Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - difian

Pages: [1] 2 3 ... 730
1
С това оцветяване, може би закупен от Женева, Швейцария... ;)

2
Че те дори тази година купиха доста нови тролейбуси БКМ 321 и СВАРЗ  :neznam:
Те, вероятно, до една година ще са за брак, ако вече не са и изгорели... :p Шегата на страна, това със закриването е простотия, а управленците им действат по примера на софийските, и тези в останалите ни градове, да се взимат експертно необосновани решения от случайно попаднали във властта "хора". Вероятно има някаква краткотрайна частна далаверка, която ги е стимулирала да действат по този начин... ;)

3
Рекламите май са съобразени с предишни търсения на потребител, който ги вижда...

4
Направи ми впечатление днес, че един Икарус с табели 7 се беше забил на Скобелев при Прага, където е разкопано и тролеите трябва да минат на дизел, за да преминат 5-те кьошета. Съответно стигна до там и спря на аварийни. Това планирано ли е било, или е станала някаква грешка, не знам как са се развили нещата после?
Нали Надежда обслужва двойката с Икаруси! Да не е спрял да чака авариен камион, който да го изтегли до Гешов!? ;)

5
Това да не е саботаж от ужасния ужасен общински гараж срещи самоотвержения и жертвоготовен концесионер?!   :help:

6
Браво, браво. А някой май си вярваше, че и без концесия може бързо да се обнови подвижния състав.
А изборът на концесионер колко бързо се случва?! А ако и на търга за концесия се яви един или нито един кандидат... Наивността и нахалството на пишещите положително за концесиите започва да навява мисли, че Ви се плаща за тези публикации, с идеята да заблудите наивници с брутални глупостим повторени по сто пъти... ;)  :help:
А детинщината, че добричкото и кристално чисто СА изведнъж ще цъфне със стотици лъскави автобуси, какво е?
Първо: Дружеството СА е далеч от оптимизирано от икономическа гледна точка.
Второ: Парите за концесията вместо в МТК щяха да отидат в СА, т.е. от гледна точка на данъкоплатеца е все тая. А как ще се усвоят в пясъците на СА, чии джобове в Борда на директорите и управляващите ще напълнят - друга работа.
Трето: Това, че парите за цялата концесия щели да се хвърлят накуп, е само истерична бутафория на Спаси София. В реалния живот нито концесионните вноски, нито финансирането на СА се разплащат навреме от ЦГМ. При това положение всеки мислещ икономически субект си формира по-голям процент печалба, за да компенсира риска и заб(р)авените плащания. Така че при този начин на действие на ЦГМ да очакваме да се включат оператори, задоволяващи се с 5% печалба, си е фантазия.
Четвърто, безумните критерии на големия търг, спечелен от Ютонгите, директно показва, че управленската недостатъчност в СА и СО е на плашещо ниво. Просто трябва да си "брутален идиот" на квадрат, за да си напазаруваш возила, които след 107000 километра започват да ти излизат по-скъпо (начална цена+експлоатационни разходи).

Много се орева тази концесия (недомислено - като пакет линии обявена и три пъти по-недомислено юридически прекратена), а всъщност най-голямата издънка е покупката на 110 Ютонга.

Дано в тръжната документация за газовите автобуси няма подобни криви сметки. Ама надали...
Радвам се, че има поне един, които да разглежда процесите в повече от един аспект. Досега, всички, най-вече от ръководството на Общината, представят всичко изключително плоско - единствено, че идват нови автобуси и как жителите на северна София, като че ли са се пренесли да живеят в рая. Това са малоумщини, подхвърлени към умовете на блеещи овце... Във форума също се подхвърлят някакви подобни коментари, които определено му свалят съществено нивото... И след изказването на Емил, за мен просто преля чашата. Уж е завършил нещо с икономика и финанси и има поне малка идея от мислене. Къде връзката между концесия и търг за доставка на автобуси, че да възвеличаваме едното и да отричаме другото...

В изредените от теб неща не виждам нищо, което да опровергава мнението, което и аз защитавам - при ситуацията у нас - при свръх корумпирано, некомпетентно и алчно управление/администрация, всички решения са неефективни за обществото като цяло и са насочени към източване на средства в размер, какъвто успеем да усвоим. Дори и да приемем, че без източване на средства към партийни и лични каси не може, липсата на компетентност води до това, че не можем да се надяваме дори за неща, които не биха стрували допълнително пари, но ще доведат до по-голяма ефективност и удобство...

Няма да ти отговарям конкретно по всяка една от точките, но за мен всички решения при тази ситуация са губещи, и не можем открито да заявяваме, че едното решение е абсолютно правилно и чисто, а другото напълно грешно! Това ми е заяждането към твърдението на Емил, а и в твоите доводи никъде няма аргумент в негова защита. Защото на данъкоплатецът трябва да му пука и да иска средствата му да се харчат ефективно. Освен ако нямаш някакъв личен материален интерес по въпроса, не виждам защо при равни други условия, ще предпочетеш една от двете злини повече - потънали пари в частник и партийни каси пред потънали пари в административни лица и партийни каси... ;)

7
Браво, браво. А някой май си вярваше, че и без концесия може бързо да се обнови подвижния състав.
А изборът на концесионер колко бързо се случва?! А ако и на търга за концесия се яви един или нито един кандидат... Наивността и нахалството на пишещите положително за концесиите започва да навява мисли, че Ви се плаща за тези публикации, с идеята да заблудите наивници с брутални глупостим повторени по сто пъти... ;)  :help:

8
Много правилно и естествено, на спускането на Раковски от Московска към Дондуков, лявата лента в момента е за направо, а дясната - за надясно. Има мижава оранжева маркировка, но има и пътен знак. Обаче неграмотните идиоти, които по случайност са се сдобили с шофьорска книжка, не знаят какво е това пътен знак и масово се правят нарушения...  :help:

9
Става въпрос и за салонните електронни табла, така че мненията са си и за тук... ;)

10
Целият мол беше продаден, барабар с магазина, но сделката не се финализира с първия купувач, наскоро четох, че с втория вече е финализирана и имаме нов собственик... Но по какъв начин ще се отрази това на конкретната експлоатация на площта на магазина, поне аз, не съм откривал публично изнесена информация.

11
Всички пресичания на линиите в София са при ъгъл, близък до 90-те градуса, ако не и точно толкова. Няма къде да се сучат и вият трасетата, и то в центъра, където и геология, и съществуващата инфраструктура усложняват много условията, че да се правят такива станции. А и не виждам реалната необходимост от такива. Можеше да се инвестират още малко средства и преходите между станциите да са по удобни и широки, но чак кросплатформени станции...

12
Както казах, някой го е мързяло да реди нова база за маршрутите. Защото трябва да се създадат нови поредици от спирки, за което не са седнали да направят. Може да пише всичко на предната табела, но вътре не може да се изписват спирки без тази манипулация... маршрутът може да си е титулярния, но само до петте кьошета.
Т.е., въпреки че до Петте кьошета си е по титулярния маршрут, това, че след това продължава по Скобелев, означава, че и по Раковски не могат да се съобщават, а трябва да си играете и да въвеждате някакъв алгоритъм за конкретния цял маршрут, по който се движи превозното средство в този момент...  :help:

13
На снимките се вижда, че няма  големи конструктивни деформации и предмети навлезли в кабината, така че вероятно ще се възстанови шофьора. Автобуса обаче го очаква сериозен ремонт.
И където има, не съм видял шофьор от градския да кара с колан. При удар, вътре може да си прави салта през всичките 12 метра на автобуса... ;)

14
Не е титулярен, нали е до ?надлез надежда?
И минаването по ул. Раковски ли е нещо извънредно?! А и какво значение има коя е крайната спирка, като към Сточна гара си се кара с надписи "Надлез Надежда" или "Надлез Надежда през Сточна гара", а в посока Надлеза с надписи "Сточна гара"...  :help: :crazy: :neznam:

15
Когато 5 минаваше през Сточна гара съобщаване имаше.
Докато 9 беше по Левски, таблата и съобщаването не работеха, да кажем, защото е бил по временен маршрут и наистина не са ги настроили, но ми е странно, че сега, по титулярния, нещата пак не работят...  :help:

16
Защото са на нетрадиционен маршрут. Никой не е пожелал да им оправя базите на маршрутите, за да се съобщават. :/
От 1982 год. до сега, улица Раковски е супер нетрадиционен маршрут за линия 9... ;)

17
Остатъците от подпорните стени и дънна плоча за траншейното трасето на трамвая в Овча купел 2. Дължина на стените около 300м.
Я някой да припомни, за какво става въпрос! Благодаря предварително!  :)

18
От няколко дни наблюдавам дълги Шкоди по 1 да се движат с неправилна дестинация и без оповестяване на спирките.
В допълнение към питането ми за странната дестинация на тролейбусите по линия 9, колкото и пъти да съм се возил с тролей в посока Славейков по Раковски, толкова пъти вътрешното табло и гласовото оповестяване не е работело. Дали все още не е оправено, че тролейбусите отново минават по Раковски, или е друг проблемът?!  :rolleyes:

19
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 25.07.2017, 17:40:37 »
Гледам, има видео, как КАТ-аджия ръкомаха неразбираемо на кръстовището на Левски и Оборище, за да могат да се изнесат автобусите след патардията пред Ал. Невски. А същият КАТ-аджия, или негови колеги, дали са глобили автобусите, които се движат без регистрационни табели, вероятно и без застраховки (... както и без първоначален технически преглед)!?  :help:

20
На спирка бул.Гоце Делчев на ТМ7 посока Борово,таблото липсва заедно с целия стълб...
Не беше ли там последният случай на автомобил, помлял спирка по бул. България?!

Pages: [1] 2 3 ... 730