Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 10
1
Ами така е бил замислен и изграден мостът. Конструкцията му е сметната без каквито и да е стълбове. Не че не е било възможно, но не е направено. Ако се разрови в архива, може да се намери разочарованието на доста форумисти, когато това стана ясно при изграждането. Сега е твърде късно за промени.
2
Тролейбуси / Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Last post by BOBI MW on Today at 08:39:46 »
Ако има начин нека се сравни с някой друг град където ползват Солариси но нямаме данни така че ....... :neznam: :neznam:
В Плевен тролейбус с най-малкият пробег считано от 20.07.2018г е 215427км,а най-големият е 247631км.Даже последно доставение тролейбуси са с почти еднакви километри като на първо доставените като разликата им е с не повече от 7000км.
3
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« Last post by IKAR on Today at 04:40:44 »
При сегашното положение, както и през 2006-2008-а, да, разбира се, но я иди си тръгни между 2009-та и 2016-та, по време на т.нар. криза. През този период, фирмаджиите, с изключение разбира се при програмистите, масово се е*аваха с хората и ги правеха на маймуни, съкращаваха, а за тези, които не бяха съкратени, ставаше още по-тежко, понеже трябваше да вършат работата и на съкратените, намаляваха заплати, бавеха ги с по 3-4 месеца и т.н. Ревяха, че било "криза", много зле, резултатите били отчайващи, а в същото време продължаваха да си правят къщи, купуваха си скъпи коли, разкарваха си любовниците по екзотични екскурзии....
Всичкото това включително и в София. И като си тръгнеш, те чака или дълго време без работа, или ако някой те вземе, ще е същото или по-лошо - от трън, та на глог. И като заговориш за по-нормална заплата - "криза е" или "идете в другите фирми, да видите как е!" Все пак не може всички да са програмисти. Хубава и добре платена работа - само с връзки. Преди "кризата" постоянно ми звъвяха разни фирми да ме искат, без да подавам документи и да търся работа активно. Ама после, като аз самият исках да си тръгна, 4 години не спрях да пускам документи и да питам, но абсолютно никой не ми се обади. А това, което работя, могат само още 4-5 човека в цяла България да го правят както трябва. Е, накрая, въпреки близо година и половина имиграционната процедура, си тръгнах, ама за Канада, а арменецът беше бесен, че не е разбрал нищо и не ме е съкратил по-рано. Немалко ядове ми създаваха и колеги, които въпреки ниското заплащане безропотно си даваха гъза под наем, понеже жените/мъжете им вземаха много хубави пари и те, въпреки че спокойно можеха да си позволят да не работят, се натискаха само и само да се води, че работят нещо и да не им кажат половинките, че само хайлазуват. Както и такива с 1-2 години до пенсия, които трепереха да не ги съкратят ден преди датата за пенсиониране, с цел арменецът да не им даде шестте заплати, които им се полагат, понеже има и такава вратичка в КТ. Бях на ръководна, средно мениджърска позиция, с 15 човека подчинени и много задължения, отговорности, ако не бях аз загиваха тотално, и не на последно място международно сътрудничество. Постоянно се работеше допълнително, нерядко и в събота, и накрая 850 лева на месец чисто. В същото време РМД собствениците и акционерите, без да правят нищо, си раздаваха огромни заплати и по 100 бона премии всяка година, а на хората - нищо. Имаше, и все още има, директор със средно образование, пълен некадърник и не ставащ за нищо, шеф на три чистачки и един шофьор. Отделно хвърляха сума ти мангизи за сертификационни глупости по ИСО, веднъж ми падна пердето и се изпуснах, че ми дреме на........за скапаното ви ИСО, при положение че наема и сметките не мога да си платя. Един приятел пък беше в пътното проектиране и строителство - същата цигания, но пък шефът му имаше 4 секретарки. Е в такива фирми "меринджеите" заслужаваха да влезеш при тях с една картечница и да им разкажеш играта. Масово фирмите бяха така....
Сега сигурно е различно, но понеже пак бумът в строителството дърпа всичко, ще е от ден до пладне, докато балонът не се пръсне отново и не стане пак "криза". Тоя филм сме го гледали....Нали знаете също приказката защо в ада българския казан няма кой да го пази? И после чичо ви Васко ще ми говори, че който не бил мързелив и работел, пари имал и нямал проблеми. Глупости на търкалета. Може всъщност, но не и в България, освен ако не си програмист, адвокат, зъболекар или човек на някого....
Има едно стихотворение от Радой Ралин:
Събрали се, на полянка,
прабългарин и славянка,
цуни-гуни, вади-тури,
народили чукундури.
Хем е*ливи, хем крадливи,
но най-вече завистливи. :help:

А ако държавата бухне високите доходи с високи данъци и с неизбежното им плащане, като в Канада или Скандинавия, практически от българските простотии смисълът ще е нула, защото това ще свие ножицата и няма да има голяма разлика в заплатата накрая, така ще има пари и за социални жилища, инфраструктура, здравеопазване, транспорт и т.н. Хората са го измислили.......Също следва да се увеличат драстично данъците върху недвижимите имоти, особено за второ и т.н. жилище. Понеже сега с тези смешки, "паралиите" "инвестират" в апартаменти, раздават ги под наем, немалка част от тях умишлено ги държат празни и извън пазара, за да се симулира дефицит и респективно да се държат цените високи, и така високата заплата в София се обезсмисля от огромните наеми или цени за купуване....
Пък ти ходи всеки път си гласувай за едни и същи мекерета от ДС и си мисли, че след като 30 години нищо не се променя, някога това ще стане.
4
Защо удължаването на трасето трябва да стане под моста, нали ще се губи време и скорост?
5
Идеи / Re: Излетните автобусни линии
« Last post by dj_the_bus on Today at 03:16:18 »
За Витоша са удачни атобуси от типа ÜL както се водят по германско му, но в по-градски вид. Градски интериор иначе автобус с по-зрава кутия (в случаи полуавтоматик или механична).
 За 66 делничен ден биха били удачни Man SM/NM или иначе казано мидибуси (9-10 метра). Същите биха помогнали за сгъстяване на графиците на много линии и ако не повишаване на печалбата поне повишаване на социалния им ефект. Швейцария би бил добър модел за следване предвид георграфията на София.
Вярно- от 1,5- 2 години не съм стъпвал в София и България за повече от 72 часа, но все пак- 65 ме съмнява да тъчи цял соло автобус. 63 също. При 63 имам хипотеза обаче, ако се смени подвижния състав и се разработи графикът с къси интервали (по-малки от 30 мин. делник) би се натоварил соло автобус. 64 се ползва повече от Боянци, защото се движи на по-нормален интервал с прилични или по-красиви естетично автобуси (в очите на пътника).
6
Велосипедите са да се карат , а не да се возят по автобусите !  :crazy:
Те и ските са за каране, ама в общия случай без лифт си загубен...
7
Разни / Re: Aвтомобили
« Last post by RADOCVET on Today at 00:16:33 »
Преди Маздата 9 години и аз имах Меган първата версия. Освен лагери които вървяха като консуматив и един шарнир, по ходовата част не бях пипал нищо и си беше здрава.
8
Снимки / Re: Снимки (тролейбуси)
« Last post by Ники 1515 on Yesterday at 23:48:00 »
Благодаря ти за поздрава, TheBulgarianRail!  :)   Много хубави снимки в депото!  :fan:

Радвам се, че Neronov се включва отново!

1808 – 2  (от 26.01.2017),
1806 – 11  (от 18.07.2018).



9
Товарната линия през Троян действаща ли е още?
10
Снимки / Re: Photoshop транспортна тематика
« Last post by btr95 on Yesterday at 23:26:51 »
Ама пък мигачът му е син.
Това си е достоверно, не забравяй че, по едно време, на 824 му бяха зачезнали по същия начин и то наистина.
Pages: [1] 2 3 ... 10