Author Topic: Казанлък  (Read 29008 times)

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 204
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #160 on: 15.06.2017, 10:19:34 »
Ето и двата файла- единия със схемата и другия с отговорът им. :)
За защита и контрол на тролейбусния транспорт на национално ниво, оспорващи политиката на общините!

Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1866
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #161 on: 15.06.2017, 10:40:20 »
Демек казва следното:
За да вземем европейските кинти, правим това, което ни задължават - прединвестиционна проучване. Там ни задължават да разиграем варианти и ние ще ги разиграем. Ще се получи, това което ще се получи от тая работа. Много хубави идеи давате!
Това което не казва е:
- тръгнали сме на някъде на където сме решили. Не ни е ясно как ще го направим и затова ще задаваме въпроси на управляващия орган с цел да не сбъркаме нещо щото сме малко като патета в калчища.
- нямаме общински транспорт, ама като се знаем какви сме няма и да имаме. Ама зер дават едни пари - как да не ги вземем, пък после като купим работите ще ги дадем на някой, че не знаем какво да ги правим. Нали сме се събрали все жени - не сме по губа транспортна работа!

П.С. И сега искам да питам @It_s_Real - ние ли сме виновни сега? Да си подадем ли оставките, че не сме се справили?
« Last Edit: 15.06.2017, 10:43:10 by ooleg »

Offline It_s_Real

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 655
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 344034812
    • View Profile
    • extrahost.BG
    • Email
Re: Казанлък
« Reply #162 on: 15.06.2017, 11:21:35 »
Нищо няма да посочвам!!!!

Щом няма да посочваш, няма смисъл от лалосването ти, което отново се превърва в бълване на спам.



Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1866
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #163 on: 15.06.2017, 11:52:57 »
Тъй ли?! Хайде посочи ти тогава, като не бълваш спам!
Аз посочих, че целта на Община Казанлък е да пробута превозни средства на някой частник и това няма как да стане гладко с цяла тролейбусна система! Ти какво посочваш като доказателство, че има сериозни намерения, че да ми изгуби времето и на колегата?! Или просто се чудиш каква работа да намериш на някой?
На мен не ми е работа да оправям ничий транспорт. Затова за да се заема с това трябва да имам добра идея или някакъв нишан, че някой се нуждае от съвет.
Коментирай направеното от нас в съответните теми! Тук можеш да коментираш направеното от колегата за Казанлък!
Аз съм се занимавал с Габрово, Варна и Димитровград+Хасково, като на сериозно ниво са последните две. За Габрово съм писал протестни писма само и до МТИТС за всички градове за тролейбусния транспорт. Ти до кого и какво си направил? Всъщност на колко години си? Какво си завършил? Кажи ми нещо за тебе по-конкретно!
Щото е обидно да наричаш хора, правили конкретни неща за някой град който и да е спама-джии. Мнозинството хора в тоя форум не са правили и 10% от възможностите, които имат самите те примерно поради някаква форма на страх или нежелание да си навличат бели на главата.
За да не се превръща в караница темата - кажи нещо за себе си, за да преценя от каква гледна точка даваш тези обвинения и то навсякъде при налична възможност. И аз много съм спорил с Марин Петров, обаче въпреки всичко, с което не съм съгласен го уважавам поради опита му и наличието на мнение, докато тук става някаква караница с тебе, която аз не разбирам освен с лична непоносимост с какво съм я предизвикал. Аз нищо не знам за тебе и не виждам за какво трябва да се карам с тебе! Всички привърженици на електротранспорта се опитваме нещо да правим за него, поради едни идеи и идеали.
« Last Edit: 15.06.2017, 11:58:57 by ooleg »

Offline It_s_Real

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 655
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 344034812
    • View Profile
    • extrahost.BG
    • Email
Re: Казанлък
« Reply #164 on: 15.06.2017, 15:42:48 »
Аз съм се занимавал с Габрово, Варна и Димитровград+Хасково, като на сериозно ниво са последните две.

Твоите въпроси с известните за всички отговори са, че ОБС на съотв. град е взел друго решение, което на теб не ти харесва.
Следва тирада за крадливите Общини и корумпираните служители. Последните две твои твърдения.
са описани в наказателния кодекс като клевета.

Като човек написах, някой да каже откъде да дойдат тези пари, последва, че не те интересувало.

Не можеш да разбереш, че Общината не е в състояние да купува (ако има кой да и го продава) продаденото от нея имущество и да се впуска в авантюристични сценарии. Написал го е и кмета.

Коментирай направеното от нас в съответните теми!

Коментирал съм много отдавна във врачанската тема и много точно и ясно заявих, че Вашите въпроси са подир дъжд качулка. И това е точно така. Никой не присъства на сесия на която се гласуват определени предложения.
Нима смяташ, че след като нещо е ликвидирано, някой ще тръгне да рови, това дали е правилно или не?
Закъснял си с тези си въпроси доста и сега се чудиш, защо никой не ти обръща внимание?
Чуди се още.  :)


« Last Edit: 15.06.2017, 16:06:01 by It_s_Real »

Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1866
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #165 on: 15.06.2017, 16:59:07 »
Аз обсъждам Казанлък. Не се очертава да ходя там или да съм ходил освен с влак. Следователно няма как да присъствам на никакво заседание. Освен това ти дадох сравнение с други градове, където няма намесен общински съвет, а само един емейла от кмета на Хасково в обратната посока, на ставащото. Проблемът им беше, че ги резнаха за идеята от МРРБ. Вместо тях убедих шефката на програмата, че не е съвсем права според мен, но да предложи вариант как да стане. Тя го направи. По твоята логика аз да подготвя процедури и проучвания и да ходя да искам да ми ги гласуват ли? Очевидно е, че аналогията с Казанлък я има. Намерих им пари за уж доброто предложение. Ако е нужно утре бих отишъл на среща в МРРБ, но няма да върша чужда работа. Аз съм длъжен да мисля само за детето си.
Както виждаш Деница Николова ми е обърнала внимание.
За чий ... ми е друго такова, освен за доброто на хората. Аз признание съм получил толкова, колкото е било нужно.

Изпратено от моят XT1700 с помощта на Tapatalk
« Last Edit: 15.06.2017, 17:01:38 by ooleg »

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 204
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #166 on: 17.06.2017, 21:36:14 »
Призовавам Община Казанлък, съвместно с подкрепата на държавата да преосмисли плановете си за ликвидация на тролейбусната мрежа, като я замени с електробуси в проекта за ИГТ. Било чрез заем от ЕИБ, ЕБВР, Еврофинансиране- изцяло или частично, други кредити, държавна помощ, възможности все ще се намерят, просто е необходима воля. Още повече, че в момента почти няма друг град (извън обсега на 7-те най-големи града), който да търси инвестиции в тролейбусен транспорт и вниманието на държавата може да бъде насочено към Казанлък, който остана все още с налична инфраструктура, където с малко надграждане градът ще има възможност да се обслужва изцяло от тролейбуси, което от своя страна означава завършена система и рентабилност. И така ще се отмие и донякъде срамът от унищожаването на тролеите в останалите градове- Пловдив, Добрич, Велико Търново, Габрово, Перник и евентуално други. Тролейбусният транспорт в Казанлък, като екологичен и надежден ще беде рекламен не само в града на розите, както за граждани, така и за туристи, но ще бъде и визитна картичка на държавата в сферата на транспорта, тъй като ще имаме малък необластен център, който развива такъв екологичен транспорт. Ще означава също, че надежда за страната все още съществува.
« Last Edit: 18.06.2017, 20:11:27 by klutsohor »
За защита и контрол на тролейбусния транспорт на национално ниво, оспорващи политиката на общините!

Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1866
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #167 on: 18.06.2017, 10:49:12 »
От дядо си знам като тинейджър, че има 3 града, необластни градове, които още от комунизма са най-напред сред необластните градове и са по-голями от някои областни - това са Казанлък, Димитровград и Асеновград. През 70-те и началото на 80-те е водил Димитровград, а после и до днес Казанлък. Това са го отразили и по тролейбусите. Направени са само в Казанлък, в Димитровград са полу-тестова, Асеновград май само с Пловдив са почнали да го свързват. Иначе Разград, Търговище са по-малки от Казанлък.

Изпратено от моят XT1700 с помощта на Tapatalk


Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 204
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #168 on: 14.07.2017, 23:04:29 »
Седем електробуса ще обслужват градските линии в Казанлък

Източник: http://www.zakazanlak.bg/ot-denya-20/sedem-elektrobusa-shche-obsluzhvat-gradskite-linii-v-kazanlk-5729
За защита и контрол на тролейбусния транспорт на национално ниво, оспорващи политиката на общините!

Offline bigblondewolf

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 829
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 55310178
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #169 on: 17.07.2017, 15:27:12 »
Градският транспот в Казанлък е обречен. Първо, улиците са тесни за автобуси, камо ли тролейбусна мрежда да развиват. Главната улица - бул. Кн. Ал. Батенберг/ бул. 23 Пехотен Шипченски Полк я разширяваха през 80те специално заради тролейбусното движение, някоя и друга квартална артерия също има габарит за тролейбуси, но това е всичко. Из кварталите си трябва локален транспорт или евентуално малки бусчета. Мрежата колкото и да я водите налична, е разграбена и унищожена за последните 20 години и по-скоро ще излезе по-евтино да се изгради наново. Стълбовете надали някой се е занимавал да ги проверява кога ще паднат, най-много една боя да са им ударили по някое време. А това прилича ли ви на ТИС, годна за употреба? Даже на street view камерите са се запотили като минават край махалата... Електробуси са евентуално решение, но...
По-големият проблем са такситата - возят за до 2лв в рамките на града, абсолютно безотчетно. Нямат диспечерски пункт, а си разменят един телефон по колите и покриват всичко за без пари. Автобусният билет в момента мисля, че е 80ст и няма възможност за абонаментни карти, а като се съберат 4 човека за 2лв ги закарват от най-отдалечената точка на високите квартали до завод Арсенал на работа и естествено, че ще предпочетат този вариант. Да не говорим, че всеки има познат шофьор. Забравете тая работа...
Семейният скандал е като рок концерт. Винаги започва с новия материал и завършва със старите хитове

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 204
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #170 on: 17.07.2017, 15:53:17 »
Каквото и да коментираме, основната спънка да не може да има отново действащ тролейбусен транспорт в града е ограничението във финансирането. Ще кажете, че преувеличавам, но кметицата вече се е произнесла по казуса в негова полза: "Мислим, че в нашия град има условията и е достатъчно да се поддържа като транспорт от тролейбусите."
Източника: http://stzagora.bg/тролейбусната-мрежа-в-казанлък-отнов
« Last Edit: 17.07.2017, 15:58:47 by klutsohor »
За защита и контрол на тролейбусния транспорт на национално ниво, оспорващи политиката на общините!

Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1866
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #171 on: 17.07.2017, 16:55:32 »
Няма да я бъде нашата България! Една мрежа тъпа и проста ни се струва като АЕЦ. Докато едни изтрелваш спътник, други с автобуси не могат да се оправят, камо ли с друго. Важното е неможещите и незнаещите да дават акъл на останалите.

Изпратено от моят XT1700 с помощта на Tapatalk


Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 204
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #172 on: 18.07.2017, 15:44:47 »
Градският транспот в Казанлък е обречен. Първо, улиците са тесни за автобуси, камо ли тролейбусна мрежда да развиват. Главната улица - бул. Кн. Ал. Батенберг/ бул. 23 Пехотен Шипченски Полк я разширяваха през 80те специално заради тролейбусното движение, някоя и друга квартална артерия също има габарит за тролейбуси, но това е всичко. Из кварталите си трябва локален транспорт или евентуално малки бусчета.

Говорим за еднопосочно разширяване в Изток и В. Левски, където няма да бъде нужен габарит за разминаване на тролейбус с тролейбус. Спомни си, че в Плевен също има такова изпълнение в Сторгозия и в Кайлъка. Реално един курс от тези линии ще включва тръгване от начална точка, после минаване през кръговете в другия край и без престой с връщане до началната точка, където ще е почивката на тролейбусните водачи. Единствено от сегашното обръщало на Абаята до паркинга на Кауфланд дефакто ще се удължи мрежата, но там няма и км. дължина и габарит има. 1-цата ще се запази за връзка между северните половини на двата компекса с града. Реално само тя ще остане градска автобусна линия, изпълнявана от микробуси. Другите автобусни линии 3,4,5,6.. ще останат да обслужват близките села.
За защита и контрол на тролейбусния транспорт на национално ниво, оспорващи политиката на общините!

Offline It_s_Real

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 655
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 344034812
    • View Profile
    • extrahost.BG
    • Email
Re: Казанлък
« Reply #173 on: 18.07.2017, 23:47:11 »
А това прилича ли ви на ТИС, годна за употреба? Даже на street view камерите са се запотили като минават край махалата...
Едва ли има нещо в него. Час и нещо се разхождах из гугъла да огледам мрежата и ми направи впечатление, че всички кабели прехвърлящи от единия към другия проводник по трасетата са изолирани, както и тези на фидерните линии.  Прави впечатление, че на повечето стълбове има ролки за въжета на компенсатори, а такива липсват. Виждат се и отделни елементи по конзолите и стълбовете, които са държали въжета. На колелото на Арсенал проводника е премахнат.
Беше интересно да я обиколя. :)

Offline Lepos_Grim

  • Писател
  • **
  • Posts: 37
  • The Omsi Possessed
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Казанлък
« Reply #174 on: 28.08.2017, 15:18:33 »
Всичко на всичко в момента автобусният състав  в Казанлък се състои в тези два модела:



Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4000
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #175 on: 28.08.2017, 17:32:14 »
Казанлък е компактен град със сравнително малко население - около 50 000 по последните преброявания съответно пътникопотоците няма как да са големи. Старата тролейбусна мрежа обслужва само най-южната част на града и определено трябва да бъде разширена на север за да не вървят полу- до почти празни. Търговище и Разград са с над два пъти по-голяма площ макар и с по-малко население, но надали имат достатъчно високи пътникотоци за изграждане на тролейбусни мрежи. :rolleyes: 

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 204
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #176 on: 11.11.2017, 17:02:54 »
Прочетете какво е казал народния представител Борис Кърчев по повод обсъжданията на проектра за ИГТ с местния бизнес в Казанлък:  „Трябва да отбележа, че електробусите са една независима от контактната мрежа технология на транспорт с оптимални разходи в сравнение с тези на тролейбусния транспорт. За инфраструктурата, която ползват, не са нужни сериозни инвестиции. Нещо повече – екологичните ползи са големи, защото електробусите ще помогнат за намаляване на вредните газове, изхвърляни в атмосферата“, поясни Кърчев.
На г-н Б. Кърчев бих искал да кажа, че реалния живот не е свързан с презентация на електробуси, а е практична дейност! За мен редовна експлоатация на 12 електробуса в Казанлък е като 6-ца от тотото! Друго няма какво да добавя, защото сме го коментирали.

Източник: http://novinata.bg/?p=177186
За защита и контрол на тролейбусния транспорт на национално ниво, оспорващи политиката на общините!

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1071
    • View Profile
    • Email
Re: Казанлък
« Reply #177 on: 11.11.2017, 22:59:18 »
^ Само че цената която ще бъде платена, не посочената, а впоследствие! Оформена безспорно през нова на билета (при липсващи пътници сега, камо ли после... само на единият ентусиазъм по новото ли ще се задържи) на първо време гратисния период ще забави тежестта от плащането по съфинансирането. После и то като натежи някой ще предложи приватизация, същото както стана преди 18 г. с тролейте.
Същевременно линиите ще бъдат отнети от сегашния (тук трагедията ще си остане единствено за него, защото ще трябва да се обособи общ. предприятие), но затова пък след време някой ще се облажи отново за жълти стотинки. Тоест добрите намерения са само предтекста и повод как да се преразпредели наново собствеността (понеже свърши). Не случайно се търси обсъждане с бизнеса (сякаш те ще се возят) да мине гладко поредното предстоящо ограбване. Като забележете посочва, че останалото е евтино, а за първоначалната стойност на превозните средства не обелва дума – може би разходите по тях са за друг!

Всичко на всичко в момента автобусният състав в Казанлък се състои в тези два модела:
Последните им нови приблизително от година и половина две Сетри 315НФ и Интегрото, сигурен ли си? Впрочем, по друг повод, но те замениха МБ О305, така че тук отдавна вече не се движат такива – за протокола.
За втората Сетра няма нищо показвано, ето МВ- то.   
« Last Edit: 11.11.2017, 23:07:54 by zirka »

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2224
    • View Profile
    • Email
Re: Казанлък
« Reply #178 on: 11.11.2017, 23:15:14 »
Кога са спрени 0305, в действителност, при преминаванията ми през Казанлък тази година, не видях 0305, но си мисля, че миналата година виждах и то в състояние много по-добро от софийските такива.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1071
    • View Profile
    • Email
Re: Казанлък
« Reply #179 on: 14.11.2017, 21:42:19 »
 ^ ~ 1.5 г. Кьде- кьде по- запазени бяха. Подновяват парка, сякаш той е в основата да не предпочиташ този вид транспорт, а не друго. Всьщност то е и единственото, на което може да се надяват и да правят, дори този проект така изглежда като в някаква луксозна разновидност ...Не се ли насочат обаче усилията, поне към търсене на символична стойност на билета, този транспорт ще е все замиращ.
 
« Last Edit: 14.11.2017, 21:45:05 by zirka »