Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AGENT 006

Pages: [1] 2 3 ... 479
2
Снимки / Re: Снимки (тролейбуси)
« on: Today at 09:22:34 »
2628 по 1 от вчера:
2628-1 23.4.2018 by Владимир Симов, on Flickr

2628-1 23.4.2018 by Владимир Симов, on Flickr

4
Какво точно трябва да се разбира под „смитане“ аз разбирам да спреш рязко и да предизвикаш верижен сблъсък след себе си, а не ти да се блъснеш в някого отпред. Ако ти се блъсняш в някого отпред значи ти си бил „сметен“. Не казвам, че водачът на 9001 е бил на ниво в поведението си, но вече се каза, че той е бил последен в колоната катастрофирали, а най-отпред е бил 2083 по 309.

5
2083 не е бил празен, а е бил на линия по 309.

6
А да и да се върнем към проблемите с окачването и ходовата част. Пътуването ми с 1669 беше между моста „Чавдар“ и „Одеон“ и не си спомням точно къде, но някъде там имаше преминаване през някакъв отвратителен напречен ръб в настилката и имах чувството, че предните калници ще се продънят и цялото окачване и колелата ще влязат в салона. Не е за вярване как толкова бързо се съсипаха толкова много и съм сколен да вярвам, че нещо в окачването им е сериозно объркано. Струва ми се, че в това отношение са дори по-зле от соловите си събратя.

7
Изтрити теми / Re: Снимки (трамваи)
« on: Yesterday at 19:29:14 »
Което обаче не се отнася за снимката.

8
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: Yesterday at 18:58:46 »
А от втора колоос на средната секция на 660 се чува адско дрънчене.  :crazy:

9
Всъщност и аз се возих с него днес и ми направи същото впечатление. При набиване на спирачки или тръгване от ниска скорост с повече газ се усещат доста силни вибрации и едно доста неприятно глухо триене на метални части или може би треперене на карданния вал.

10
Щом е имало автобус по 309 отпред съм почти напълно сигурен, че всичко идва от напълно неадекватното място на спирката в лентата за десен завой непосредствено преди кръстовището. Автобусът вероятно е бил първи в колоната в лентата за десен завой разчитайки, че ще може да потегли достатъчно бързо, за да изпревари тръгването в дясната лента в посока направо, но не е успял и е станало ПТП с рязко набиване на спирачки в центърра на кръстовището и тъй като е имало още големи превозни средства, които са ограничавали видимостта верижната катастрофа се е получила доста лесно.

11
Моя грешка. Прибирал се е от 6.

12
Каратски автобус от гараж за 6 е попаднал в ПТП на „Константин Величков“ и „Сливница“:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1964188953594162&set=gm.949397721886480&type=3&theater

13
Но не изцяло за „Мария Луиза“. Можеш да видиш е в „Google Earth“, че строителството на метрото не е засягало северното платно при жп. гарата, където е спирката на автобусите за „Младост“ и „Дружба“.

14
Кривата при автогарата също е ремонтирана, но оттам до V-та Градска болница не е пипано ако става дума за трамвайните трасета(не забелязах, че темите за инвестициите в трамвайна и пътна инфраструктура са слети).

15
4401 е това. Определено е било доста зрелищно преживяване, макар че описанието във Фейсбук е доста пресилено според мен. Интересното е че не става дума за счупена конструкция на пантографа, а за очевидно скъсани болтове, които го държат на покрива.

Всъщност аварията е по-сериозна от описаното във Фейсбук, възникнал е доста сериозен пожар в салона и може би няма да го бъде повече.

16
Разни / Re: Странични въпроси
« on: 22.04.2018, 15:36:14 »
Това, което Влади е написал - за 10 години е сменил задната капла, спирачните челюсти и жилата и шифтрите на скоростите. Задната капла не би трябвало да ти се налага да я сменяш. Качествено конструираният велосипед е сметнат какви капли да се ползват, така че да не се налага да ги сменяш. Същото е и с командите на скоростите (шифтрите).
Задната капла съм я сменил, защото имаше дефектна спица и известно време съм карал без нея, което вероятно е част от причината за изкривяването, но то би могло да се поправи и с урегулиране на спиците, за което не намерих подходящ техник и реших да подменя цялата капла. А изкривяването беше незначително и въобще не се усещаше при каране, камоли да създаваше някаква опасност. Просто имах пари и време и подмених каплата. За шифтрите на скоростите проблемът беше от една страна, че бяха много „тегави“, от друга че бяха със завъртащ механизъм, а не с лостчета, което е по-неудобната комбинация, второ бях падал и единият механизъм беше счупен и въобще не работеше, защото част от зъбците липсваха и трето аз не исках въобще такъв тип шифтри и знаех, че ще са ми неудобни от самото начало, но тогава почти нямаше модели с лостчета, което правеше подмяната, която извърших само въпрос на време. Челюстите бяха качествени, но бяха с пълно регулиране на ъгъла на калодките, което беше по-сложно за настройване и накрая ми писна и си взех челюсти с регулиране само на близостта и вертикалния ъгъл. Нито една от тези части не беше подменена по аварийна необходимост, просто исках колелото ми да е на максимума от възможностите си и всъщност го постигнах. На пролет само почиствам прахта, припомпвам гумите и го изкарвам веднага. Със сигурност не всичко по хипермаркетите е „боклук“, но изборът между хипермаркет и специализиран магазин също е въпрос на бюджет. Пукането на гумите много зависи от качеството на външните гуми. Оригиналните Кенди на моята машина отдавна съм ги ликвидирал и основната причина беше именно, че влязох в период, в който през няколко дни пуках гуми, макар че съм виждал и по-лоши и всъщност на първото ми колело съм карал не с изтрити, а с прегорели от слънцето и буквално разпадащи се гуми. Откакто подмених външните гуми инцидентите рязко намаляха.

17
Разни / Re: Странични въпроси
« on: 22.04.2018, 11:46:07 »
Не става дума за цената, а за качеството, но и аз не мисля, че намирането на прилично колело е нещо супер сложно и изискващо грандиозно търсене. Моето колело отговаря на всички изисквания, които тук очевидно ще бъдат най-строго осъдени, но е на 10 години и ми върши идеална работа с много малки проблеми. Единствените съществени части, които съм му подменил са задната капла, спирачните челюсти и жилата и шифтрите на скоростите. Задния амортисьор е най-обикновен пружинен, нищо особено впечатляващо и ювелирно, но не съм имал проблеми и не съм го избирал с някаква „експертиза“, даже не съм го избирал аз, а баща ми и то без мое знание, а той със сигурност разбира по-малко от мен. Единственото, за което си признавам, че нямам опит е хидравлична предна вилка и за там не мога да дам никакъв съвет, но за всичко останало нещата се свеждат до качествени скорости, качествени капли, а V brake спирачки се подменят и в домашни условия ако нещо не им е наред, което всъщност се отнася и за каплите.

18
Разни / Re: Странични въпроси
« on: 22.04.2018, 09:39:20 »
Вие тук изкарахте намирането на колело по-трудно от намирането на кола.

19
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« on: 21.04.2018, 09:06:02 »
Абе вас младите май никой не ви учи на обноски в днешно време. Какъв е този език, ние не сме ти приятелчетата от квартала, с които ритате топка в почивните дни.

20
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« on: 20.04.2018, 21:52:17 »
Ако нямат нужда от тези трамваи и никой не изявява желание да ги закупи нямат причина да ги запазват, сложния.

Pages: [1] 2 3 ... 479