Author Topic: ČKD Tatra T6А5 (4140-4169)  (Read 35355 times)

Offline tm0

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2892
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4169)
« Reply #400 on: 28.11.2017, 01:15:30 »
В български условия не могат да се сменят добре стъкла. Давал съм пример с нашите теснорелсови чешки трмваи. Ето още един. Трамвай 2033 на голямото цяло неотваряемо стъкло срещу трета врата. Прозорецът е сменян и рамката отдолу е разядена от ръжда.
                         

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15568
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4169)
« Reply #401 on: 28.11.2017, 07:58:51 »
По-младите със 7-8 години трамваи, дошли и поддържани в Прага, също масово са корозирали... Изкарахме, че само НАСА имат капацитета и ноу-хау-то да монтират прозорци с гумени уплътнения...  :help: :rolleyes:

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8949
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4169)
« Reply #402 on: 28.11.2017, 08:37:22 »
Е това, че са от Прага не ги прави чудо неземно разбира се. Прозорците с гумени уплътнения са си уязвимо място и затова тази технология е отпаднала. При големите возила по-скоро, но при масовите автомобили и по-отдавна още в първата половина на 90-те. При правилно боравене обаче може да се избегнат усложнения. Трябва ръбът да се обработи както трябва и да се постави ново уплътнение, не е чак толкова сложно. И разбира се изгорелите и неизпълняващи функциите си стари улътнения да се подменят своевременно, защото благоприятстрат развитието на корозия.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6807
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4169)
« Reply #403 on: 01.12.2017, 21:46:06 »
ЦЦццц като те чете човек ще си помисли че си продукт на някой каучуков институт...

Offline lion_sofiq

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1200
  • ČKD TATRA
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4169)
« Reply #404 on: 14.12.2017, 19:53:57 »
Състав 4148+4150 обърнат като 4150+4148.

Offline Iskar

  • lok45111
  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 180
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4169)
« Reply #405 on: 14.12.2017, 19:55:11 »
Състав 4148+4150 обърнат като 4150+4148.

Повредени автосцепки след дерайлирането на Константин Величков.

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2265
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4169)
« Reply #406 on: 15.12.2017, 00:16:07 »
Депо Искър няма ли да се хване, да ги поосвежи тези трамваи отвътре. На места е избила ръжда, има графити, стъклата са надраскани, все неща, които могат да се поправят и от нашите "майстори", защото откъм салон тези трамвай могат спокойно да се конкурират с някой пребивавал по-дълго в България.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4