Author Topic: Автобусопроизводство в България  (Read 2701 times)

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3758
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Източник:http://www.plovdiv24.com/news/19104.html

Производството на български автобуси ще бъде възстановено след 17- годишно прекъсване в Панагюрище, научи Дарик радио. До 4 месеца там ще стартира сглобяването на рейсове с италиански двигатели и шасита. Първоначално разкритите работни места ще бъдат около 80, но се предвижда с разрастване на производството да достигнат 500.

Инвестицията е на стойност 3 милиона евро, като ще се използва налична база на транспортна фирма, заяви пред Дарик Ангел Батаклиев, партньор в смесеното дружество, което се очаква да бъде учредено по време на есенния панаир. Италианският съдружник, който предоставя технологията, е концернът “Качамали”, който е най-големият европейски производител на каросерии.

Очаква се българските автобуси да бъдат с 25 до 30% по-евтини от вносните аналози. Те ще са предназначени за междуградски и туристически превози, с по 34 пътникоместа.

Паралелно с инвестицията в Панагюрище “Никан лайн” продължава обновяването на автопарка, с който обслужва линии 16 и 116. Закупени са 6 нови автобуса, два от които от днес вече са в движение.

До месец и половина се очаква 9- милионния пътник на фирмата в Пловдив, който ще получи плазмен телевизор. На томбола с билетите, закупени в същия ден, ще бъдат разиграни и утешителни награди. Информацията е на Дарик радио.

Offline НИКИ

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 143
    • ICQ Messenger - 229924837
    • View Profile
    • http://www.transtriumf.com/
Автобусопроизводство в България
« Reply #1 on: 16.09.2006, 14:48:15 »
Жив е той жив е там на балкана ....


Ха честито. Дано да са наистина добри. Обаче да помислят за ОР на Чавдари (131, 141, 13-20, 14-20). Няма да е зле да се помисли за частично нископодови градски коли.


Ако някой има информация нека я побликува

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11163
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Автобусопроизводство в България
« Reply #2 on: 16.09.2006, 20:35:22 »
Quote from: НИКИ
Жив е той жив е там на балкана ....
Ха честито. Дано да са наистина добри. Обаче да помислят за ОР на Чавдари (131, 141, 13-20, 14-20). Няма да е зле да се помисли за частично нископодови градски коли.
Ако някой има информация нека я побликува
кви ремонти, кви нископодови градски коли. Те хората ще си правят автобуси по каросерии на инвеститора
НЕ на хейтърството!

Offline НИКИ

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 143
    • ICQ Messenger - 229924837
    • View Profile
    • http://www.transtriumf.com/
Автобусопроизводство в България
« Reply #3 on: 16.09.2006, 21:19:57 »
Чавдар беше с такава дейност (почти)

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7937
    • View Profile
Автобусопроизводство в България
« Reply #4 on: 16.09.2006, 21:25:54 »
Quote from: НИКИ
Жив е той жив е там на балкана ....
Ха честито. Дано да са наистина добри. Обаче да помислят за ОР на Чавдари (131, 141, 13-20, 14-20). Няма да е зле да се помисли за частично нископодови градски коли.
Ако някой има информация нека я побликува
Бих казал да се помисли за бракуване на Чавдарите .Единствено скоростната кутия и двигателя до някъде стават , другото е пълен боклук.

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11487
    • View Profile
Автобусопроизводство в България
« Reply #5 on: 18.09.2006, 13:49:43 »
Quote from: София 70
Бих казал да се помисли за бракуване на Чавдарите .Единствено скоростната кутия и двигателя до някъде стават , другото е пълен боклук.
За мен и те са боклук  :lol:
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12416
    • View Profile
    • Email
Автобусопроизводство в България
« Reply #6 on: 19.09.2006, 14:47:02 »
Все пак обърнете внимание, че става дума за малки автобусчета.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Автобусопроизводство в България
« Reply #7 on: 20.09.2006, 17:12:05 »
И също така става въпрос за междуградски и туристически, а градски.Май ще чакаме още БМЦ( при това съчленени ако успеят да ги направят да се движат  )
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4458
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Автобусопроизводство в България
« Reply #8 on: 20.09.2006, 18:32:46 »
Quote from: blagun
Все пак обърнете внимание, че става дума за малки автобусчета.
Аз лично се съмнявам, че някога ще видя в Сф съчленени ВМС. И дано не докарват.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Автобусопроизводство в България
« Reply #9 on: 20.09.2006, 18:38:32 »
Аз също се надявам, но на мой нарочен въпрос на изложението от БМЦ казаха, че в момента се "доизкусурява нещо" и скоро ще имат и съчленен модел.
 Дето се вика пази Боже.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я