Author Topic: Доставка на влакове за МД 3  (Read 8267 times)

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2482
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Доставка на влакове за МД 3
« Reply #60 on: 01.06.2017, 10:26:53 »
По-ниски скорости и едвам-едвам спиране по станциите -> по-малко износване на релси и реборди -> по редки ремонти на релсов път и мотриси -> спестени средства.
Няма такава зависимост. Износването не зависи от скоростта, а от пробега и честотата на влаковете, които не се променят.
Бързото влизане в станциите беше ограничено именно заради инцидентите. Назад по форумните архиви може да се намери и точният момент и повод.

Offline hitar_potter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1682
    • View Profile
Re: Доставка на влакове за МД 3
« Reply #61 on: 01.06.2017, 11:21:07 »
Да не говорим, че дори и не спират по-плавно. По-скоро спират на „тласъци“ – преди метростанцията намаляват, после малко по инерция и накрая пак намаляват до окончателното спиране.
Аз не мога да разбера какъв е проблемът, че се е изпикал на гумата?
О.о

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1409
    • View Profile
Re: Доставка на влакове за МД 3
« Reply #62 on: 01.06.2017, 12:23:20 »
В тоя ред на мисли да вземе някой да им проведе на тия машинисти един курс по спиране, че не може плавно-плавно и накрая да събират всички пътници най-отпред...

Offline fafan

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 839
    • View Profile
    • Email
Re: Доставка на влакове за МД 3
« Reply #63 on: 01.06.2017, 14:33:37 »
Няма такава зависимост. Износването не зависи от скоростта, а от пробега и честотата на влаковете, които не се променят.
Бързото влизане в станциите беше ограничено именно заради инцидентите. Назад по форумните архиви може да се намери и точният момент и повод.

Спиране от 70 до 0 и спиране от 35 до 0 износва ребордите и релсите еднакво?

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6345
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Доставка на влакове за МД 3
« Reply #64 on: 01.06.2017, 15:00:28 »
От 70 до 35 не спира викаш...

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2482
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Доставка на влакове за МД 3
« Reply #65 on: 01.06.2017, 15:11:38 »
В тоя ред на мисли да вземе някой да им проведе на тия машинисти един курс по спиране, че не може плавно-плавно и накрая да събират всички пътници най-отпред...
Не е от машинистите, а от влаковете. Силовата електроника може да е японска, но управлението си е сделано и има само четири степени на спиране. Или се движи по инерция, или събира пътниците. Средното положение се постига много трудно.
Спиране от 70 до 0 и спиране от 35 до 0 износва ребордите и релсите еднакво?
Скоростта няма отношение към това. Ако ще и с 10 км/ч да се движат или дори да не спират изобщо, пак толкова ще се износват.
« Last Edit: 01.06.2017, 15:14:59 by bdz43r »

Offline fafan

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 839
    • View Profile
    • Email
Re: Доставка на влакове за МД 3
« Reply #66 on: 01.06.2017, 15:57:56 »
От 70 до 35 не спира викаш...

Не. Защото от 35 до 70 никога не е ускорил.

Скоростта няма отношение към това. Ако ще и с 10 км/ч да се движат или дори да не спират изобщо, пак толкова ще се износват.

Това някак не го вярвам. Може да е валидно за влакове на дълги разстояния, защото там можеш да си избереш сам кога да започнеш спирането, но в метрото където имаш само 700-800 метра да ускориш до 70 и да спреш пак до нула? Логично е релсите около метростанциите да се износват по-бързо. От това, което съм виждал в други градове съм забелязал, че част от дължината на метростанцията се използва активно като спирачен път, съответно и разписанията са доста по-стегнати. При нас мотрисите в участъците на пероните се движат само по интерция, какво ще помогне това за паднал на релсите - едва ли много. Видимостта така или иначе е нищожна, с колко ще се скъси спирачния път? И тук говорим за метрото примерно в Будапеща или Прага, където имат същия подвижен състав на разположение.