Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AGENT 006

Pages: [1] 2 3 ... 479
1
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: Yesterday at 22:57:39 »
...краставиците не могат да работят никъде другаде освен ,където работят сега.
Защо? За 6 е известно, но защо да не могат да се движат до „Западен парк“?

2
Тролейбуси / Re: Тролейбусна KKM
« on: Yesterday at 16:46:26 »
От СЕ доста сериозно са се заели с подмяна на стълбове и окачващи елементи от контактната мрежа по булевард „Луи Пастьор“ и „Джавахарлал Неру“ по трасето на ТБ 7. На „Луи Пастьор“ имаше стълбове за обтягане на мрежата с тежести, които са освободени и явно предстои да ги премахнат, но са бетонирали постаменти за нови стълбове, така че явно ще ги заменят.

3
При всички пожари на автобуси до момента може да се види, че ако пожарът е тръгнал от салона изгаря интериора, а ако е тръгнал от двигателя обикновено обгаря двигателния отсек, но интериорът остава относително незасегнат. Единствено при 3909 не можеше да се установи ясно някоя незасегната част, защото явно той беше горял много интензивно, но при всички останали случаи щетите показваха ясна локализация.

Тук се вижда, че двигателят и двигателния отсек всъщност са незасегнати, снимкита на 3901 от 2012 г. показваха същото.

Тук се вижда същото.
Снимката на 3589, която беше пуснал @ozzy също показваше локализиране на пожара в салона и в зоната на бутилките. Моите снимки на 9010 показваха същото, при 9013 нямаше почти никакви щети извън двигателния отсек.
Локализираните щети обаче не говорят за сериозността на нанесените повреди. Доколкото си спомням пожърат на 3585 беше по-лек, но пак трябваха две години, за да се върне в движение.

4
Всъщност ВМС-та има и в Англия, така че правете си сметка.

5
И как точно ще има разцепване на събирателна стрелка? Ето и снимка, на която всичко се вижда ясно. Стрелката се премества след втората талига на 2013 и 2014 завива към „Спартак“.

6
Разцепване на стрелки се случва навсякъде. Това няма връзка със специфичния релеф.

7
Връзката с „Христо Ботев“ е и един от основните доводи на протестиращите за възстановяването на шестицата и метрото в никакъв случай не може да бъде неин заместител, нито пък ТМ 10, който също преминава през „Македония“, но по заобиколен маршрут през „Граф Игнатиев“. Ако 9 съществуваше нямаше да има този проблем и 10 щеше да се разтовари. Сега пътуването там особено в пиков час не е нещо, към което бихте могли да проявите сериозен интерес освен ако нямате нужда и се обзалагам, че има хора, които избират 10 точно до „Македония“ и „Възраждане“, а ако имаше 9 щеше да има балансиран пътникопоток, какъвто в момента няма.

8
Разни / Re: Странични въпроси
« on: Yesterday at 09:30:14 »
Вътрешният шестограм е измислен с ясната идея, че е по-лесно да се борави с него в сравнение с обикновена гайка и себеуважаващите се производители се стараят да го ползват навсякъде, където е възможно, да не говорим колко по-достъпен е един вътрешен шестограм в сравнение с обикновена гайка.

9
Те че са евтини, евтини са, но в Турция предполагам си изкарват 10 години без проблем. Не бих искал да ги защитавам и не ги определям като подходящи за нашите условия, но дори и най-елитният като качество автобус ще бъде сериозно затруднен в среда с ужасна инфраструктурна, ужасна поддръжка и грандиозни претоварвания като нашите. Ясно е че Lion's city ще останат последните ни малко по-нормални автобуси както е тръгнало, но аз съм изключително доволен, че са избрали ВМС пред Ютонг или Карсан. Сами си направете сметка що за катастрофа беше да спечелят те.

10
Определено ВМС е най-доброто сред най-лошото и е много по-добре от китайски баракуди.

11
Акцентирам върху дружбенските.

12
3678, 3901, 3589, 3585, 3278, 3909, 3277 последният да затвори вратата.

13
Относно катастрофата на „Сливница“ от вчера, защото чак сега видях клипа във Фейсбук. Първи е бил 2083 по 309, следват го кола, микробус, още две коли, камионът от снимката, която показах вчера, още една кола и 9001. 2083 е напълно в дясната лента за направо и изглежда, че е бил точно спрял на стоп линията. Това, което си мисля аз е че по всяка вероятност на пътя е имало изтичане на течност, която може да е дошла от нечие избило охлаждане, пробит картер или изхвърлена вода примесена с мазни наслоявания от ауспуха. Ако сте забелязали на „Константин Величков“ и „Тодор Александров“ в посока „Красна поляна“ често има такива наслоявания около стоп линията. При всички случаи е имало нещо много ненормално, за да се получи така в ясен и сух слънчев ден.

14
Закриването на 19 беше правилно за последния ѝ маршрут, но с него и удължаването на 11 до „Княжево“ не беше направено всичко, което трябваше, защото интервалите на 11 не са адекватни. За ТМ 9 аз, а и не само аз, не съм съгласен с премахването на наземния транспорт между НДК и „Кръста“, а с неадекватните интервали на линия 2 и времето за преминаване през подлезите на влизане и на излизане от станциите силно се съмнявам, че метрото намалява времето за превоз спрямо ТМ 9.

15
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 24.04.2018, 09:25:14 »

16
Снимки / Re: Снимки (тролейбуси)
« on: 24.04.2018, 09:22:34 »
2628 по 1 от вчера:
2628-1 23.4.2018 by Владимир Симов, on Flickr

2628-1 23.4.2018 by Владимир Симов, on Flickr

18
Какво точно трябва да се разбира под „смитане“ аз разбирам да спреш рязко и да предизвикаш верижен сблъсък след себе си, а не ти да се блъснеш в някого отпред. Ако ти се блъсняш в някого отпред значи ти си бил „сметен“. Не казвам, че водачът на 9001 е бил на ниво в поведението си, но вече се каза, че той е бил последен в колоната катастрофирали, а най-отпред е бил 2083 по 309.

19
2083 не е бил празен, а е бил на линия по 309.

20
А да и да се върнем към проблемите с окачването и ходовата част. Пътуването ми с 1669 беше между моста „Чавдар“ и „Одеон“ и не си спомням точно къде, но някъде там имаше преминаване през някакъв отвратителен напречен ръб в настилката и имах чувството, че предните калници ще се продънят и цялото окачване и колелата ще влязат в салона. Не е за вярване как толкова бързо се съсипаха толкова много и съм сколен да вярвам, че нещо в окачването им е сериозно объркано. Струва ми се, че в това отношение са дори по-зле от соловите си събратя.

Pages: [1] 2 3 ... 479