Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Iskar

Pages: [1] 2 3 ... 10
1
Въжени линии / Re: Витоша
« on: Today at 20:05:47 »
Ето къде се подвизава една от симеоновските кабинки....  :crazy:

В двора на хотел "Експо" има също две кабинки, които са превърнати в беседки. Явно след определен ресурс, кабинката се изхвърля.

2
И все пак, видимата част при ролковия механизъм е малка, така, че най-добре е да се търси решение за подмяната на табелите при този модел трамвайни мотриси. За Т6А2 и Т6Б5 трябва да бъдат закупени електронни табели и да се спре с постоянното разхищение на пари за пластмасови табели, които не стават за нищо след 2 месеца експлоатация.

3
Варелите,дето са в него, и това,че вчера го натовариха в Банишора. А не се знае какви са му проблемите и защо са решили да е точно той.
Тия работи се решават от началник парк и началник сервиз, нямат нищо общо с разни некадърници ,където не знаят къде се намират и не са виждали трамвай.

Всичко за Красна поляна се решава от Иво Василев, н-к парк е "пионка".

4
Поради излишъка на трамваи с електронни табели на възраст под 20 години в депо Красна поляна, както и поради удар на динозавър в 1175, 2052 е новият трамвай за пясък. Очаквайте скоро някоя Песа да вози варелите с пясък, щото сме много ларж.

Логиката на "Столичен електротранспорт" е просто жеУезна! Това е поредния пример, че цялото калпаво ръководство на дружеството трябва да бъде изринато!

5
Средства има, тепърва ще се обявяват обществени поръчки за подмяна на повредени ел. табели и оборудване на превозни средства, които до сега не са имали. Реално, капиталовложение за една базова ИБИС система, включваща три табели + 19" вътрешен LCD дисплей ще падне под 2000 евро за превозно средство. За тези пари не можеш обаче да купиш и 1/3 климатик. А ИБИС системата обуславя повишаване качеството на услугата, поднасяне на по-качествена информация и спестяване на разходи за пластмасови табели, чиито цени в СЕ са надути между 20 и 30 пъти за брой.

6
Тези табели са на 21 години, нормално е. Трябва им профилактика, която към момента в депото няма кой да направи.

7
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4169)
« on: 14.12.2017, 19:55:11 »
Състав 4148+4150 обърнат като 4150+4148.

Повредени автосцепки след дерайлирането на Константин Величков.

8
Емо, да сравняваш информационната система на 4101 с тези нискокачествени пластмасови пародии е просто престъпно. Ролките също няма да решат проблема, защото самия табелник не е направен като хората. Най-удачно и изгодно ще е да се монтират LED информационни табла, заемащи цялата площ на табелника, така може да се постигне резолюция 112 по дългата страна при 10 мм LED диод.

9
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« on: 13.12.2017, 21:08:07 »
Пазят се. Всичките са в депо "Искър". Причината да са свалени е заради достъпа до спирачните механизми. На ремаркетата се монтираха байпасни вентили за принудително освобождаване на хидравличната спирачка и капакът ще пречи при аварийна ситуация.

10
Решението е просто... 21-ви век сме. Електронни табели, хем се виждат добре(освен от Барона на парцалите), хем няма проблеми с добавянето на нови маршрути.

11
Нови хоризонти пред развитието на информационните технологии за градския транспорт - под това мото се проведе представянето на проекта "Информационна система за градския транспорт в София", реализирано от екип от български специалисти с подкрепата на чешката компания "БУСЕ - Бланско". Проектът започна през м. Август 2017 г., когато българските специалисти оборудваха една трамвайна мотриса от линия 20 с пълнофункционална информационна система от най-висок клас, дарена безвъзмездно от чешката фирма. На събитието бяха поканени представители на транспортните оператори, както и на компаниите, вносители на превозни средства. Всички те имаха възможност да изкажат своите мнения по отношение на концепцията за подобряване на качеството на информацията, предоставяна на пътниците в системата на градския транспорт. Пред гостите бе представена и визията за нова система, която да бъде предложена пред общинските власти - информационни табла с бяла LED светлина, интерактивен вътрешен дисплей и в бъдеще - външни високоговорители за съобщаване на линията и посоката, по които се движи превозното средство. Последното е от изключителна важност за осигуряване на достъпна среда за хората в неравностойно положение и в голяма част от Европейските столици, от години е част от информацията за пътниците. Ще се мисли и върху варианта за бюджетно решение за по-старите модели автобуси и трамваи, чиито остатъчен ресурс не предполага по-мащабни капиталовложения, обещаха специалистите и главният мениджър на "БУСЕ" Г-жа Рената Бурдова.

12
Да върнем темата към същината и. Утре от 10 часа в хотел "Експо", компанията "БУСЕ" Бланско ще представи проекта "Информационна система за София", както и новости в своята продуктова гама.

13
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 09.12.2017, 19:18:16 »
Не, едното е многожилен кабел за система "Много единици", другото е пневматична връзка "Акерман" за спирачната система на ремаркето.

14
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 09.12.2017, 08:39:00 »
С куплунг и кабел за система "Много единици". Тук, тези кабели са премахнати и изходите им запушени с тефлонова капачка.

15
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 06.12.2017, 16:29:48 »
Питайте Иво Василев и Румен Иванов за табелите...

16
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 06.12.2017, 10:57:18 »
Не искам да спамим темата и за това ще помоля да преместят тези съобщения в темата за табели. Целта на ИБИС екипа е да има европейски вид на превозните средства и се борим за това, с което, да навлякохме си проблеми. Но няма да позволим да съсипят "Краставиците" и ще гледаме да ги направим като се върнем от болнични. За другите, които иначе работят - флашката ще пътува днес.

17
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 06.12.2017, 10:52:50 »
Първия път с лични контакти намерих ноу-хау и софтуер и ги направих. Ако не бяха тръгнали табелите, кафезите бяха единственото решение. Но както казах, ноу-хауто и софтуера(който е около 2000 лв) ги намерих лично и СЕ не направи нищо за да се ускори тази работа. Поне тези, които вече сме направили ще имат линия 11 след като пратя флашката на Илия Борисов в Банишора да ги флашне. За новите, ако докато се върнем от болнични не са сътворили някоя глупост, също ще пуснем табелите, че е срам.

18
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 06.12.2017, 10:39:55 »
Което ще рече, че след като си пратиха в принудителен болничен и двамата ИБИС техници, решили, че ще махнат ел. таблата и ще сложат кафези от български трамваи. Гениално.

19
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 06.12.2017, 09:18:56 »
На последните 8 се гласят да сложат кафези.

20
Трамваи / Re: Дюваг
« on: 04.12.2017, 21:23:19 »
Тези трамваи трябваше да преминат през ОР в "Трамкар" преди да им въведат в експлоатация "Б" кабините. С подмяна на кабелажа нещата щяха да "заспят" и да няма постоянни проблеми. Ама нейсе, Донгов лаком за бюджет... Резултатите са на лице, нали  :fan:

Pages: [1] 2 3 ... 10