Author Topic: A204/304  (Read 47535 times)

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2539
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #420 on: 03.05.2017, 19:16:55 »
Относно А304 - освен намаляване на времепътуването, според мен трябва и да се увеличат колите по линията. Ако зависеше от мен, линията щеше да се движи от 6:30 до 10:30 и от 16:30 до 20:30 като между 6:30 и 7:30 интервалът щеше да е 20 минути, след това 10 до 9:30 и после 15 до 10:30. Вечер аналогично може да е на 10-12 минути до 19:30 и след това 15. Колкото и бърза и удобна да е дадена линия, надали много хора ще я ползват, ако трябва да я чакат 15+ минути, за да спестят 4-5.
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11390
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #421 on: 03.05.2017, 21:27:23 »
Това за БРТ-то е идейно, и аз отдавна го мисля, трябва да се направят обособени ленти за БРТ и по Малинов, и по Евлоги Георгиев, и на излизане от Дружба. По-добре ако трябва да се жертва наистина по канала да остане само 1 лента за автомобили, при наличие на толкова зеленина и толкова бърз безнофликтен транспорт едва ли някой би имал нещо против, нали ще пътува бързо и няма да закъснява. Ще видите и как ще се отвори града, много повече пешеходци, по-малко коли, по-бързо придвижване. Няма проблем със спазването на лентите за БТР, ще ги оградят и готово.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4028
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #422 on: 03.05.2017, 21:35:23 »
БРТ-то предполага наличието на огромни и широки булеварди. В Истанбул имат такова само на градската магистрала, която, въпреки стеснението заради него, остана с 3+ ленти в посока. А над моста на Босфора дори го няма - там Метробусите са си в обикновена буслента, като на 4-ти км. Доколкото знам няма голям град в Европа, който да има BRT. BRT е типичен за развиващите се страни - има такива системи в Техеран, Мексико Сити, Гуанжоу, Истанбул - строили първоначално инфраструктура само за автомобили, после осъзнали си грешката. Но пък като се замисля, София точно по този път е тръгнала, така че едно отрезвяване хич не би било лоша идея.....

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11390
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #423 on: 03.05.2017, 21:38:49 »
И като няма широки булеварди какво? Още ли има баламурници, които си мислят че проблема със задръстванията и замърсяването се решава със широки булеварди? Това е все едно проблема със затлъстяването да се реши като си купиш по-широки дрехи. Видяхме колко се реши проблема по Малинов като стана по-широк. По-бързо ли пътуват автобусите, отколкото примерно през 2012-та?
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4169
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
    • Email
Re: A204/304
« Reply #424 on: 03.05.2017, 21:40:46 »
проблема по Малинов като стана по-широк. По-бързо ли пътуват автобусите, отколкото примерно през 2012-та?

Определено по бързо пътуват автобусите там сега.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline mitkov2

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 324
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #425 on: 03.05.2017, 22:57:15 »
Трета лента по Евлоги Георгиев както и обособена бус такава са наистина необходими. При две ленти обособена бус такава е практически безполезна, тъй като на практика няма начин да се принуди останалото движение да я спазва. По България, Иван Гешов, Цветан Лазаров и сега има бус ленти. :rolleyes: Може би има смисъл от трета лента между Орлов Мост и Театър София върху канала. :rolleyes:
Цветан Лазаров го минавам редовно и бус лента никога не съм виждал, живея в Дружба и щеше да ми направи впечатление :D Имаше някакви добри намерения, но няма изпълнение. Тук не е и необходимо, според мен, защото няма чак такова натоварване дори в час пик. Дружба-2 е опасана от големи булеварди и засега се справя с натоварването. Линиите от МГТ не са забавяни от трафик, минават на 1 светофар винаги.

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1265
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #426 on: 04.05.2017, 16:53:32 »
Трета лента по Евлоги Георгиев както и обособена бус такава са наистина необходими. При две ленти обособена бус такава е практически безполезна, тъй като на практика няма начин да се принуди останалото движение да я спазва. По България, Иван Гешов, Цветан Лазаров и сега има бус ленти. :rolleyes: Може би има смисъл от трета лента между Орлов Мост и Театър София върху канала. :rolleyes:

Третата лента ще изяде зелената площ. Смисълът и е съмнителен, защото колкото и добре да е изолирана, винаги ще има нарушители, а има и прилежащи кооперации и магазини на десния тротоар на булеварда, които изискват непрекъснат достъп. Една баничарка на половината бус лента и върху тротоара и цялата идея отива на кино. За това ако ще се търси някаква транспортна функция на зелената площ и искаме да я оставим зелена единствения шанс е зелено затревено трамвайно трасе. Няма друг начин. Или лифт. 8)

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3255
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #427 on: 08.07.2017, 13:29:09 »
Вчера видях 304 пп Цариградско, в посока Дружба и беше претъпкан.  :fan: :fan: Ако пуснат повече коли и се движи целодневно, според мен ще има още по-голям успех.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 916
линия номер: 6

Online Kingpin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 548
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #428 on: 14.07.2017, 07:50:39 »
Quote
Третата лента ще изяде зелената площ. Смисълът и е съмнителен

Нищо съмнително няма, Евлоги Георгиев с две ленти е мъчение за придвижване...

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1265
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #429 on: 14.07.2017, 10:44:53 »
И 5 ленти да направиш, те пак ще се изпълнят с коли и автобусите няма да минават по- бързо. Разширяване на булеварди за сметка на зелени площи не решава нищо.

Offline dan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1212
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #430 on: 14.07.2017, 10:49:41 »
Забелях нещо интересно. По разписание А304 в Манастирски ливади трябва е чак в 16:07-16:08, но виртуалните табла показват друго.

Online wiNt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 553
  • !<9060>!
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #431 on: 14.07.2017, 11:21:44 »
Това май е защото не са се изключили колите още от линията и таблата си фантазират някакви свободни съчинения. Когато се изключат всичките към 11ч. и изчезват "обедните" курсове на 304. :D

Offline dan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1212
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #432 on: 14.07.2017, 11:46:34 »
Това май е защото не са се изключили колите още от линията и таблата си фантазират някакви свободни съчинения. Когато се изключат всичките към 11ч. и изчезват "обедните" курсове на 304. :D
Да, вече няма "обедни" курсове. Интересно защо таблата си фантазират като по разписание не е заложено :neznam: