Author Topic: Габрово  (Read 172830 times)

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3699
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Габрово
« Reply #1200 on: 26.07.2017, 18:39:48 »
Миналата седмица минах през Габрово и забелязах, че цялата мрежа от Инструмент до Шиваров мост е свалена. По-натам не съм напълно сигурен какво беше състоянието на мрежата, понеже имам паметта на златна рибка, но мисля, че чак до Техномат беше свалена. Не е останало много от мрежата при всички случаи. Бях изумен, че на мястото на тролеите се движеха бусчета форд, които бяха видимо в трагично състояние.

Offline Darkline

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 62
  • MAN и Mercedes фен
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Габрово
« Reply #1201 on: 27.07.2017, 06:35:39 »
Миналата седмица минах през Габрово и забелязах, че цялата мрежа от Инструмент до Шиваров мост е свалена. По-натам не съм напълно сигурен какво беше състоянието на мрежата, понеже имам паметта на златна рибка, но мисля, че чак до Техномат беше свалена. Не е останало много от мрежата при всички случаи. Бях изумен, че на мястото на тролеите се движеха бусчета форд, които бяха видимо в трагично състояние.

От понеделник до събота са два автобуса които се движат до около 19:30 след това са бусовете на тяхно място както е и със 5-цата. Разбира се както стана традиция напоследък няма достатъчно автобуси за покриване на всички линии за това се получава така, иначе неделя си е определен един автобус със един бус по линията.
Darkline original ®

Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1866
    • View Profile
Re: Габрово
« Reply #1202 on: 27.07.2017, 07:57:13 »
Град шампион в евроинтеграцията! Чакам да излезе статистика, че е с най-добрия транспорт!

Изпратено от моят XT1700 с помощта на Tapatalk


Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3699
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Габрово
« Reply #1203 on: 27.07.2017, 09:29:39 »
От понеделник до събота са два автобуса които се движат до около 19:30 след това са бусовете на тяхно място както е и със 5-цата. Разбира се както стана традиция напоследък няма достатъчно автобуси за покриване на всички линии за това се получава така, иначе неделя си е определен един автобус със един бус по линията.
Бусовете ги видях в четвъртък в 4 следобед. А кои тролейбусни линии са минали на автобуси и кои са закрити?

Offline 323ci

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 5
    • View Profile
Re: Габрово
« Reply #1204 on: 28.07.2017, 19:58:57 »
Няма закрити тролейбусни линии. Само линия 34 (Техномат - Шиваров мост) се изпълнява предимно от бусове, но в пиковите часове е от автобуси. Вечер след 19 часа в делнични дни линия 33 се изпълнява от бусове.

Информация за проекта "Интегриран градски транспорт":
http://www.gabrovodaily.info/%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE/%D0%B8%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%80%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BD-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82-%D0%B3%D0%B0%D0%B1%D1%80%D0%BE%D0%B2/
« Last Edit: 28.07.2017, 20:05:54 by 323ci »

Offline marti40

  • Писател
  • **
  • Posts: 40
  • 5015 най-добрия автобус!
    • View Profile
Re: Габрово
« Reply #1205 on: 28.07.2017, 21:11:41 »
Здравейте,какво е текущото състоянието на Мана EB 8522AB?

Offline 323ci

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 5
    • View Profile
Re: Габрово
« Reply #1206 on: 28.07.2017, 23:19:24 »
8522 е пребоядисан цялостно бял преди около година, но е доста одрънкан, претърпя леко ПТП отзад в дясно кола се вряза в него и не е изчукван, само му е монтиран друг капак с друг нюанс на боята. Технически е сравнително добре.

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 204
    • View Profile
Re: Габрово
« Reply #1207 on: 29.07.2017, 16:13:13 »
Информация за проекта "Интегриран градски транспорт":
http://www.gabrovodaily.info/%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE/%D0%B8%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%80%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BD-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82-%D0%B3%D0%B0%D0%B1%D1%80%D0%BE%D0%B2/

В статията не е упоменато колко и какви ще бъдат електробусите, но щом се споменава за монтиране на статични зарядни станции, по- вероятно е да бъдат от кондензаторния тип за бързо зареждане. Интересна е бройката им. Новите автобуси също намаляха като численост спрямо първоначалните планове. Като цяло това е описано неясно и повърхностно.

И в заключение от 57 превозни средства само 14 ще бъдат нови, а габровци ще продължат да се возят в стари автобуси. В Сливен може и да не инвестираха нито един лев за тролейбусен транспорт по проекта също, но поне ще им се подмени изцяло автобусния парк със същите пари и отделно ще се запази най- дългата тролейбусна линия, която ще бъде гръбнак на транспортът им!
« Last Edit: 29.07.2017, 17:05:40 by klutsohor »
За защита и контрол на тролейбусния транспорт на национално ниво, оспорващи политиката на общините!

Offline Darkline

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 62
  • MAN и Mercedes фен
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Габрово
« Reply #1208 on: 30.07.2017, 12:07:29 »
Дори и с евентуалната нова доставка няма как да имат 57 превозни средства, всичко е за заблуждаване на населението. Града е най-дългия в страната и има потенциал за развитие на ГТ, но целенасочено той се съсипа до това ниво и продължават с пълни темпове. Жалко за проекта че едни пари ще потънат незнайно къде и единствената възможност за "спасение" от това състояние ще бъде пренебрегната заради лични интереси. Некомпетентност, немърливост и пълен непукизъм на ръководството водят фирмата към сигурен провал.

Нямат техника, части незнаят как да си поръчат, механиците (бивши баничари и т.н.) незнаят изобщо за какво става на въпрос, шофьорите са принудени сами да си правят леките ремонти. Габарити, осветитление за салона, крушки и т.н. често се купуват с лични средства защото фирмата няма. Който иска нови табели (понеже бързо се захабяват поради непрекъснатата смяна) сам си ги печата в Office 1 някъде около 20 лв му излиза комплекта, понеже фирмата няма пари за хартия и ламинатор. Графика се прави с молив и линия.......

Бракуваха единия дълъг Mercedes Irvine защото не им се дават 699$ за спирачен кран, Бракуваха и един от "новите" манове (84) месец след пускане на линия. Докараха съчленен МАN NG 272 от Ст. Загора който се чудят какво да го правят защото за нищо нестава и т.н...

И на фона на всичко това почва да се говори за някакви милиони и модерен ГТ :D :D :D
« Last Edit: 30.07.2017, 12:14:26 by Darkline »
Darkline original ®

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 204
    • View Profile
Re: Габрово
« Reply #1209 on: 01.08.2017, 13:23:30 »
При вас щеше да се поличи добре ако се беше доизградил участъка през кв. Голо Бърдо. По трасето има монтирани стълбове, които съм виждал, че са в добро състояние. Също и едната посока на мрежата (север - юг) трябваше да се прехвърли от Юрий Венелин по Скобелевска и бул. Априлов, за да се обособи еднопосочно движението там и на някои от кръстовищата да се премине в режим на кръгово движение. А не същите тези условия да бъдат причина за демонтажа й. И така щеше да се разгледат три варианта на организация:

Вариант 1
Линия А(31): Русевци - Шиваров мост
Линия Б(32): Колелото - Инструмент

Вариант 2
Линия А: Русевци - Инструмент
Линия Б: Колелото - Шиваров мост

Вариант 3
Линия А: Русевци - Инструмент
Линия Б: Колелото - Инструмент

При третият вариант двете линии ще се препокриват допълнително в участъка Шиваров мост - Инструмент така, че един от първите два е по- удачен и по- конкретно вариант 1. С около 10-на тролейбуса можеше да се осъществи експлоатацията.
« Last Edit: 20.09.2017, 22:09:07 by klutsohor »
За защита и контрол на тролейбусния транспорт на национално ниво, оспорващи политиката на общините!

Offline Sixkiller

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2078
    • View Profile
Re: Габрово
« Reply #1210 on: 02.08.2017, 18:02:24 »
Аз още преди няколко години предположих, че 57-те нови превозни средства са една голяма лъжа. Година-две по-късно бройката беше намалена до 42, а сега вече говорим за 6 пълноценни 12-метрови автобуса + 8 буса (или малки автобуси).

Иначе фирма, която няма пари за крушки и елементарна поддръжка на ПС ще купува електробуси и ще развива екологичен транспорт. Пълен нонсенс. За по-малко от 10 години една нормална и работеща в услуга на населението общинска транспортна фирма съвсем умишлено беше съсипана и като резултат хората бяха отблъснати от ползването на обществен транспорт...

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 204
    • View Profile
Re: Габрово
« Reply #1211 on: 02.08.2017, 19:58:33 »
За по-малко от 10 години една нормална и работеща в услуга на населението общинска транспортна фирма съвсем умишлено беше съсипана и като резултат хората бяха отблъснати от ползването на обществен транспорт...

Хората щом нямат удобен транспорт в града, тогава с какво се придвижват при тези големи разстояния? А и не всеки има възможността да го прави самостоятелно с кола, особено ученици и пенсионери, които имат свои редовни задължения и липсата на мобилност им ги осъкатява. Чудил съм се каква друга алтернатива има за тях, има ли таксита, които да дублират линиите на МГОТ за цената на билета? Това не е Сливен или Ст. Загора, където за 30 мин. максимум да стигнеш пеша от краен квартал до центъра или обратно.
За защита и контрол на тролейбусния транспорт на национално ниво, оспорващи политиката на общините!

Offline Sixkiller

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2078
    • View Profile
Re: Габрово
« Reply #1212 on: 04.08.2017, 17:38:53 »
Хората най-често се придвижват със собствен транспорт - най-често лични автомобили. Има и наличие на т.нар. "копърки" - таксита, които събират хората по спирките и ги извозват на цената на билета (това е проблем от доста време). За уязвимите групи - ученици, пенсионери, хора с абонаментни карти няма алтернативи (ако, разбира се, не намерят някой да ги закара до където трябва) и са принудени да разчитат на обществения транспорт.

Иначе на сайта на ОПТ са качени всички актуални разписания (вероятно по задължение ?!) за 2017 година на автобусите, тръгващи от автогарата. Подчертавам дебело, че разписанията са достъпни на три езика - български, английски и немски -> http://optgabrovo.eu/index.php/bg/2017-04-28-06-53-53

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4680
  • 5029 (1989-2016)
    • View Profile
Re: Габрово
« Reply #1213 on: 07.08.2017, 22:54:58 »
На 5.08 посетих за малко Габрово и имах късмет- още със самото влизане в града уцелих Икарус- 0466. Прави ми впечатление, че с всяко мое идване транспортът в този град става все по-трагичен. 0466- крайно неподдържан и занемарен, а до преди няколко години беше хубав. Двигателят и скоростите все още са в изрядно състояние както преди и работят перфектно. Но всичко друго е трагедия- липсват бутони от таблото, седалките изпокъсани, а ходовата част никаква я няма. Този автобус няма амортисьори- при неравност или спиране друса и се клати по няколко секунди. Затова и не се кара с повече от 30 км/ч. Тези автобуси заслужават медал, че все още се движат при такава поддръжка.
Ето и три снимки:
IMG_20170805_131839 by Transtriumf, on Flickr0466-1 by Transtriumf, on FlickrIMG_20170805_131655 by Transtriumf, on Flickr

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1866
    • View Profile
Re: Габрово
« Reply #1214 on: 08.08.2017, 15:51:02 »
Трагедия - колкото повече финансиране, толкова по-зле. Това да имаше начин да сатрием всичко и само да приберем милионите шяхме да го направим. И все пак такова чудо като габровското поне за мен е невиждано!

Offline Lepos_Grim

  • Писател
  • **
  • Posts: 37
  • The Omsi Possessed
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Габрово
« Reply #1215 on: 28.08.2017, 15:12:11 »
Преди около една седмица ми се мерна един габровски мерцедес 0407 на гарата в Севлиево. За първи път ми се случи да видя такава забележителност, за което съм много щастлив. Въпреки това се чудя дали върви по някакви линии или за какво въобще стои там? (между другото положението е същото и с 0408, който също беше там по незнайна причина) Ако някой има повече информация моля да пише





Offline Lepos_Grim

  • Писател
  • **
  • Posts: 37
  • The Omsi Possessed
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Габрово
« Reply #1216 on: 28.08.2017, 15:19:51 »
Но все пак имам приятна изненада, другари!


Offline Sixkiller

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2078
    • View Profile
Re: Габрово
« Reply #1217 on: 28.08.2017, 23:47:14 »
O407-цата е на някой от севлиевските превозвачи, защото се движи поне от 1 година и пътува предимно до севлиевските села (мисля че съм я виждал на линията до Крамолин). Вероятно е докарана след фалита на Комета бус от някой от новите превозвачи.

А O405-цата с дисководещите на кой превозвач е?

Offline vasil

  • Писател
  • **
  • Posts: 38
    • View Profile
    • Email
Re: Габрово
« Reply #1218 on: 29.08.2017, 13:07:17 »
Бившия собственик на 0405-цата е ''МЕРИТРАНС ПЛОВДИВ'' .

Offline Lepos_Grim

  • Писател
  • **
  • Posts: 37
  • The Omsi Possessed
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Габрово
« Reply #1219 on: 29.08.2017, 14:53:56 »
O407-цата е на някой от севлиевските превозвачи, защото се движи поне от 1 година и пътува предимно до севлиевските села (мисля че съм я виждал на линията до Крамолин).



В момента би трябвало по линията Крамолин да се движи това бусче (12:00) и още една маршрутка Iveko (17:00), която не съм снимал.

Извинявам се, ако е много офтопик.