Author Topic: Снимки и албуми  (Read 206933 times)

Offline София 100

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1253
    • View Profile
    • Email
Re: Снимки и албуми
« Reply #1400 on: 27.11.2016, 20:59:34 »
Той не спира ни денем, ни нощем

Online gt_stz

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 258
  • Почитател на марките Ман и Мерцедес.
    • View Profile
Re: Снимки и албуми
« Reply #1401 on: 01.12.2016, 21:06:02 »
Малко снимков материал и от мен.

Гара Тъжа.









Гара Карлово.



И една снимка от гара Калояново.

127 - почивай в мир! :(

Дали старозагорските Мерцедеси ще тръгнат отново?...

За закупуването на повече съчленени автобуси за Стара Загора!


Offline qwerty95

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 683
    • View Profile
    • Email
Re: Снимки и албуми
« Reply #1403 on: 02.12.2016, 22:24:45 »
Красота!

Пише, че е 47 20, не 42 20.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6727
    • View Profile
Re: Снимки и албуми
« Reply #1404 on: 04.12.2016, 10:07:40 »
41-11 и 01-23 са снимани на Подуяне.

Offline София 100

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1253
    • View Profile
    • Email
Re: Снимки и албуми
« Reply #1405 on: 20.12.2016, 23:05:27 »
Локомотив 44 35, сниман през 1964г. и 48 05 сниман през 1960г. Интересно твърдение, че следващият  локомотив от поредицата снимки бил също на БДЖ - 2020. 01 . Да не би това да е бил първият доставен брой от 4 серия с заводско означение или тестов образец за изпитания ?
Благодаря за отговора :)
Източник:
http://www.ebay.com/itm/214-Foto-BDZ-BULGARIA-Dampflok-44-35-um-1964-/381868543943?hash=item58e9238fc7:g:dtEAAOSw8gVX--bz

http://www.ebay.com/itm/213-Foto-BDZ-BULGARIA-Dampflok-48-05-um-1960-/192040968549?hash=item2cb688a165:g:AVsAAOSwCGVX--bP

http://www.ebay.com/itm/215-Foto-BDZ-BULGARIA-Diesellok-2020-01-SGP-um-1964-/381868543941?hash=item58e9238fc5:g:NjwAAOSw-CpX--cc

http://www.ebay.com/itm/216-Foto-BDZ-BULGARIA-Diesellok-2020-01-und-Dampflok-um-1964-/381868543940?hash=item58e9238fc4:g:hsoAAOSwpLNX--dI
« Last Edit: 22.12.2016, 15:19:28 by София 100 »
Той не спира ни денем, ни нощем

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2417
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Снимки и албуми
« Reply #1406 on: 20.12.2016, 23:13:38 »
2020.01 не е бил на БДЖ. Идвал е само на проби и е послужил за прототип на нашите 04, като е 90% идентичен с тях.
Единствен и запазен, но не в движение.

И двете снимки са от Австрия.

Offline viktor_bdz

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1209
    • View Profile
Re: Снимки и албуми
« Reply #1407 on: 02.01.2017, 22:38:32 »
Нова година, нов трейнспотинг!  :D
Дерайлиралия 46 234.1 на стрелка 1 в районът на гара Своге:

43 551 със съставът на влак 20210 (Лакатник-София), който е бил теглен от 46 234.1 по време на катастрофата. Снимката е от гара Бов:

44 134 току-що откачил се от КПВ20211 (София-Лакатник) на гара Лакатник:

Ето го и закачен за състав, но в посока София. След малко ще продължи, като КПВ20214 (Лакатник-София):

45 146 с РБВ2602 "Златни Пясъци" (Варна-София), но снимката не му се получи много :/ :

И като за финал - 45 173 се прикача за КПВ20203 (София-Мездра) на Цент.гара София:
86


Offline Ники 1515

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 225
    • View Profile
Re: Снимки и албуми
« Reply #1409 on: 07.01.2017, 01:19:04 »
На гара София север:
- локомотив 46211 с ПВ 30115 (София – Карлово),  5.01.2017,
- локомотив 45176 с ПВ 20204 (Мездра – София),  6.01.2017.

Поздрав за всички железничари, които работят и в трудните зимни условия!

46211

45176

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7958
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • Yahoo Instant Messenger - Simov_Vladimir
    • View Profile
    • Kipersville transport portal
    • Email
Re: Снимки и албуми
« Reply #1410 on: 07.01.2017, 08:54:02 »
Отново снимки от 1965г. : 615.76 и 605.76, 435, E 41.03, E475.012(1964г.)
Откъде е последната прикачена снимка? Много ми наподобява на моста на теснолинейката след Варвара.

6 години една нова транспортна история!
Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън
Защото транспортът е страст!

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5137
    • View Profile
Re: Снимки и албуми
« Reply #1411 on: 07.01.2017, 09:30:14 »
Да.. бившият мост.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline тролей №164 линия 2

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1524
  • Моят любим "Snacks" - тролей №164. R.I.P.
    • View Profile
    • Email
Re: Снимки и албуми
« Reply #1412 on: 08.01.2017, 11:59:58 »
Вчера, 16:00 часа, жпг Варна. И един въпрос: някой знае ли откога се строяват толкова много вагони на първи коловоз? Последните няколко са спални. Да не би по новия график да има нощен влак, потеглящ оттам?
Никога не шофирай по-бързо, отколкото може да лети твоят ангел-хранител!

Online abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2459
    • View Profile
Re: Снимки и албуми
« Reply #1413 on: 08.01.2017, 12:42:23 »
Ако се загледаш добре в снимката която си направил,ще видиш че вагоните са включени към колонка 1500V за стационарно отопление.

Offline тролей №164 линия 2

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1524
  • Моят любим "Snacks" - тролей №164. R.I.P.
    • View Profile
    • Email
Re: Снимки и албуми
« Reply #1414 on: 08.01.2017, 16:24:10 »
Ако се загледаш добре в снимката която си направил,ще видиш че вагоните са включени към колонка 1500V за стационарно отопление.
Добре, но това може да е инцидентно (проблем с колонките на другите свободни коловози). Аз питам, ако някой има информация, дали е постоянна практика или извънредно сега? Тоест, дали вече (за продължителен период) ще има нощен влак, потеглящ оттам всяка вечер.
едит: Цялата работа е, че има няколко коловоза с достатъчно дълъг перон, а се ползва най-късият коловоз с най-късия перон за влак, който се предполага да бъде с дълъг състав. :rolleyes:
едит2: Този първи коловоз е с "три и половина вагона по-къс" от останалите. Освен това, първите 2-3 вагона от композицията остават "нейде в небитието", близо до светофорите. :crazy:
« Last Edit: 08.01.2017, 16:30:30 by тролей №164 линия 2 »
Никога не шофирай по-бързо, отколкото може да лети твоят ангел-хранител!

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2417
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Снимки и албуми
« Reply #1415 on: 08.01.2017, 20:25:19 »
Това не е влак, просто вагоните са гарирани там, за да имат постоянно захранване от колонката основно заради отоплението на водните резервоари. На този коловоз пречат най-малко.

Online abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2459
    • View Profile
Re: Снимки и албуми
« Reply #1416 on: 26.01.2017, 20:05:21 »
Един изчезващ вид.

Offline тролей №164 линия 2

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1524
  • Моят любим "Snacks" - тролей №164. R.I.P.
    • View Profile
    • Email
Re: Снимки и албуми
« Reply #1417 on: 18.02.2017, 20:01:04 »
Информативна. От 3 коловоз заминава КПВ28202 с две мотриси Дезиро. Това са 10039+10040 и 10013+10014. Зад тях са строени двата вагона на ПВ20162.
От 2 коловоз заминава ПВ30154 в състав от 2 броя от серия 43 и локомотив 91520045172.
едит: Винаги съм се чудел и ето, че сега е моментът да питам. Какво са и за какво служат оградените в червено неща?
« Last Edit: 18.02.2017, 20:07:25 by тролей №164 линия 2 »
Никога не шофирай по-бързо, отколкото може да лети твоят ангел-хранител!

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6037
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Снимки и албуми
« Reply #1418 on: 19.02.2017, 11:38:26 »
Да не са шкафове към които се включва отоплението на вагоните.

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2417
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Снимки и албуми
« Reply #1419 on: 19.02.2017, 12:27:00 »
Това са 24 V изводи за зареждане на батериите на вагоните.
При някои вагони осветлението се захранва с генератори, задвижвани от колелата, а токът от локомотива се ползва само за отопление и при голям престой или за други нужди, от тези кутии може да се подаде ток за нисковолтовата инсталация. Поставени са през 26 метра, колкото са дълги и повечето вагони и така за всеки вагон има кутия.