тоя келеш не снима кочините в задръстването, които замърсяват въздуха не по-малкои не вдигне скандал на каращите ги, вместо на шофьора? Хванал се за най-малкото. Да беше автобуса без кабина разбирам ама... Кажете кое замърсява повече, многото кочини и влизашия през прозореца дим и газове от тях, или пушека от цигарата в напълно затворена кабина?

Ха да бях аз на мястото на шофьора някой да ми каже нещо заплашвам че напускам от утре да се оправят без хора, утре като няма кой да ги вози да видим как друга песен ще запеят.

3
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 23.11.2017, 21:00:00 »
Кой ще се занимава да възстановява почти 20 годишен автобус. За 1771 става въпрос. Като гледам цялата рама е огъната и изметната едва ли е толкова лесно.

4
А не се ли замисляте, че може отношението на работодателя да е различно, да има бонуси, по-високо заплащане? Хората са си едни и същи, но важи поговорката "каквото повикало, такова се обадило" ако работодателя те ебава това веднага се отразява на обслужването, защото всеки си го искарва на клиентите. И това трябва да го чуят всички работодатели, които прецакват служителите си, бавят им заплати, удържат им пари, или се отнасят лошо, че всъщност полека-лека прецакват сами себе си. Не става въпрос конкретно за тези, а общо попринцип.

Защото ако едни изчакват пътници и после юркат много автобуса може да им удържат пари за преразход, а на други не. А дали има някакви бонуси ако изчакваш пътници? Как да те стимулират като не си задължен да го правиш, задължен си само да качиш хората заварени на спирката, изчакване на тичащи е само пожелателно и ако има време, има разлика.

5
Тази линия 25 въобще ползвала ли се е, на всички снимки които качвате все е чисто празен. Аз съм го виждал само 2-3 пъти този автобус също чисто празен.

6
Поне тези на гараж Дружба видимо изглежда че добре се поддържат. Не съм попадал до сега на такъв с неработещи климатик, разрешения или парно. Също така и ако някой надраска нещо се чисти веднага. За другите гаражи нямам наблюдения.

7
Автобуси / Re: MAN NL 262/263 (8027-8036)
« on: 20.11.2017, 08:30:20 »
Къде е МАН, къде е ВМС все пак има голяма разлика. Все едно да сравняваш Дачия с БМВ м-ка.

8
И аз се чудя, не е ли по-добре максимално да са на линия, а пък като един от тях е повреден просто да има дупка в разписанието? И не са само 4 тези Дювази поне 7 има. Ако не искат да се движи по Дондуков да го пратят поне до пам.Левски, видя се за толкова месеци че и до там линиите са е фективни и има доста пътници. Все пак те стоварват на гърба на Ал.Невски.

Това че някой от европредставителството можело да се качи на такъв Дюваг и да ни критикува са глупости. Все едно пък в Италия, в Швейцария, във Виена и на други места не са се возили на такива трамваи, че и по-стари. Бас държа че по-скоро ще му стане интересно.

Но да ви кажа в момента 23 не е чак толкова празен колкото си мислите, ако не е минавала 20-ката преди него обаче. Ако се продължи до Младост определено ще е много удобно, защото трасето ще е 100% автономно и в час пик ще е по-бързо с 23 от Младост до Дружба или Слатина, отколкото с кола. Нека поне веднъж трамвайната инфрастуктура изпревари шосейната и трамвайното трасе да се построи преди булеварда.

9
Трамваи / Re: София 65 и 70
« on: 16.11.2017, 20:43:17 »
А някой как си е паркирал Трабантчето напреко на тротоара, запречвайки го целия до стената на халите. Не мога да повярвам че още 70-те са паркирали така.

10
На мен са ми някак "чоглави" тия рейсчета Ютонг. Откъм комфорт нямам забележки, меко возят, тихи са, топли зимата, прохладни лятото. Но все още са нови. Иначе като дизайн и изработка ми изглеждат някак все едно са дялани, отделно много дразни страничното ел.табло което скрива видимостта на шофьора и на пътниците. Точно там по линия на погледа се пада например и ел.таблото на спирката и не можеш да видиш като си вътре след колко време идва следващото ПС дали да се прекачваш или да продължиш ако ти е по-удобно нещо друго.

Определено си личи че Ютонг, ВМС са нискобюджетни марки и разликата е голяма например сравнине с МАН и Конекто. Но според мен за Ютонг още е твърде рано да се каже стават или не, не знам направиха ли и една година на линия, тепърва предстои да разберем.

11
Разни / Re: Мобилните оператори
« on: 16.11.2017, 17:52:07 »
Е разбира се, че все има някой дето е прецакал монтополистите, някой по-хитър винаги се намира, но такива са пренебрежимо малко като брой и монополиста бълха го ухапала че ще прецака той 10 000 човека и на тия 10 000 един него ще прецака. Вървят си им печалбите и схемите така и така.

12
Разни / Re: Мобилните оператори
« on: 16.11.2017, 17:29:11 »
Не всеки може да изгори, трудно могат да докажат че реално са ти дали картата каквото и да си подписал. Ако е пъхната някъде в договора как точно ще докажат че са ти я дали? То важи и обратния вариант ако си хитър и ти можеш да ги прецакаш.

13
То ако следваме вашата логика нито един не спира както трябва, ама дали е така? По-скоро леко намокрените релси и листопадът оказват влияние, а всички трамваи по норматив трябва да спират еднакво.

14
Да напрпавят изцяло автономни и свободни от коли бус-ленти и велоалеи, а пък тези които им е толкова акъла да ползват коли в топ-центъра ако ще и всичко да се задръсти, но да има варинат винаги за бързо и безконфликтно пътуване, за хората които имат работа и ангажименти и не искат да седят в трафика и си стискаме ръцете  :D

Разбира се, че и в Амстердам и Копенхаген има хора които обичат да шофират колите си и си ходят на работа всеки ден с тях в топ-центъра. Никой не ги дискриминира и не им е забранил. Обаче на такива там им излиза в пъти по-скъпо, неизгодно, бавно и неудобно и такива са много малко.

Друго което споменахте, причината толкова много хора да ползват личните си автомобили са и исторически-знаете че в много от градовете ни хората масово да дошли от село, демек тук идва липсата на усещане за градски начин на живот, за градска култура. Те просто нямат нашите навици на хората израстнали и родени в големия град да ползват обществен транспорт, дори някои не знаят как се ползва, нито кое къде отива, нито могат да се ориентират по градски карти, схеми.  Както си е свикнал байчо на село да си сопре кочината пред дувара, си пренася същия манталитет тука в големия град и за това се получава така. Къде е виждал байчо там велоалеи и трамваи. Това прави впечатление и в моята работа например тези които идват с кола на работа повечето са откоро в София, тези които са няколко поколения Софиянци си пътуват с ГТ, пеша с колело итн. Веднага си проличава.

15
Това с пиломатите много чупи гредите като се вдигнат под превозното средство. По графа имаше няколко такива случаи на вдигане под трамвай. Според мен същия ефект би се постигал с бариери, като всеки има дистанционно с което да вдига бариерата.

Иначе с пиломатите имаше и забавни случаи-някой олигофрен се набута зад трамвай, мине трамвая, вдигне се пиломата точно под кочината му и я разбие цялата отдолу и стане за посмешище на всички чакащи на Попа  :D

16
Може малко тъпо да звучи, но за да се реши проблема с почивките не може ли да се направи някаква организация, например пристига един трамвай, ватмана слиза и отпочива а трамвая го поема друг ватман, след това се качва на следващиа от който слиза другия ватман който също отива някъде да хапне и да отпочине и тн. Така може да се осигури нормална обедна почивка от 30 мин. както си е по закон. Така и така новите трамваи ще са еднакви, все тая кой кой ще подкара.

17
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 11.11.2017, 01:17:35 »
До тук само оплюване и хейт. Разбираемо защо...

Да не ти дреме...то е ясно защо, всеки който тръгне да прави нещо повече от другите веднага почва да бъде оплюван от завист и трудът му да бъде постоянно критикуван. Яд ги е че не е да стане тяхната  :D

18
Добре де, в София са общо 4 автобусните линии, в които в определени моменти човек физически не може да се качи. Това са 111, 204, 66 и 63. Да бяха 40 да кажеш няма как да се оправят с проблема, но става въпрос за 4 автобусни линии в милионен град. Толкова ли не може да се измисли някакво решение и да се прилага някаква оперативност.

19
Е няма що, той подземния паркинг под НДК е препълнен от коли сигурно, та евентуално махане на 3-4 паркоместа да е проблем (колкото ще се съберат на мястото на една такава крива) Абсурдно е да се твърди че една крива под земята е скъпа инвестиция за милионен град, или пък предложените 1600м. ТМ трасе.

20
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 08.11.2017, 21:39:40 »
А добро утро, чертежи трябваше да се пуснат чак за да зацепят 20 човека че не табелата е малка, ами просто коша на Т6Б5 отпред е по-широк и челното стъкло е по-широко от на Т6А5 (ако ще и коша назад да е същата широчина) Табелата си е нормална големина за трамваи. Децата в детската градина сигурно по-бързо щяха да зацепят.

Поздрави за екипа иначе и за положения труд, трамвая изглежда супер.

Pages: [1] 2 3 ... 553