Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - difian

Pages: [1] 2 3 ... 727
1
Изтрити теми / Re: Моделизъм
« on: 18.05.2017, 15:31:46 »
Големият KML е най-хубав.
kLm! ;)

2
Новото поколение на MAN Lion's City, което първо ще бъде доставено в Южна Африка. С този нов и иновативен модел, мисля си, MAN оборват тезата на Иво, че не вкарват нови и революционни идеи в производството си и моделът слабо се надгражда от първите А20-23 от 96-та година... Вероятно, с този модел, ще кандидатстват и при бъдещи търгове в София...



Истината е тук някъде... ;)

3
Ако беше HEULIEZ O305G електробус, щях да пращя от кеф и здраве. Но все пак бих го изпробвал, защото не съм се качвал никога на електробус, а на китайския така и не се качих веднъж.
За малко да са били произвели и такъв...


4
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 12.05.2017, 15:56:15 »
Мидибус на Сор на тест и в Цюрих, Швейцария! Снимките са от 26-ти април. ;)


5
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 04.05.2017, 11:39:58 »
...
Но това го има и в западния свят-например Ситарото се прави вече 20 години почти без изменение, само лек фейслифт и нов двигател, също както е било и 20 години с Икарус. ...
Пълни глупости: Цък!

6
Как да видя снимките??
Няма как, линковете са стари, изтрити са и са изгубени, освен ако някой не знае, какво са показвали и не си поиграе да обнови снимките...

7
84 откога минава по Паренсов, или преди малко 3614 инцидентно направи десен завой от уличката към Спортната палата с пътници?  :eek:

8
Трамваи / Re: Въпроси и отговори
« on: 29.03.2017, 11:52:25 »
В действащия между 2001-2009 ОУП на София, преди измененията му, на тази схема, се е планирало да има тролейбусно движение. Като нищо, заложеното в ОУП да е било препотвърждение на по-стара идея и стълбовете наистина да са мислени за тролейбусна ККМ. ;)

9
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 25.03.2017, 15:45:17 »
Линиите в редица градове в Швейцария, освен номер, си имат и цвят. В годините на производство и модернизация на тези трамваи, цветните челни табели или не ги е имало, или още са били много редки и скъпи като технология... Доста по-новия модел Cobra в Цюрих, също е с на половина електронна табела...


Източник

10
Шкода нямат серийно произведени вагони за тясно междурелсие съответно не могат да участват в конкурсите. Не съм убеден, че е добра идея да поръчаме първата серия - има риск от конструктивни проблеми и недоработки. :rolleyes:  Също е целесъобразна доставката на вагони максимално унифицирани с наличните - спестяват се разходи за обучение на персонала, доставката на резервни части е по-лесна и евтина и т.н. :rolleyes:
В Братислава трамваите на 1520 мм ли са, че твърдиш, че нямате произведени тяснорелсови? (или говориш защо е нямало как да спечелят за първата доставка от 20 броя?)

12
Трамваи / Re: Въпроси и отговори
« on: 23.03.2017, 13:17:00 »
За Банишора не е ли по-лесно и бързо през Струга?

13
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 21.03.2017, 17:08:19 »
Поне спирачките отговарят на критериите ти и са си ОК!   :fan:

14
Това се появи в другия форум:



Цитирам и текста към мнението, ако някой не се досеща, какво е това:
Quote
А това е бул. "Иван Гешов" по днешному с ж.п. тунела на околовръстното софийско влаково трасе, а отгоре е трамвайната линия - София-Княжево. Разбирайте бул. "Цар Борис III". Точно вдясно над ската и до локалното платно бяха еднофамилните къщи на двама мои съученици. Сега са нови блокове.

15
5005 в Базел 2009-2010г., купен е от Италия (TPL Lugano), затова и ливреята е такава: ...
Лугано си е пак в Швейцария! ;)

16
Не, че не може, но все пак това не е пълноценна пешеходна зона - няма възможност за свободни разходки по цялата площ, пешеходците трябва да се съобразяват с тролейбусите и не могат да използват около 3 метра широка ивица. :rolleyes:
Пълноценните пешеходни зони да не са с зигзагообразни трасета, които ако не ги извървиш целите, ти чупят краката на финала и ти отнемат правото да стъпваш на това място отново?!? Ето панорамна гледка на мястото от Гугъл Земя, повече от прилично си е. Място за разходка достатъчно и няма нищо общо с извръщението Ларгото, което сега тепърва ще се чудят как да го социализират и обживяват...

17
Вчера към 10 часа сутринта, 1355 стоеше точно на стоп линията на кръстовището на Сливница и Луи Пастьор в посока ул. Тома Давидов. Шофирах и не можех да го огледам, но беше килнат в различни посоки и като че ли му беше изпуснат въздухът.

18
Обикновено, офертите по поръчките са валидни до 6 месецa, а при извънредни обстоятелства, може и да се удължат... Можем да гадаем, защо се могат...

19
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 02.03.2017, 21:35:26 »
ЦЦС-ът отвори тогава някъде, 2006-2007... ;)

20
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 01.03.2017, 14:26:44 »
Като е повдигната темата - има ли някой, който може да даде сигурен отговор на въпроса - как е по-икономично да се кара (вкл. само гориво, без разходи по евентуални повреди) - с изключване от скорост или с каране само на D? На N има повече инерция, но пък се харчи повече гориво до колкото знам аз.
Карал съм автомобили и с автоматична, и с ръчна скоростна кутия, които имат функция на компютъра, да показват моментния разход. На автоматиците, и моя собственост, и такива, които не са били мои, никога не съм си позволявал да изключвам скоростния лост на неутрална позиция в движение, но на ръчните скорости имам навика да карам и по инерция - с изключен лост или натиснат съединител. Честно казано, опитвам се да си изкореня този навик... Като цяло, ако не се подава газ и има условия за движение по инерция, компютърът отчита нулев разход, докато при каране по инерция (на ръчната кутия), разходът пада до този в покой (0,5-0,8 л./ч.)... По този начин, с автоматик и рестартиран брояч на компютър, на нощно спускане от Копитото до пътния възел с Околовръстното ми се получи среден разход от 0,0 л./100 км, въпреки че бях изминал доста километри и тук таме съм натискал с малко педала на газта!

Pages: [1] 2 3 ... 727