1
Трамвайна инфраструктура / Re: Трамвайно трасе по Граф Игнатиев
« on: Today at 19:30:20 »
Наклонът на св. Наум е по-голям.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Рампата за изход от тунела започва след подземната спирка и свършва някъде между ул. Шандор Петьофи и ул. Доспат. Това означава че от спирката до там не можеш да имаш никакво пешеходно пресичане, булевардът става подобен на Скобелев. Харесва ли ти как е в момента Скобелев? Разделен и празен.
Същевременно преминаването на пешеходците в тунела над трамвая и спирката става с изкачване на 10 стъпала, ходене 4 метра и спускане отново с 10 стъпала. И всичко това + сегашните стъпала за достъп до подземното ниво. За да се създаде някаква достъпност трябва да се построят четири нови асансора като два от които обслужват тези 10 + 10 нови стъпала над спирката. Това е пълен ужас от гледна точка на достъпност на хора с увреждания или майки с колички. Колко време ще загубят тези хора или щом не е твоето време - все ти е тая?
Избраха двата варианта, в които има най-много бетон да се лее. Бетон в центъра на София, а имаше къде-къде по-елегантни решения, без да е необходимо пак да даваме десетки милиони на обръчите от строителни фирми.
2260 е автобуса.