Author Topic: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)  (Read 25480 times)

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2110
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #260 on: 14.05.2017, 13:44:25 »
Някой знае ли в момента на кои коли се движат?
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3201
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #261 on: 14.05.2017, 14:31:39 »
1, 2, 5 мисля.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 918
линия номер: 1

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8479
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #262 on: 14.05.2017, 17:46:37 »
659 е 8/5, но за останалите не мога да ти кажа освен, че са 661 и 674 и със сигурност са на линия в момента. 685 не е на линия днес.
6 години водеща транспорртна институция
Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън
Защото транспортът е най-голямата ни страст

Offline spicy_e

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1565
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #263 on: 22.05.2017, 12:38:51 »
686 на проби до Иван Вазов.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8479
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #264 on: 22.05.2017, 20:57:17 »
В 12:47 беше на „Ал. Стамболийски“ и „Константин Величков“ в посока „Люлин“. Нещо, което не е коментирано до момента седалките му са пластмасови със заменяеми тапицирани платки, а цветът на тапицерията е зелени и черни ситни квадратчета.
677 вече е на линия, днес 8/9.

Пропуснал съм, извинявам се.
« Last Edit: 22.05.2017, 21:12:46 by AGENT 006 »
6 години водеща транспорртна институция
Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън
Защото транспортът е най-голямата ни страст

Offline spicy_e

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1565
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #265 on: 22.05.2017, 21:08:34 »
На предната страница bahner беше коментирал какви са разликите между 686 и всички останали.
« Last Edit: 22.05.2017, 21:35:55 by RADOCVET »

Online mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4478
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #266 on: 23.05.2017, 00:30:18 »
665 също е на линия от няколко дни.
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3201
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #267 on: 23.05.2017, 23:12:54 »
686 беше на линия днес - нощна кола.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 918
линия номер: 1

Offline eco_power

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 76
  • URBAN ECOLOGY
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #268 on: 24.05.2017, 12:27:02 »
Някой да има идея каква е причината за страхотния вой от задната секция на 661? Чува се при ускоряване и целия салон почва да вибрира дори на приличен участък. Като набере по-висока скорост всичко спира. Ватманката явно доста се беше притеснила, защото неколкократно се разходи до края, за да види какво става. Пътниците пък се бяха се настанили в обратната посока (първа секция) и се оглеждаха подозрително.

Online mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4478
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #269 on: 24.05.2017, 12:52:24 »
Редуктор, предполагам.
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline spicy_e

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1565
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #270 on: 24.05.2017, 21:15:31 »
Интересно е да се отбележи, че 686 е претърпял някаква модернизация в Швейцария и има разлики с другите - седаликите са като на песите с плюш и са единични, т.е. където са две места, са две седалки една до друга. Освен това дръжките в салона са иноксови, подът е по-тъмен и вратите със стъпалата ми се сториха различни, но може и да бъркам.
Още една разлика има, а тя се състои в това, че бутоните на вратите със стъпала от вътрешната страна са същите като тези на нископодовата секция.

Offline bahner

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 748
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #271 on: 25.05.2017, 11:51:56 »
Относно 661 - вчера е имал проблем с втора врата и с бушона на статичния. Ватманката се е разхождала заради тях из трамвая. Иначе си вие от доста време.
Галерия за градски транспорт - https://www.flickr.com/gp/127247218@N05/qB017P

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8479
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #272 on: 15.06.2017, 14:10:45 »
...и вратите със стъпалата ми се сториха различни, но може и да бъркам.
Не грешиш. Стъпалата са по-тесни, а вратите са наставяни, за да се покрие дупката.
666 на проби днес. Оправен е добре, но новият инвентарен номер от дясната му страна е поставен по-високо и мен лично малко ме дразни.
« Last Edit: 15.06.2017, 14:15:05 by AGENT 006 »
6 години водеща транспорртна институция
Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън
Защото транспортът е най-голямата ни страст

Online mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4478
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #273 on: 15.06.2017, 14:58:58 »
Липсва голямо отваряемо стъкло на кабината. :/
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6355
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #274 on: 15.06.2017, 15:01:41 »
То с нашите "майстори" се очакваше...

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8479
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #275 on: 15.06.2017, 15:15:33 »
Липсва голямо отваряемо стъкло на кабината. :/
Сигурен ли си? Има си междинна вертикална греда, която дели стъклото, както при останалите, би трябвало да се отваря.
6 години водеща транспорртна институция
Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън
Защото транспортът е най-голямата ни страст

Offline spicy_e

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1565
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #276 on: 19.06.2017, 11:37:44 »
682 на проби до Люлин и Обеля.

Offline spicy_e

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1565
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #277 on: 21.06.2017, 06:36:11 »
682 вече е на линия.

Online София 100

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1336
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #278 on: 24.06.2017, 18:04:50 »
 Прочетох темата из основи, но не можах да разбера има ли в момента трамваи от този модел с работеща уредба за съобщаване на спирките, или при всички в движение изобщо не се пуска, понеже  проблемите с високоговорителите все още не са решени? При днешното ми  пътуване по обяд с 666 и 675 спирките не се съобщаваха.  Първите ми впечатления от мотрисите са доста добри, като изключим смехотворният размер и форма на седалките, както и малкото пространство за краката между редовете. Учудващо возията дори в нископодовата секция по лоши трасета е много прилична, но на 675 втората му ос тропа доста, а също така от задната му талига долиташе фин вой при по-високи скорости. Но с оглед на годините си според мен трамваите са много по-добри от т. нар. "Динозаври".

ПС: Направих аналогия между швейцарските и T4D-C заради произхода им: употребявани трамваи от Западна Европа, модернизирани и експлоатирани в градове с добра или над средното ниво инфраструктура.  Разликата  във възрастта им е не е много голяма(от 3-4 до 10 години). Аз също съм против бракуването на Т8М-900М, защото никъде другаде по света не бракуват возила с нископодови секции, за сметка на трамваи като 810, но тези неща не зависят от нас за съжаление.  Ако управата на депо Банишора имаше далновидно отношение към ПС щеше да изведе от експлоатация първо високоподовите возила, а средствата за модернизация щяха да бъдат пренасочени към Т8М-900/М. В такъв случай трамваите от Базел щяха да бъдат едно добро допълнение към ПС, но след някоя и друга година ще бъдат изключение, понеже в скоро време не се очаква доставка на други трамваи от подобен вид, освен ако някога не се случи прехвърляне на Инекони от Красна поляна. До най-много 3 години в депо Банишора едва ли ще има останал дори един български трамвай.
« Last Edit: 24.06.2017, 19:04:14 by София 100 »
Той не спира ни денем, ни нощем

Ако не рискуваш с нищо, рискуваш с всичко.

Online RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6559
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #279 on: 24.06.2017, 18:25:22 »
Тези трамваи са връстници на Т6А2, не на Динозаврите. Парадоксалното е че ние си бракуваме трамваи, произведени '89та (почти когато и Крокодилите), и "модернизирани" 1998-2002 (пак по същото време), за да бъдат заменени от Швейцарците.