Author Topic: Климатиците  (Read 31411 times)

Offline maxx

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 7
    • View Profile
    • Maxx FM
Re: Климатиците
« Reply #300 on: 04.08.2016, 17:56:05 »
Техните повечето не работят.
В такъв случай какъв смисъл има да бъдат обозначени в системата на ЦГМ като автобуси с климатик? Също така, не е ли редно въпросните да не бъдат допускани да изпълняват курсове с неработещи климатици. Предвид интервалите на движение на А73 и ограниченият брой отваряеми прозорци на въпросните автобуси, според мен, е абсолютно недопустимо да излизат на линия с незиправnosti. От друга страна пък, много зависи и какво е записано като изискване в договора за концесия на линията...

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3771
    • View Profile
Re: Климатиците
« Reply #301 on: 04.08.2016, 18:55:29 »
Би трябвало да работи поне резервната принудителна вентилация.  :rolleyes: Интервалът на 73 нарастна заради удължаването на маршрута покрай изграждането на МД3 и наистина има нужда от допълнителни две коли. :rolleyes:

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3797
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Климатиците
« Reply #302 on: 04.08.2016, 21:43:53 »
Принудителната вентилация е почти равно на пуснато парно.
По-добре с отворени прозорци.

Offline wolf_rusi

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1161
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #303 on: 15.08.2016, 09:21:39 »
Quote
“Столичен електротранспорт” ЕАД ще закупи климатици за вграждане над кабината на трамвайни мотриси тип “Т6А2”: климатична система e предназначена за климатизация на кабината за водача (ватмана) на трамвайни мотриси тип “Т6А2”

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2047
    • View Profile
    • Email
Re: Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #304 on: 15.08.2016, 09:34:03 »
Quote
“Столичен електротранспорт” ЕАД ще закупи климатици за вграждане над кабината на трамвайни мотриси тип “Т6А2”: климатична система e предназначена за климатизация на кабината за водача (ватмана) на трамвайни мотриси тип “Т6А2”
Това май не е за тази тема, а за темата за Т6А2/-SF
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline mitakis

  • Moderator
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2862
  • 2660
    • View Profile
Re: Климатиците
« Reply #305 on: 15.08.2016, 10:21:30 »
Поне да си цитирахте и проверявахте източниците и информацията  :neznam:

http://www.elektrotransportsf.com/images/obshtestveni/2016/protokol_dotavka_klimatici_za_tm_bitovi_pomeshtenia_2016.rar

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1409
    • View Profile
Re: Климатиците
« Reply #306 on: 28.09.2016, 18:47:59 »
Чак сега виждам това, но нали позиция 1 уж беше спечелена от вносителят на Konvekta за България?

Offline wiNt

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 407
    • View Profile
Re: Климатиците
« Reply #307 on: 15.06.2017, 18:26:49 »
Като за началото на лятото нещата тръгват парадоксално. Масово се наблюдава непускане на климатици в Ютонзите - личи си по отворените стъкла, всеки ден виждам по няколко такива бройки. За сметка на това в 100% от климатизираните автобуси на Карат, в които съм се возил до сега е имало някаква климатизация. При тях я има селянията, че си мислят че като намалят вентилаторите и гори по-малко нафта - в прочем Конектата ЛФ нямат ли автоматизирана система както МАН, Ютонг, Шкода и т.н.? Защо се налага шофьорът да контролира колко силно духа или е само мит? :neznam:
Чудя се само защо не завият по един винт пред стъклата за лятото, тъй като Бай Ганьо винаги си отваря да му подухва топличко...

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3797
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Климатиците
« Reply #308 on: 16.06.2017, 10:35:58 »
в прочем Конектата ЛФ нямат ли автоматизирана система както МАН, Ютонг, Шкода и т.н.? Защо се налага шофьорът да контролира колко силно духа или е само мит? :neznam:
Системата е една и съща даже

Offline poly911

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 184
    • View Profile
    • Email
Re: Климатиците
« Reply #309 on: 26.06.2017, 14:55:29 »
Аз съм виждал сутрин в 42 водача отваря всички прозорци преди да тръгне за Банкя , веднага след това кой как се качи в рейса и решава че му е студено и затваря по точно тряcва при затваряне прозореца оставен с цел проветрение
« Last Edit: 26.06.2017, 23:22:20 by poly911 »