Author Topic: MAN Lion's City G CNG (1150-1189, 2000-2045, 3100-3139)  (Read 177474 times)

Offline kom6ito

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 464
  • Citaro
    • View Profile
Re: MAN Lion's City G CNG (1150-1189, 2000-2045, 3100-3139)
« Reply #1460 on: 19.06.2017, 13:43:57 »
В МАН ли ще го правят, или в гаража?

Offline spicy_e

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1565
    • View Profile
    • Email
Re: MAN Lion's City G CNG (1150-1189, 2000-2045, 3100-3139)
« Reply #1461 on: 19.06.2017, 13:57:29 »
След като се изплатят парите от застрахователите би следвало да го вкарат в ман.

Offline ivaylostoenchev

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 690
    • View Profile
Re: MAN Lion's City G CNG (1150-1189, 2000-2045, 3100-3139)
« Reply #1462 on: 19.07.2017, 18:32:02 »
2025 на линия след ПТП и престой в сервиз на МАН

Offline ivaylostoenchev

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 690
    • View Profile
Re: MAN Lion's City G CNG (1150-1189, 2000-2045, 3100-3139)
« Reply #1463 on: 31.07.2017, 18:19:17 »
2025 с нов преден инвентарен номер по примера на 2036 и 2020

Offline turboto96

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 126
    • View Profile
    • Email
Re: MAN Lion's City G CNG (1150-1189, 2000-2045, 3100-3139)
« Reply #1464 on: 14.08.2017, 18:37:42 »
Имам едно питане, колко точно келава е подръжката на тези автобуси, щом след изтичането на гаранцията и едва м/у 3-4 години по Софийските улици всеки трети автобус от всеки един гараж, е с отворен капак на охладителната система и с шишенце от половинка!?
Да не би от управата на гаражите и СО да са решили след десетина години да ги ползват и за газови камери през лятото?

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11173
    • View Profile
    • Email
Re: MAN Lion's City G CNG (1150-1189, 2000-2045, 3100-3139)
« Reply #1465 on: 14.08.2017, 21:43:53 »
Нищо му няма, просто като се отвори капака двигателя се охлажда по-хубаво и не се чува постоянното бръмчене на перките. Явно тези автобуси имат много мощна охладителна система, като се включат перките на високи обороти се чуват все едно излита самолет, това са перките на охлаждането. Беше обяснено някъде из темата.

Междудругото забелязах че и при О 302 Т имат такива високообротни перки на охлаждането. На х-л Морени веднъж като изгаси двигателя преките останаха да работят на високи обороти и се чуваха само те.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8479
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: MAN Lion's City G CNG (1150-1189, 2000-2045, 3100-3139)
« Reply #1466 on: 14.08.2017, 22:48:22 »
Аха, значи честите аварии на този модел в последно време явно са от прегряване. Ясна картинка.  :angry:
А Иво ти даваш ли си сметка, че на климатика му е нужно това допълнително охлаждане, за да може да работи? Даваш ли си сметка, че без това охлаждане могат да настъпят сериозни и скъпоструващи повреди, както по климатика, така и по двигателя, защото двигателят загрява повече при работещ климатик? Даваш ли си сметка, че вече отдавна е преминало крайното време да спрем да гледаме такива просташки изпълнения по превозните средства от градския транспорт в София и че никой няма право да манипулира охладителната система, защото разбираш ли го дразнел шума от вентилаторите? А направи си ти на колата така, пък да видиме какво ще стане. Баща ми е патил от неправилно работещо устройство за регулиране на оборотите на перката на едно от колите, които имаше.
« Last Edit: 14.08.2017, 22:55:10 by AGENT 006 »
6 години водеща транспорртна институция
Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън
Защото транспортът е най-голямата ни страст

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11173
    • View Profile
    • Email
Re: MAN Lion's City G CNG (1150-1189, 2000-2045, 3100-3139)
« Reply #1467 on: 14.08.2017, 22:58:54 »
Ами то точно за това са тези скоростни перки за да не загрява много и да се охлажда добре двигателя. Нали има датчик който следи тази температура и пуска перките. И да е открехнат капака като достигне тази температура пак ще се включат перките така че все тая. Просто ще е нужно повече време да загрее над нормата докато се включат, но това не означава че ще вдигне повече градуси ако е отворено. Дори ще помага на охлаждането това.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8479
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: MAN Lion's City G CNG (1150-1189, 2000-2045, 3100-3139)
« Reply #1468 on: 15.08.2017, 09:18:17 »
Производителят е предвидил охлаждането и го е планирал така, че то да работи по възможно най-пълноценния начин и точка. Всякакви манипулации включващи оставяне на отворени капаци по време на движение и шишета от половин литър са ненужни, опасни за останалите участници в движението(капаците неслучайно се заключват, за да стоят заключени по време на движение) и показват изключително ниско ниво на технически познания. Защо по автобусите на „КАРАТ С“ не можеш да видиш подобни самоделни идиотщини?
« Last Edit: 15.08.2017, 09:20:03 by AGENT 006 »
6 години водеща транспорртна институция
Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън
Защото транспортът е най-голямата ни страст

Offline Stierlitz

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 704
    • View Profile
Re: MAN Lion's City G CNG (1150-1189, 2000-2045, 3100-3139)
« Reply #1469 on: 15.08.2017, 09:24:07 »
Новите МАНове отдавна им започна подмяната на термостати поради тяхната неизправност (и като резултат повишаване на температурата).
Това с леко отворения капак и шише отгоре да подпира е възможно при БМЦ  :D

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11536
    • View Profile
Re: MAN Lion's City G CNG (1150-1189, 2000-2045, 3100-3139)
« Reply #1470 on: 15.08.2017, 12:11:23 »
Вчера се прибрах от Букурещ и трябва да ви кажа, че почти всичките им Конекта и Цитарота карат с отворени капаци, подпряни с бутилки. И изглеждат в доста по-добро състояние от нашите землянски Конекто ЛФ, а са закупени по едно и също време. В нито един автобус не видях липсващо преградно стъкло
« Last Edit: 15.08.2017, 12:22:14 by ozzy »
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11173
    • View Profile
    • Email
Re: MAN Lion's City G CNG (1150-1189, 2000-2045, 3100-3139)
« Reply #1471 on: 15.08.2017, 12:20:55 »
Не само там, и в други градове у нас и в чужбина, където има екстремни жеги карат така. Все пак повечето съвременни автобуси са със задноразположен двигател и радиатора е отзад, не може да влиза хубаво въздух като при Шкодите навремето. По законите на физиката няма как да се охлажда принудително така добре.

Да не говорим че съм виждал на зелен Мерцедес оригиналния капак на охлаждането да е сменен с нарязана с отвори с флекс ламарина :D

Принципно може да се поставят въздухозаборници които стърчат с 2-3 см. като спойлер приличат малко но става грозно. Виждал съм на О 305 Г такова нещо.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР