Author Topic: Т6М-700/М (701-729, 801-863)  (Read 155343 times)

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2265
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #1440 on: 12.07.2017, 11:53:20 »
804 хубав трамвай? Вие шегувате ли се? А да не ви припомням колко време беше титуляр по 3. Нали се сещате кои трамваи се изпращат там?
Това, че един трамвай е титуляр по ТМ3, не значи, че е лош. 819 се движи по 12,18 и 4, но това не значи, че е прекрасен, точно обратното.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline vaz2106

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 203
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #1441 on: 13.07.2017, 06:33:05 »
От както е довлечен в Банишора работи само на 12, след като и вторият му титуляр се пенсионира 2012 някъде, започна да работи по 1 , 6 , 7 и т.н.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8950
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #1442 on: 13.07.2017, 08:33:04 »
Хайде, хайде, 2015 г. поне от октомври до декември беше само по 3.

Offline vaz2106

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 203
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #1443 on: 17.07.2017, 20:45:09 »
ЗАПОВЕД: мотриси № 706, 723, 804, 819, 824 от 18.07. да не излизат на линия. :crazy:

Offline TRAMS SOFIA

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 653
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #1444 on: 17.07.2017, 21:20:03 »
Какво става със 709?Онзи ден беше на 12.Мислех, че е брак.

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3274
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #1445 on: 17.07.2017, 21:39:47 »
Засега ще се движи.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 916
линия номер: 6

Offline София 100

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1425
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #1446 on: 24.07.2017, 21:57:10 »
По повод прекратяване на есплоатацията на 723 пускам тази негова снимка от 2004/2005г. Като всеки български трамвай и той притежаваше свой специфичен чар, съставен предимно от дефекти :) (жалко, че нямаме емотиконка сърце)...
Източник:  http://ripsart.com/portfolio_item/sofia/
Той не спира ни денем, ни нощем

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11423
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #1447 on: 24.07.2017, 22:57:42 »
Все едно предницата е провиснала. Имаше една тежка катастрофа някъде около 2000-та година по Цар Борис III при която такъв трамвай се беше ударил в задницата на една България 1300 и предницата му се беше усукала. Дали е същия?
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline 2828

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2056
  • 506
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #1448 on: 25.07.2017, 01:49:05 »
Не беше ли 806 с 315? Иначе 723 ми беше един от любимите от модела, макар и да не беше в много добро състояние..

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3274
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #1449 on: 13.08.2017, 02:58:46 »
Масова подмяна на грозното оранжево фолио по трамваите - 812, 803, 503, 509 със синьо фолио. Всички трамваи на ТО ще се сдобиват със синьо. 928 е следващият, като той получава бонус и нова боя.  :fan:
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 916
линия номер: 6

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8950
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #1450 on: 13.08.2017, 08:37:03 »
711, 718, 719, 722, 802, 803, 805, 807, 808, 809, 810, 812, 813, 815, 822 и 830 бяха още с оранжево фолио, ако трябва да сме напълно точни и всички пендели без 511, 909 и 928.

Offline София 100

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1425
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #1451 on: 09.09.2017, 23:54:01 »
Снимка на 822 по тм 2 от 31.07.1990г. Източник: https://www.flickr.com/photos/68760822@N06/36410533001/in/album-72157685082843330/
Той не спира ни денем, ни нощем

Offline 701

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2854
    • View Profile
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #1452 on: 20.09.2017, 19:32:25 »
720 ще бъде пребоядисан съвсем скоро.
lo chupen todos a los que no les guste 701

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8950
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #1453 on: 20.09.2017, 19:42:36 »
А 722 движи ли се или е за боя?

Offline marto_pz

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 416
  • Škoda 9TrHT28 № 06 (1993-2015)
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #1454 on: 20.09.2017, 20:05:18 »
828 жив ли е още или не?
Всички мои снимки на тролеи -----> http://www.snimka.bg/?profile,albums

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8950
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #1455 on: 20.09.2017, 20:10:13 »
Жив със сигурност не е. За цял нека някой по-запознат отговори.

Offline vaz2106

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 203
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #1456 on: 20.09.2017, 20:12:36 »
Не е , ама още не е на парчета. 722 си се движи ,днес е бил на сезонен преглед.

Offline tm0

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2892
    • View Profile
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #1457 on: 21.09.2017, 03:15:40 »
На 812 му беше блокирала последната талига и 716 го изтегли от триъгълника.
На 12 септември беше на проба по Мушанов и се сетих за скоростната 11 линия.
                         

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2265
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #1458 on: 21.09.2017, 22:44:10 »
802 до съвсем скоро беше един от най-ужасните трамваи, съмнямвам се да е стегнат. Ужасен, заради неудобната седалка, бавен, тропащ и скърцащ все отнякъде.
Ами ходовата част не тропа, останалите проблеми са налице, но в пъти по-добър вагона от 812, който се срива тотално, 815719,819,822 и други техни събратя. Що се отнася до това, че е бавен, не мога да разбера как едни и същи трамваи, с една и съща конструкция и двигатели може да са толкова различни.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2657
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #1459 on: 25.09.2017, 16:56:11 »
Що се отнася до това, че е бавен, не мога да разбера как едни и същи трамваи, с една и съща конструкция и двигатели може да са толкова различни.

Това е част от особеностите на самоделките, създадени през последните двайсетина години от живота на Трамкар като работилница за изработване на трамваи :D И за мен няма логично обяснение, но е факт, има трамваи, които в общи линии винаги са били кошмарни, както и такива, които с или без ремонти са били повече или по-малко читави в дадени отношения. Никой до момента не ми е дал примерно достатъчно смислено обяснение как, по дяволите, 449 (накрая съживен преди бракуването си като 465) вървеше като изоглавен и беше най-бързият БГ трамвай след спирането от движение на София 65, нито как така 303 и до края на земния си път вървеше по-добре от почти всички къси свои събратя, с изключение може би на споменатия 449. Същото е и с карданните "уникати" - едни от край време са си бараки, други през целия се експлоатационен живот са били  що годе прилични поне. Да речем трамваи като 708, 715, 718 или 817 например почти винаги са били общо взето добри, докато 810, 815, 819, 821 и други подобни май никога не са ставали за нищо. Аналогично е положението и при преработените в дълги - четирите урунгела 726-729, превърнали се в 932, 933, 938 и 939 всъщност винаги са били доста добри вагони, поне според мен, докато има такива, които и като къси, и като дълги все са си били отвратителни.
« Last Edit: 25.09.2017, 17:06:21 by The Freshmaker »
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.