Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 307
1
1227 на 11.

2
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: Yesterday at 23:47:39 »
Еми ето Земляне взима 285 ,минава на къси ,след като МТК мъчи народа по куп линии с тея малки смешни рейсчета, значи тука ще са идеални за 10 човека дето вози. А и къде отидаха колите от 86 и 90 ? Нали уш са излишни оранжевите манове и се чудеха къде да ги пишат ? И ето добро решение ,вместо да се влачи подвижен състав от гараж на гараж и един куп разправии. :D

Щом смяташ че по 285 се движат по 10 човека, значки си тотално незапознат какво се случва по линията. Визирам частта между Гарата и Хаджията. За Надежда нямам наблюдения.

3
3824 фърчи по 404.

4
И тук идва логичният въпрос защо след като съществува, макар и рядко маршрут Бизнес парк - Витоша, не е направен запис за него? Апаратурата ли ще се изхаби или просто всичко това хармонира с катастрофално лошото оповестяване в метрото като цяло.

5
Благодаря за поправката.

6
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 14.12.2017, 23:37:25 »
Кой е казал че 204 ще се поеме от СА? По-вероятно и логично е да си остане на Карат до закупуване на необходимите автобуси. 18 съчленени автобуса няма откъде да се вземат към настоящият момент. Не забравяйте че догодина ни очакват и 5тм и 7тм.

7
Отговорът на повечето от половината ти въпроси е, че така се казват спирките. Тоест това не е забележка към дизайна на табелата а към това, че трябва масово да се преименуват спирките.
...

Спирките се казват точно така, както е написал Мартин. Не трябва да се преименува нищо, а просто да се напише правилно. Аз също имам своите резерви към табелата, но определено е стъпка в правилната посока.

8
Към днешна дата МГТ няма капацитетът - водачи и изправни возила, да замести автомобилния транспорт дори на 50%. Сиреч ако има забрана за автомобили и "безплатен" ГТ то същият ще блокира от желаещите да го ползват. Освен това обикновено високите нива на замърсяване са в студени дни, когато и велосипедите са "на трупчета".

9
Доколкто видях шофьорът не е имал шанс да оцелее  :/

10
Какво става бе? Аз не крия, че съм привържаник на Карат, обаче това вече е наглост - трети път! Поне този път не е успял да се запали даже май.

Какво значи наглост? Да не би сами да искат да се запалят...

11
123 няма как да почива на другата крайна спирка, защото маршрутът му там е кръгов. 122 спокойно може да се закрие.

12
A как иначе. Кой ще плаща за паркинг ако има автобус...

13
И защото нашето метро е изключителна алтернатива на автомобила, то в много случаи наземният транспорт е по-бърз.

14
Когато трафикът се свие до онези които допринасят пряко за икономиката с движението си, тогава проблем с трафика няма да има. Докато автомобилите се ползват за чадър оправия няма да има и само рестрикции са решение.

15
Няма да коментирам, само ще кажа, че Икарцедесите не се поддържат, по волята на СЕ. За МАН, тактиката, която сме предприели е да се направи кампания за разясняване и тестова експлоатация в един гараж. Но няма да издавам повече конфиденциална информация на хора, които просто решават да оплюят всяко начинание за оправяне на критичното положение с информационните системи. Да се върнем на "Димитровки" ли?

Няма и какво да коментираш, но докато живееш с убеждението че всичко е наред не очаквай да няма "хейт". А Димитровки не знам какво е, но определено след това арогантно поведение единствената комуникация вас ще остане през Виртуалното деловодство на ЦГМ.

16
Сгобката и качеството на материалите също е от значение. БМЦ и Ютонг като са с двигател Къминс, мостове ЗФ и скорости Войт да не би да са много хубави.

17
Ама вие сте като Спаси София. Когато си наумите нещо, колкото и грешно да е то, всякакви опити за корекция се таксува като хейт. Научете се че не всичко започва и свършва с вас, и се научете да зачитате мнението на хората. Научете се че всяко мнение различно вашето може да е по-правилното.
Иначе не знам кой колко е съвестен или не е, но ежедневно виждам Ютонги с грешни дестинации. За Икарцедеси да не говорим. Припомни си какво беше с Т6А2 и Инеконите. Е, същото ще стане и МАН. Примири се, с шофьорския инат не може да се пребориш ако ще и Марсопредседателството да дойде.

18
Идеята по принцип е добра, но просто няма да се реализира поради факта че шофьорите няма да натискат едното копче и ще се движат цял ден с една дестинация. Затова сегашната ситуация с двете крайни спирки е най-успешно приложимата.
Освен това символът за метростанция на Гарата е крайно неуместен и объркващ. Принципно трансферът от МД2 към автобусите за Младост става на Лъвов мост, а не на Гарата. Да не говорим че 213 прави връзка с 4 метростанции.

19
Защото Гриша Ганчев не работи със Солариси, а тухли (Уйтонги).

20
В анкетата има снимка, но няма как да се гласува за нея.

Pages: [1] 2 3 ... 307