Author Topic: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)  (Read 36885 times)

Offline Iskar

  • lok45111
  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 180
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #440 on: 06.12.2017, 10:57:18 »
Не искам да спамим темата и за това ще помоля да преместят тези съобщения в темата за табели. Целта на ИБИС екипа е да има европейски вид на превозните средства и се борим за това, с което, да навлякохме си проблеми. Но няма да позволим да съсипят "Краставиците" и ще гледаме да ги направим като се върнем от болнични. За другите, които иначе работят - флашката ще пътува днес.

Offline wiNt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 580
  • !<9060>!
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #441 on: 06.12.2017, 16:24:58 »
Ако наистина сложат кафези на фона на учудващото старание, което вкараха около тези трамваи с превеждане на табели, слагане на маршрути и т.н. вътре това ще е топа на сеира. Ще валят жалби.

Online emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17349
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #442 on: 06.12.2017, 16:28:36 »
Ако наистина сложат кафези на фона на учудващото старание, което вкараха около тези трамваи с превеждане на табели, слагане на маршрути и т.н. вътре това ще е топа на сеира. Ще валят жалби.

Естествено, че няма да сложат кафези. Такава идея никога не е имало. Дори никога не е имало идея да се махат електронните табели.
мур

Offline Iskar

  • lok45111
  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 180
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #443 on: 06.12.2017, 16:29:48 »
Питайте Иво Василев и Румен Иванов за табелите...

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8950
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #444 on: 09.12.2017, 08:31:56 »
Имам един въпрос. Как се осъществява електрическата връзка между моторен и ремарке, така, както са се движили в Базел?

Offline Iskar

  • lok45111
  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 180
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #445 on: 09.12.2017, 08:39:00 »
С куплунг и кабел за система "Много единици". Тук, тези кабели са премахнати и изходите им запушени с тефлонова капачка.

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1331
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #446 on: 09.12.2017, 12:48:05 »
Интересно дали куплунгите са идентични с тези на Т6А5?

Имам един въпрос. Как се осъществява електрическата връзка между моторен и ремарке, така, както са се движили в Базел?

На тази снимка се вижда връзката в движение:

« Last Edit: 09.12.2017, 13:20:51 by fafan »

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4507
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #447 on: 09.12.2017, 15:20:59 »
Не са идентични.
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8950
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #448 on: 09.12.2017, 19:16:43 »
На тази снимка се вижда връзката в движение:
Смятах, че и двете са пневматични връзки с маркучи, благодаря за пояснението.

Offline Iskar

  • lok45111
  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 180
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #449 on: 09.12.2017, 19:18:16 »
Не, едното е многожилен кабел за система "Много единици", другото е пневматична връзка "Акерман" за спирачната система на ремаркето.