Author Topic: Дюваг  (Read 89092 times)

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10833
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #820 on: 04.04.2017, 09:39:47 »
Някои Дювази да не би да ги карат с разрешения за отваряне на врати от пътниците?

В един от 8-осните ми направи впечатление пръво как на една от вратите имаше жена за слизане, не се отвори 2-3 сек. жената натисна бутона за отваряне и се отвори. След това аз като слизах, спираме няколко сек. вратата не се отваря. Натиснах бутона и вратата се отвори. Стана ми интересно дали се ползват разрешенията или просто съвпадение че и в двата случая ни е видял в огледалото че сме за слизане и момента на натискане на бутона е съвпаднал с този на натискане в кабината.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Online Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6123
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Дюваг
« Reply #821 on: 04.04.2017, 10:16:04 »
Не знам какво е останало от тази система в трамваите, преди много години работеше. После поголовно започна боядисване и ремонтиране и съответно външните бутони бяха намазани с боя, а по-късно и окабеляването за системата на някои мотриси замина.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8077
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Kipersville transport portal
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #822 on: 04.04.2017, 19:23:05 »
Външните бутони отдавна са „изкормени“ и боядисани, но вътрешните изглеждат изправни и може и да е възможно да работят.

Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън
Защото постиженията ни са истински, целите ни искрени, а страстта е нашата мотивация!
За да бъде София един хубав град с качествен градски транспорт.

Offline Emperor

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2661
  • Mercedes O305 1969-∞
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #823 on: 05.04.2017, 18:47:05 »

     ГИОРТ - Група Идиоти Отговорна за Разрушаванто на Транспорта

Offline 701

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2817
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #824 on: 06.04.2017, 01:01:41 »
Първият и последният бяха добри машини.
lo chupen todos a los que no les guste 701

Offline CNN

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 771
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #825 on: 06.04.2017, 10:48:06 »
А втория вагон кой е?

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4356
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #826 on: 06.04.2017, 10:56:37 »
Мисля, че беше 4206. Отзад е 4214.
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2016
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #827 on: 06.04.2017, 11:39:00 »
Защо са им свалили и талигите?
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 16924
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #828 on: 06.04.2017, 11:39:58 »
Не е ли 4231? 4206 беше паркиран по-напред и по-обезкостен.
мур

Offline 701

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2817
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #829 on: 06.04.2017, 11:42:18 »
Мисля, че беше 4206. Отзад е 4214.
Не е 4206, защото е 6-осен. Прилича ми на 4231.
lo chupen todos a los que no les guste 701

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4586
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #830 on: 06.04.2017, 14:08:55 »
На 30.03. извадихме талитите на 4240 и 4231. Бракувани са.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline Bad_Bobby2009

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 149
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #831 on: 06.04.2017, 14:55:18 »
Гадно изглежда. Като поточна линия на смъртта...  :/

Offline fafan

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 669
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #832 on: 06.04.2017, 15:52:43 »
Време им беше. Само се замислете на колко години са тези машини....Всяко нещо рано или късно приключва.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8077
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Kipersville transport portal
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #833 on: 06.04.2017, 16:35:14 »
Така е но при нас специално в София краят е изключително печален. Не е достойно велики машини като дювазите да свършат в отвратителния вид, в който свършиха тези и ще свършат малкото останали. Много е жалко, че това беше допуснато. Недопустимо е в една европейска столица да се движи подвижен състав в такъв вид и състояние.

Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън
Защото постиженията ни са истински, целите ни искрени, а страстта е нашата мотивация!
За да бъде София един хубав град с качествен градски транспорт.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4356
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #834 on: 06.04.2017, 18:00:40 »
А кошовете им не са по-изгнили от тези на всички български трамваи. Даже напротив.
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3655
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #835 on: 06.04.2017, 18:13:48 »
Кошовете може и да не са изгнили, но талигите и електрооборудването са силно амортизирани, поддръжката е все по-трудна и скъпа - трябва да се поръчват уникални части. :rolleyes: При наличие на T/B4D-M и T6A5 не е оправдано да се изразходват ресурси за поддръжката на тези антики освен минимален брой необходими за 23 и оперативен резерв. При евентуална бъдеща доставка на още T6A5 ще са нужни само няколко осемосни антики за 23. :rolleyes:

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2502
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #836 on: 06.04.2017, 20:17:09 »
А кошовете им не са по-изгнили от тези на всички български трамваи. Даже напротив.

То това е като сравнение между римски път и път, строен от Тройната коалиция или ББ... Няма допирни точки, за да има сравнение  :D
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4356
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #837 on: 06.04.2017, 20:33:41 »
Кошовете може и да не са изгнили, но талигите и електрооборудването са силно амортизирани, поддръжката е все по-трудна и скъпа - трябва да се поръчват уникални части. :rolleyes: При наличие на T/B4D-M и T6A5 не е оправдано да се изразходват ресурси за поддръжката на тези антики освен минимален брой необходими за 23 и оперативен резерв. При евентуална бъдеща доставка на още T6A5 ще са нужни само няколко осемосни антики за 23. :rolleyes:
Интересна гледна точка. Но справка може да покаже, че Т4D-M си прекарват доста повече в сервиза, и се подменят доста по-често от дювазите...
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline Emperor

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2661
  • Mercedes O305 1969-∞
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #838 on: 06.04.2017, 23:49:05 »
А втория вагон кой е?

4206


4214


4231



     ГИОРТ - Група Идиоти Отговорна за Разрушаванто на Транспорта