Author Topic: Инциденти в метрото  (Read 11688 times)

Offline hitar_potter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1724
    • View Profile
Re: Инциденти в метрото
« Reply #140 on: 10.03.2016, 14:53:22 »
Мотрисите са 3 типа
Аз не мога да разбера какъв е проблемът, че се е изпикал на гумата?
О.о

Offline dan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1186
    • View Profile
Re: Инциденти в метрото
« Reply #141 on: 10.03.2016, 15:55:19 »
Мотрисите са 3 типа

Аз знам само 2 типа, които се движта сега. Ако третият е този за МД3 - те така или иначе ще са си отделно и там се очаква да се правят врати според мотрисите, доколкото знам.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4499
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Инциденти в метрото
« Reply #142 on: 10.03.2016, 16:16:46 »
Не, различните доставки на Русичите са с различни конфигурации на вратите. Затова си имаме номерни състави, русичи с един тип разположение на вратите и без климатици и русичи с друг тип разположение и с климатици. ;)
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline dan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1186
    • View Profile
Re: Инциденти в метрото
« Reply #143 on: 10.03.2016, 16:29:03 »
Не, различните доставки на Русичите са с различни конфигурации на вратите. Затова си имаме номерни състави, русичи с един тип разположение на вратите и без климатици и русичи с друг тип разположение и с климатици. ;)

Никога не съм обръщал внимание, че Русичите имат разлика във вратите :)
Благодаря за информацията!

Offline vasko

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2972
    • View Profile
Re: Инциденти в метрото
« Reply #144 on: 10.03.2016, 18:02:10 »
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=N25KCBZwWvw" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=N25KCBZwWvw</a>

Ето как са го направили англичаните - вратите изцяло затварят перона.
Ето това е много добър пример (в случая, не и за ефективност, но както и да е :))!

Перонните врати трябва да са точно такива, иначе им се губи смисълът! ;)

Ето още добри примери:
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=wkLAP9QBCCg" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=wkLAP9QBCCg</a>

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=JboYJ2j0-OU" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=JboYJ2j0-OU</a>

Много ме радват тези от Русия - типичен пример на руската инженерна мисъл: всичко е масивно и супер здраво. :P Имам чувството, че са непробиваеми от куршуми.
« Last Edit: 10.03.2016, 18:05:20 by vasko »
СБОГОМ, GTSofia.info

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6431
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Инциденти в метрото
« Reply #145 on: 10.03.2016, 22:37:54 »
Тия руските са за друга работа, не са за да спасяват пътниците да не паднат под влака.

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2536
    • View Profile
Re: Инциденти в метрото
« Reply #146 on: 10.03.2016, 22:49:02 »
Васко, примерът от Лондон е от линия с интензитет около 30 влака (дали не бяха 36  :neznam:) на час. Реално на 1-2 минути минава мотриса. Системата е за сигурност е АТО и това, че понякога има забавяне с вратите, не е показателно.
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11335
    • View Profile
    • Email
Re: Инциденти в метрото
« Reply #147 on: 11.03.2016, 12:39:10 »
https://www.youtube.com/watch?v=N25KCBZwWvw

 Друг проблем при нас е 2-та типа мотриси, които се движат в момента и разликата в разстоянията между вратите им.

Надали е някакъв проблем, има 1000 начина по които може да се направи.  Дори и на принципа на ролетните щори, преградата да се вдига нагоре изцяло. Въпроса е в цената, колко безаварийно ще работят такива прегради като се вдигат и спускат през няколко минути, и че много ще се загрозят станциите. Това със съвпадащите врати на мен нещо не ми харесва много, не знам как всеки път ще се нацелва точно къде да се спре, спирачния път при различни условия и натоварване е различен. Друг вариант е пак със плъзгащи се стъклени врати, но преградата да е с около 1,5 метра навътре в перона така дори и вратите да са на различно растояние между влака и преградата ще има пре-достатъчно място да се преминава, и вратите да са много на брой една до друга на преградата, за да може хората да се изнесат максимално бързо. Но при всичките случаи винаги остава вариант някой потенциален самоубиец да остане между влака и преградите нарочно.

Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline bigblondewolf

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 827
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 55310178
    • View Profile
Re: Инциденти в метрото
« Reply #148 on: 11.03.2016, 13:20:43 »
виждаш от филмовия материал, че начини има. Това, че при нас някой си търси оправдание да не стане е друг въпрос.
Семейният скандал е като рок концерт. Винаги започва с новия материал и завършва със старите хитове

Offline dan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1186
    • View Profile
Re: Инциденти в метрото
« Reply #149 on: 11.03.2016, 15:19:19 »
Това със съвпадащите врати на мен нещо не ми харесва много, не знам как всеки път ще се нацелва точно къде да се спре, спирачния път при различни условия и натоварване е различен.

Това е решено с пълна автоматизация на влака и без намесата на машиниста. Т.е. влакът се движи сам и спира сам точно където трябва.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6431
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Инциденти в метрото
« Reply #150 on: 11.03.2016, 15:51:57 »
виждаш от филмовия материал, че начини има. Това, че при нас някой си търси оправдание да не стане е друг въпрос.
Всъщност тук се оспорва идеята за перонни врати и ограждания на железния път. В Метрополитен ясно са предвидили изграждането на такива съоръжения в МД 3. Там ще се види ефикасността им, предполагам че ако се окажат сполучливи ще ги видим и по другите диаметри.
Това със съвпадащите врати на мен нещо не ми харесва много, не знам как всеки път ще се нацелва точно къде да се спре, спирачния път при различни условия и натоварване е различен.

Това е решено с пълна автоматизация на влака и без намесата на машиниста. Т.е. влакът се движи сам и спира сам точно където трябва.
По принцип да, но не е задължително. Това което казваш е за системата врата с врата. Демек вратата на влака да съвпада точно на вратата на перона. По МД 3 ще е така, но на МД 1 и 2, ще е на принципа врата на влак и ограждение за няколко врати. Така единствено може да се избегне проблема с 3-те типа влакове и бройки врати и няма да е необходимо да вграждаме допълнителни устройства за точно спиране на перона.

Offline vasko

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2972
    • View Profile
Re: Инциденти в метрото
« Reply #151 on: 11.03.2016, 17:16:03 »
Друг вариант е пак със плъзгащи се стъклени врати, но преградата да е с около 1,5 метра навътре в перона така дори и вратите да са на различно растояние между влака и преградата ще има пре-достатъчно място да се преминава, и вратите да са много на брой една до друга на преградата, за да може хората да се изнесат максимално бързо.
Това е много лош вариант! Той почти гарантира, че в преходното пространство ще остават хора, което опорочава цялата идея. ;)

Но при всичките случаи винаги остава вариант някой потенциален самоубиец да остане между влака и преградите нарочно.
Това не би трябвало да става, ако преградите са на такова разстояние от влака, не което не може физически да се събере човешко същество.  ;)

виждаш от филмовия материал, че начини има. Това, че при нас някой си търси оправдание да не стане е друг въпрос.
Вие сериозно твърдите, че преградите, показани във видеото, което Вие споделихте:
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=fVvS-YOJ2IA" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=fVvS-YOJ2IA</a>
са ефективни? Или просто се настроен анти-vasko? :rolleyes:

Препоръчвам Ви да прочетете тази статия от Wikipedia.org и по-конкретно частта Types, където е описано какви функции трябва да има една система от перонни врати, а именно:
  • Предпазва от инциденти, свързани със самоубийци или опити за убийство чрез бутане на коловоза;
  • Намалява ефекта на въздушния поток, предизвикан от движението на влаковете в тунелите, който може да засмуче човек на релсите;
  • Намалява рисковете от инциденти, предизвикани от преминаващи служебни влакове;
  • Подобрява климатичния контрол на станциите; :fan: :fan: :fan::
  • Ограничава достъпа до тунелите на метрото;
  • Предпазва от падането на предмети на релсите;
  • Повишава ефективността на звуковите съобщения на станциите (както и звука от рекламния канал), тъй като ограничава силния шум от влаковете. :fan:

Според Вас, колко от тези функционалности имат технологиите, показани във Вашето видео? :neznam:

Аз бих казал, че е спорно дали тези ограждения могат да покрият напълно и една от изброените функционалности.
СБОГОМ, GTSofia.info

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4499
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Инциденти в метрото
« Reply #152 on: 11.03.2016, 17:26:25 »
Да закупиш подвижни прегради за метрополитен не е като да си купиш миксер за кухнята и да си го избереш по цвят. Всяка една метромрежа има своя характеристика и съответно се изгражда индивидуално решение за всеки един случай. Ако щеш последния ред плочки да се вдига със стена и да служи за преграда при липса на влак, това ще е решение за конкретна ситуация. Общовалидни правила за целия свят в това отношение няма.
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6431
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Инциденти в метрото
« Reply #153 on: 11.03.2016, 23:28:51 »
До кога vasko ще пишеш пълни простотии? Това че си българин и че по дефолт разбираш от всичко, ни е ясно. Но да излизаш като вещо и компетентно лице, което се уповава на уикипедия, е не просто смешно, а е трагично. Все си мисля че има специалисти учили доста години, които могат да преценят какво е необходимо и какво може да се постави на нашите перони. Други хора пък ще направят така, че да няма проблеми със системите и всичко да е точно. Но и тези други хора са специалисти, и не са специалисти като теб от интернет, гугъл и уикипедия. Така че остави работата на тези хора, а опасенията си можеш да ги имаш..., може и да ги нямаш. Но вече в 2 форума пишеш пълни бръщолевения. И не не съм анти васко настроен, а анти простотия настроен. Имаш мнения които са много интересни и полезни, но в този си дух с байганьовщината... се губи и удавя всичко позитивно и остава всичко негативно.

Mihailo ти е отговорил много точно, всяко метро си е уникално по своему и единственото общо е, че метрото се движи обособено от другите участници в движението. Всичко останало в него може да е различно и в повечето случай е различно. Така ще е и с преградите който ще се поставят в София.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4338
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Инциденти в метрото
« Reply #154 on: 12.03.2016, 02:47:09 »
Това със съвпадащите врати на мен нещо не ми харесва много, не знам как всеки път ще се нацелва точно къде да се спре, спирачния път при различни условия и натоварване е различен.

Влаковете си имат на всяка станция линия, на която спират. Не може всеки да спира според засилката и настроението си.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1460
    • View Profile
Re: Инциденти в метрото
« Reply #155 on: 11.02.2017, 12:38:15 »
Метрото не се движи. На касата ме върнаха, май някаква жена се била хвърлила ...
« Last Edit: 11.02.2017, 12:42:06 by bonbon »

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6695
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Инциденти в метрото
« Reply #156 on: 11.02.2017, 13:31:46 »
Жена се хвърли на релсите в столичното метрото

Quote from: vesti.bg
Жена се е хвърлила пред движеща се мотриса на метростанция "Жолио Кюри". По непотвърдена информация жената е загинала, казаха за БГНЕС от пресцентъра на МВР.

В момента се извършва оглед на място.

Временно не се движи метрото от станция "Васил Левски" до "Младост 1" и в двете посоки.

Спрян е токът, пожарни екипи са на място.

Кметът на София Йорданка Фандъкова съобщи в "Туитър", че общината пуска автобусна линия в участъка.

Offline bigblondewolf

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 827
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 55310178
    • View Profile
Re: Инциденти в метрото
« Reply #157 on: 11.02.2017, 13:47:06 »
Движат се и между летище и младост-1. Прословутото ограничение на скоростта на перона явно не работи...

Изпратено от моят D5803 с помощта на Tapatalk

Семейният скандал е като рок концерт. Винаги започва с новия материал и завършва със старите хитове

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6431
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Инциденти в метрото
« Reply #158 on: 11.02.2017, 14:18:44 »
И все пак това ограничение спаси доста от предишните самоубийци...  ;)

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2522
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Инциденти в метрото
« Reply #159 on: 11.02.2017, 14:21:23 »
Колко доста?
Значи са били пишман-самоубийци.