Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 297
1
Koй е фениксът?

2
Разни / Re: Поздрави
« on: Today at 09:46:35 »
Честито и от мен! Много здраве, късмет и любов!

3
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: Yesterday at 19:40:23 »
Къде е задницата?

4
Трамваи / Re: T8К-503 (503-511)
« on: Yesterday at 15:29:00 »
То това хич не е за смях! После защо хората искали да се бракуват всички български дараци...

Доста наивно изказване. Ми ако купим Алстом  и му падне дръжка поради немарлива поддръжка пак ще го бракуваме ?    :help:

5
В Искър има 6 Дюваг GT8, които едва ли всички са в движение. Та на 15 мин трамвай каква работа ще върши? Освен това преместването на осемосен трамвай от Искър до другия край на града едва ли е приятно и полезно занимание.

6
Така, в ППЗДВП пише:

1. В1, В2, В3, В21, В22, В23 и В27 - не се отнасят за пътните превозни средства, които извършват обществен превоз на пътници по утвърден от съответните власти маршрут;

Очевидно 22тм е по заместващ маршрут, а не по утвърден.

Преминаването по Пиротска не подобрява кой знае колко положението, защото ще обслужва единствено спирките при Пазара Д. Петков и Одрин, защото левите завои от Ботев и Опълченска към Ларгото са забранени.

7
Трасе по Вапцаров няма и не е имало.
Трамвай по Баучер за пръв път е пуснат през 63та, когато 2 е удължен до Хладилника, но през 62ра е до Двореца на пионерите
12 е до пл. Й. Николова, но на картата това е някъде около София ленд, освен това линията е открита през 62 и е до Надежда, а не до Гарата, както е на картата
16 е до Гарата, а не до Надежда както е написано. (разменени са крайните спирки на 12 и 16)
11 е до старото колело на Месарницата, а едва през 64та е удължен до СТЗ.
4 и 10 до 64та са до Румънското посолство и през 64та са удължени до Гео Милев


8
Доста интересно ще е след спирката на Военна академия престрояването за ляв завой на 84, 184 и 505.

9
Не, това е още една причина да се купуват нормални автобуси, и които да не харчат на хартия 35/100 а в действителност двойно. Тук проблемът е с една конкретна марка.

10
Решението да се ползва тунелът под ТВ кула май е от по-отдавна. Може би някъде из раздела за Линия 1 има подробности.
...

Да де, до Жолио Кюри си имаше договор с японците. 2005та решиха да го направят ан блок до Младост 1 (със всички свързани с това негативи). На мен въпросът ми беше дали ако метрото стигнеше само до Интерпред, щяха да възстановят трамвая и как?

11
На мен ми е интересно дали ако не бяха взели решение да се удължи метрото до Младост 1 (2005 май взеха такова решение), щяха наистина да възстановят трамвая до Дървеница и как?

12
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 17.08.2017, 22:49:19 »
Е, значи си много нов за да даваш такива императивни заключения.

13
За съжаление е мода да не се пускат климатиците в китайците. Обратно в тролеите, трамваите и МАНовете дори вечерно време климатиците работят.

14
Че кой е искал да го снима. Момчето е снимал трамвая, а не войводата му.

15
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 17.08.2017, 21:11:31 »


Челната табела не работи ли?

16
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 17.08.2017, 21:09:26 »
Най-много да преместят спирките в правите.

Което всъщност направиха, когато по 2 тръгнаха състави Т6А2.

Според мен доста по-подходящи линии за Краставиците са 4 и 6, а не 12.

17
Представяне / Re: Сайтът на ЦГМ
« on: 16.08.2017, 20:35:30 »
Спряха я преди 2 години, защото според Наредбите толкова дълъг маршрут трябва да се обслужва от автобус и съответно фирмата се отказа. Иначе беше удобна за доста села.

18
Сигурно е бил по 59.

19
В контекста на така заформилата се дискусия аз предлагам да се върне паважът по Цариградско шосе. Как така ще се асфалтира - това е история все пак.

Когато МК си свършат работата със сградите - паметници на културата и ги опазят, тогава да се впуснат така стръвно да запазят и всичко останало.
Иначе си е чиста проба симулиране на дейност и лов на вещици.

20
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 16.08.2017, 15:34:54 »
Е, не се изхвърляй. МАН 262 и 232 се боядисваха до под прозорците години наред. Едва от около 2 години започнаха да ги боядисват и там. Немалко Хюлиези също се боядисваха до оранжевото. А на Икарусите вратите се боядисваха заедно с прозорците.

Pages: [1] 2 3 ... 297