Author Topic: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)  (Read 85204 times)

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6796
    • View Profile
ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 18.05.2007, 00:22:59 »
Първа доставка - 03.1989 г.: - 7 бр.

Инв. номер                                                          Заводски номер                         

   4101                                                                   178235       
   4102                                                                   178234     
   4103                                                                   178236     
   4104                                                                   178237     
   4105                                                                   178238     
   4106                                                                   178240     
   4107                                                                   178239     



Втора доставка - 09.1989 г.: - 30 бр.

Инв. номер                                                          Заводски номер                         

   4108                                                                   178784       
   4109                                                                   178785
   4110                                                                   178786
   4111                                                                   178787
   4112                                                                   178788
   4113                                                                   178789
   4114                                                                   178790
   4115                                                                   178791
   4116                                                                   178792
   4117                                                                   178793
   4118                                                                   178794
   4119                                                                   178795
   4120                                                                   178796
   4121                                                                   178797
   4122                                                                   178798
   4123                                                                   178799
   4124                                                                   178800
   4125                                                                   178801
   4126                                                                   178802
   4127                                                                   178803
   4128                                                                   178804
   4129                                                                   178805
   4130                                                                   178806
   4131                                                                   178807
   4132                                                                   178808
   4133                                                                   178809
   4134                                                                   178810
   4135                                                                   178811
   4136                                                                   178812
   4137                                                                   178813
                   


ОБЩО: 37 бр.




Вижте какво е щракнал един колега тия дни в депо Подуяне - 4104 чака за струг.


лека промяна в заглавието
« Last Edit: 11.10.2015, 15:05:59 by RADOCVET »

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11646
    • View Profile
4104 в локомотивно депо
« Reply #1 on: 18.05.2007, 00:24:43 »
Quote from: CKD
Вижте какво е щракнал един колега тия дни в депо Подуяне - 4104 чака за струг.
Интересно...дали на собствен ход е отишъл дотам или някой дизелов локомотив го е завлачил от Искър до Подуене?
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6796
    • View Profile
4104 в локомотивно депо
« Reply #2 on: 18.05.2007, 00:26:29 »
Ще питам вдругиден какво точно е станало. А може и да е за някакъв ремонт в халето на Кончар.

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4475
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
4104 в локомотивно депо
« Reply #3 on: 18.05.2007, 01:22:46 »
Quote from: ozzy
Интересно...дали на собствен ход е отишъл дотам или някой дизелов локомотив го е завлачил от Искър до Подуене?
[/size]
Напрежението в жп мрежата не е ли по-голямо?
И какво ще му правят на струга?

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11646
    • View Profile
4104 в локомотивно депо
« Reply #4 on: 18.05.2007, 02:20:16 »
Quote from: conecto

И какво ще му правят на струга?
сигурно ще му пилят колелата
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2330
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
4104 в локомотивно депо
« Reply #5 on: 18.05.2007, 08:24:45 »
Ем от разбитите релси  Което ми напомня да питам дали от  разбитите релси се изменя формата на колелата?


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6796
    • View Profile
4104 в локомотивно депо
« Reply #6 on: 18.05.2007, 09:27:44 »
Не.
На струг се минава за да се възстанови профила на ребордите.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17292
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
4104 в локомотивно депо
« Reply #7 on: 18.05.2007, 10:44:49 »
4104 няма ли реклама сега? И е интересно как е стигнал до там. В краен случай могат да го пренасочат по линията на БДЖ София - Елин Пелин през Световрачане.
мур

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6796
    • View Profile
4104 в локомотивно депо
« Reply #8 on: 18.05.2007, 10:58:45 »
Няма реклама.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
4104 в локомотивно депо
« Reply #9 on: 18.05.2007, 12:23:35 »
Quote from: conecto

Напрежението в жп мрежата не е ли по-голямо?

 Само 26 киловолта
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1655
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
4104 в локомотивно депо
« Reply #10 on: 18.05.2007, 15:39:28 »
вържеш ли трамвай на жп мрежата нищо друго няма да се случи освен да изпука пантографът и трамваят да остане за части

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11646
    • View Profile
4104 в локомотивно депо
« Reply #11 on: 18.05.2007, 15:42:54 »
Quote from: x3m
вържеш ли трамвай на жп мрежата нищо друго няма да се случи освен да изпука пантографът и трамваят да остане за части
Ясно...значи е идвал локомотив до Искър, за да го издърпа
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
4104 в локомотивно депо
« Reply #12 on: 18.05.2007, 15:49:38 »
Quote from: borosport
Само 26 киловолта

25 kV e. A не е казано, че е взет от Искър. Може и да бъркам но ми се струва че 4104 съм го виждал по 22 напоследък, което прави невъзможно отиването му до Искър  

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11646
    • View Profile
4104 в локомотивно депо
« Reply #13 on: 18.05.2007, 15:50:45 »
Quote from: etnies
25 kV e. A не е казано, че е взет от Искър. Може и да бъркам но ми се струва че 4104 съм го виждал по 22 напоследък, което прави невъзможно отиването му до Искър  
значи трябва да са го качили на някаква платформа (ако въобще е възможно) и да са го закарали.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
4104 в локомотивно депо
« Reply #14 on: 18.05.2007, 22:25:39 »
Quote from: etnies
25 kV e. A не е казано, че е взет от Искър. Може и да бъркам но ми се струва че 4104 съм го виждал по 22 напоследък, което прави невъзможно отиването му до Искър  

 Добре де големи са ми пръстите на ръцете  

 Иначе близо до Гара Искър има линия, която свързва националната жп мрежа с трамвайната.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7947
    • View Profile
4104 в локомотивно депо
« Reply #15 on: 19.05.2007, 12:38:47 »
Quote from: CKD
Няма реклама.
Защо ми се струва , че 4102 и 4104 имат реклама на Скай Сити . Онзи ден се возих в него и останах без зъби. Изключително криви колооси . Незнам на какво е минавал...
« Last Edit: 19.05.2007, 12:40:46 by София 70 »

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6126
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Татра
« Reply #16 on: 05.06.2007, 23:26:23 »
4104 е здраво разбит. Шлайфа не е играл поне откакто е купен

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6796
    • View Profile
Татра
« Reply #17 on: 05.06.2007, 23:34:16 »
4131 пък е пресен пресен от ГПР.

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2330
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Татра
« Reply #18 on: 06.06.2007, 08:47:45 »
Ники снимки има ли? ГПР не трябва ли да се прави на два вагона едновременно.


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7947
    • View Profile
Татра
« Reply #19 on: 25.06.2007, 11:23:19 »
Quote from: tiristor
4104 е здраво разбит. Шлайфа не е играл поне откакто е купен
4104 не е здраво разбит а просто е с подменени колооси , чиито бандажи са набити накриво и за това подскача.
Кривото набиване е патент на Трамкар . Всеки вагон завърнал се от О.Р. има този проблем.
Веднъж видях в книгата на механика в депо Банишора написано , че след шлайф на 502 шлайфиста е измерил кривина на първа колоос  20 мм. , която не подлежи на шлайфане .Естествено е последвало ново демонтиране на тележката и колоооста и връщането и в Трамкар и по обратния ред. Двойна работа заради един пияница.