Author Topic: Плевен  (Read 193304 times)

Offline ZiU-682 Forever

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 58
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1440 on: 21.12.2016, 23:46:04 »
Делничен ден в Плевен
За екологичен и надежден градски транспорт !

Offline ZiU-682 Forever

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 58
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1441 on: 21.12.2016, 23:54:25 »
16.12.2016
За екологичен и надежден градски транспорт !

Offline ZiU-682 Forever

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 58
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1442 on: 22.12.2016, 00:05:29 »
Петък следобед
За екологичен и надежден градски транспорт !

Offline ZiU-682 Forever

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 58
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1443 on: 22.12.2016, 00:26:28 »
Интериор
За екологичен и надежден градски транспорт !

Offline ZiU-682 Forever

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 58
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1444 on: 22.12.2016, 00:45:33 »
Среща
За екологичен и надежден градски транспорт !

Offline ZiU-682 Forever

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 58
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1445 on: 22.12.2016, 00:52:18 »
От Видин или Шумен?
За екологичен и надежден градски транспорт !

Offline ZiU-682 Forever

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 58
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1446 on: 23.12.2016, 01:38:14 »
Момин Геран
За екологичен и надежден градски транспорт !

Offline BOBI MW

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 118
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1447 on: 07.01.2017, 09:01:57 »
Тежката зимна обстановка постави на изпитание и градския транспорт.Вчерашните сутрешни часове бяха голяма мъка за новите модерни тролейбуси Шкода особено за маршрут №33.Множеството остри завои и стръмни изкачвания и сняг доказаха че Шкодите не могат да устискат тежката обстановка.По този маршрут вървяха и два стари тролейбуса ЗиУ който показаха че за руснака няма закъсване,а само леко буксуване.Пътниците не са капризни нов или стар тролейбус ще се движи,а просто да имат редовен превоз до там.Според мен трябва за зимните условия да има готовност за повече руски тролейбуси за да няма изненади от тежък сняг и нервни пътници поради липса на градски транспорт.

Offline svilata

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 114
    • View Profile
    • http://trolei.pleven.bg/
Re: Плевен
« Reply #1448 on: 08.01.2017, 15:32:31 »
Имайки предвид, че през последните поне 10 години снегопочистването в Плевен е кръгла нула - няма какво друго да се очаква от градския транспорт. Не знам дали в другите градове са виждали тролейбуси с вериги, но в Плевен определено могат да видят подобно нещо...

Offline mad_devil_k5

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 23
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1449 on: 19.01.2017, 13:24:08 »
То освен доказването в тежките зимни условия  , знаем че й топлят вътре в мотрисата по добре от западните си събратя. :crazy: :crazy: :crazy:

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3574
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1450 on: 19.01.2017, 17:14:15 »
Проблемът е само, че при този сняг има реален риск от токов удар - снегът влиза в оборудването под пода и се топи съответно пада изолационното съпротивление и растат утечките. :rolleyes: Дано да няма заземявания през пътник - получава се точно при силен сняг или дъжд когато човек обикновено възрастен се хване за ръкохватка до вратата и едновременно стъпи на земята. :rolleyes:

Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1485
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1451 on: 19.01.2017, 17:36:47 »
Проблемът е само, че при този сняг има реален риск от токов удар - снегът влиза в оборудването под пода и се топи съответно пада изолационното съпротивление и растат утечките. :rolleyes: Дано да няма заземявания през пътник - получава се точно при силен сняг или дъжд когато човек обикновено възрастен се хване за ръкохватка до вратата и едновременно стъпи на земята. :rolleyes:

Ами то за съжаление винаги ще стъпи на земя щото иначе трябва да може да лети :) Ама аз не съм сигурен напреженията при тролейбусите спрямо земя ли са като има два проводника (за разлика от трамваите) или са спрямо двата проводника.
Щото точно това му е хубавото на трнасформаторните захранвания, че са по-безопасни порадни причината, че напрежението е спрямо двата края на намотката...

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3512
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1452 on: 20.01.2017, 00:21:37 »
Те затова ръкохватките са изолирани от каросерията на тролейбуса.

Offline It_s_Real

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 601
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 344034812
    • View Profile
    • extrahost.BG
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1453 on: 21.01.2017, 13:41:04 »
Ама аз не съм сигурен напреженията при тролейбусите спрямо земя ли са като има два проводника (за разлика от трамваите) или са спрямо двата проводника.

Проводник спрямо проводник. Земя не участва.

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2452
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1454 on: 06.03.2017, 14:06:48 »
Имам познат шофьор на нова Шкода и от него разбрах,че въпросните в час пик губят мощност на изкачване в посока Дружба и кв.9-ти.
Има ли нещо вярно или е отново "шофьорски фолклор"?
« Last Edit: 06.03.2017, 18:31:17 by abs111 »

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4420
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1455 on: 06.03.2017, 16:30:58 »
Не е възможно. Превозното средство отговаря на определени параметри, включително и възможност за преодоляване на наклон.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3574
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1456 on: 06.03.2017, 17:20:14 »
Новите тролеи са по-мощни и с надеждна защита срещу боксуване съответно нямат проблеми с изкачванията. При спускане изнесеното на покрива електрооборудване се охлажда ефикасно от въздушния поток съответно няма риск от прегряване за разлика от ЗИУ, също така възможността за рекуперация допълнително намалява нагряването. :rolleyes: Не вярвам в Плевен да има сериозни спадове на напрежението повече от 20%, към такива тролеите с електронно управление наистина са по-чувствителни от ЗИУ. :rolleyes:
« Last Edit: 06.03.2017, 17:22:09 by V.Peichev »

Offline BOBI MW

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 118
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1457 on: 06.03.2017, 18:08:54 »
9-ти квардал се захранва от ТИС "ЮГ" който има отделен извод "Хаджи Димитър".Дължината на захранващия фидер е дълъг и наистина се усеща някакъв спад когато са два тролейбуса на този извод.Когато се правиха тестове преди откриването на линия 31 със ЗиУ се усещаше че напрежението е по ниско защото той има по голяма консумация заради 170 kw тягов двигател.Вярвам че колеги от другите градове ще споделят същото за подъбен спад на напрежение.

Offline It_s_Real

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 601
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 344034812
    • View Profile
    • extrahost.BG
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1458 on: 06.03.2017, 20:50:59 »
Не е възможно. Превозното средство отговаря на определени параметри, включително и възможност за преодоляване на наклон.

Не е до превозното средство, а до захранващият го източник.
При дълги фидерни линии загубите са по-големи, ако товара също се е увеличил.

Offline Acrosstheocean

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 64
  • Любител на тролейбусния транспорт!
    • View Profile
    • Фейсбук профил:
Re: Плевен
« Reply #1459 on: 07.03.2017, 15:58:55 »
9-ти квардал се захранва от ТИС "ЮГ" който има отделен извод "Хаджи Димитър".


ТИС "ЮГ" в квартал "Мара Денчева" ли се намира?