Author Topic: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)  (Read 197802 times)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8949
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1760 on: 28.01.2017, 12:13:28 »
Поднеси ми доказателства. Намери ми независима инстанция, която да потвърди историята от статията, която Жоро беше публикувал тук. Да не споменавам, че само вие двамата тук държите толкова много на нея.

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1331
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1761 on: 28.01.2017, 12:20:51 »
Той държи на една конспиративна теория, че включително и с немско участие трамваите, които трябвало да дойдат при нас са подменени с други, които са били за брак и на това се дължат всички експлоатационни проблеми с модела.

Теорията издиша, защото тези бройки, които е трябвало да дойдат при нас предварително, са разпиляни 2014-2015 г. в Хале, така че ако толкова са искали точно определени трамваи е можело да ги докарат и тях. За по 80 000 на трамвай е можело да се направи.

Да, сигурно пък е толкова лесно, колкото го мислиш. Първо трябва да се изгради модерен трамвайноремонтен завод, който да извършва ГПР на високо ниво, пък тогава да се мисли за всичко останало. Аз по никакъв начин не бих заподозрял, че 1215 е минал основен ремонт преди повече от 10 години, а е и един от най-добрите от модела си в момента. Нашите основни ремонти след една година са по-зле от него, така че не е до закон и до оплюване на институции и хора затова, че той липсва.

Ами лесно е, ако има закон, който забранява да се пуска трамвай на линия ако не е минал ГПР и той се спазва, щат не щат ще ги пращат на ремонт. Ако няма завод ще ги пращат в чужбина. Явно в Германия е лесно, има я буквата в закона и има хора, които следят да се спазва.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8949
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1762 on: 28.01.2017, 13:14:56 »
Правила си има - най-голям пробег. Едва ли СЕ са запознати с историята на динозаврите от Хале, а и да бяха ние нямаме прието като целесъобразно и формално съществуващо правило да се минава ГПР на всеки 8 години. Дали това е правилно или не е съвсем друг въпрос.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4507
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1763 on: 28.01.2017, 18:29:27 »
При все, че тахосистемата им работи, и километражите са изправни, се съди по най-голям пробег. Никой обаче не може да ви изкара данни - километража стои заключен при регулатора ;)
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6438
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1764 on: 28.01.2017, 19:05:13 »
С каква "ключалка" е заключена тази тахо система?  :) От чисто любопитство питам, понеже при Т4Д нещата бяха различни.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4507
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1765 on: 28.01.2017, 20:32:59 »
Просто стои в шкафа на регулатора, който е заключен. Това ми беше мисълта.
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6807
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1766 on: 17.02.2017, 17:21:31 »
Аз си мисля че ще е добре да се отървем от ремаркетата и по 11 да се движат двойки моторни вагони.

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7947
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1767 on: 17.02.2017, 22:13:25 »
Именно . По-добре 5 читави състава , отколкото 10 състава с ремарке , които да аварират всеки ден .

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2657
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1768 on: 17.02.2017, 22:18:33 »
Още преди години бях повдигнал този въпрос в темата за динозаврите - предвид факта, че няма да се случи чудо и нито ще има как да се заменят с нещо по-читаво от днес за утре, нито пък проблемите с ремаркетата ще изчезват с времето, а точно, това е най-смисленото решение към момента според мен.
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 843
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1769 on: 17.02.2017, 23:55:20 »
Още преди години бях повдигнал този въпрос в темата за динозаврите - предвид факта, че няма да се случи чудо и нито ще има как да се заменят с нещо по-читаво от днес за утре, нито пък проблемите с ремаркетата ще изчезват с времето, а точно, това е най-смисленото решение към момента според мен.

Вече започнаха да се ремонтират и моторните и ремаркетата и не смятам, че при това положение биха променили политиката и биха бракували ремаркетата.
За трамвайния транспорт!!!!!

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2657
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1770 on: 18.02.2017, 00:33:47 »
Още преди години бях повдигнал този въпрос в темата за динозаврите - предвид факта, че няма да се случи чудо и нито ще има как да се заменят с нещо по-читаво от днес за утре, нито пък проблемите с ремаркетата ще изчезват с времето, а точно, това е най-смисленото решение към момента според мен.

Вече започнаха да се ремонтират и моторните и ремаркетата и не смятам, че при това положение биха променили политиката и биха бракували ремаркетата.

Защото толкова им е връзката с реалността. И с главния мозък вероятно, но това друга тема...
« Last Edit: 18.02.2017, 00:54:42 by The Freshmaker »
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2358
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1771 on: 18.02.2017, 08:13:00 »
До момента скачвани ли са такива състави за проба ?
Когато мирогледа на човек се свие до една точка , той казва : Това е моята гледна точка !

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8949
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1772 on: 18.02.2017, 08:49:33 »
Емо е запознат отблизо с 1171 след основния ремонт. Ако може да каже нещо повече за представянето му.

Offline UMSofia

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1190
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1773 on: 18.02.2017, 12:07:01 »
В Хале са се движели два моторни и едно ремарке - Цък

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11423
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1774 on: 18.02.2017, 23:57:45 »
Мда вярно, може да са били предвидени да работят така и в такава комбинация да има най-малко ядове. Може и този вариант да се пробва. У нас не съм виждал до сега такава комбинация.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6803
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1775 on: 19.02.2017, 11:52:04 »
Коя линия изисква такъв превозен капацитет. Няма смисъл от това.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11423
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1776 on: 19.02.2017, 11:59:34 »
Не знам върху трамваите нямам наблюдения освен върху 20-ката. Иначе може би е оправдано само за 5 и 7.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 843
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1777 on: 19.02.2017, 14:53:02 »
В по-горните постове се коментира за бракуване на ремаркетата и скачване на 2 моторни вагона, а не 2 моторни+ремарке. Например както се движат Т6В5 и Т6А5.
За трамвайния транспорт!!!!!

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6438
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1778 on: 19.02.2017, 20:51:20 »
И кой ще бракува 20 ремаркета? За да направи едва 10 състава от 20?  :rolleyes:

Offline CNN

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 830
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1779 on: 19.02.2017, 21:06:07 »
И кой ще бракува 20 ремаркета? За да направи едва 10 състава от 20?  :rolleyes:
Незнам кой, ама дано се осъзнаят по-скоро и да бракуват всите,