Author Topic: Schindler Waggon AG Be 4/6  (Read 12360 times)

Offline fafan

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 669
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6
« Reply #200 on: Today at 11:28:58 »
Нищо не пречат. А пък и това че днес няма нужда, не означава че утре няма да има или да решат да ни дадат и ремаркетата. То по тази логика и на половината чешки да ги махнат и без това все сами си вървят.

Тези трамваи ще е готино да ги пишат и на 10-ката, прави ми впечатление че има доста голям пътникопоток там и ще са по-удобни от единчни ЧКД-та. На 5 и 7 също добре ще пасват.

А защо да се амортизират и ръждясват на линия. Освен това при сблъсък пораженията са доста по-малко когато ги няма автосцепките.

За 10 линия са идеални, в Базел нарочно са се движели по най-стръмната им линия точно краставици заради по- добрите им системи за сигурност и наличието на блокировки.
« Last Edit: Today at 13:51:55 by fafan »

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10833
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6
« Reply #201 on: Today at 12:24:06 »
Ако ги поддържахме, и Българските трамваи можеше в момента да изглеждат така, и ако ги бяхме ремонтирали според съвременните стандарти, а не да оставяме старите неуплътнени веещи се врати и директния контролер. Както се виждате, не винаги е необходимо чисто нова техника за да ни е хубаво.

А нашите имат някои по-добри решения, например при монтирането на средната секция нашите инженери по-хубаво са го измислили с добавянето на още една талига, а не по този начин да се получи тази сложна конструкция. Както виждате и при контакторно управление може да се направи така че да вози съвсем плавно.

Всъщност при 4027 не е ли направено по подобен начин-с контактори, но с джойстик, компютър и ел.моторче, вместо директно с ръчката?
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4586
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6
« Reply #202 on: Today at 12:31:16 »
...

Всъщност при 4027 не е ли направено по подобен начин-с контактори, но с джойстик, компютър и ел.моторче, вместо директно с ръчката?

Не, там е с управление както на Т6А2.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3655
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6
« Reply #203 on: Today at 14:41:43 »
Управлението не позволява реализация на автоматична защита срещу боксуване - няма как да се намали токът на тяговите двигатели автоматично независимо от ватмана за разлика от вагоните с тиристорно или транзисторно управление.  :rolleyes: При такава конструкция никоя блокировка или защита не може да бъде достатъчно бързодействаща в рамките на милисекунди. За 1990г. нормалното решение е било импулсно управление с двуоперационни тиристори и микропроцесор, което осигурява бързодействащи защити, икономия на енергия, плавно тръгване и спиране, голям междуремонтен пробег, лесна поддръжка с минимум труд и т.н. :rolleyes:

Offline Ilian

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 546
    • View Profile
    • Сервиз за лаптопи
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6
« Reply #204 on: Today at 14:44:52 »
Не са подходящи за 10 - има криви с малък радиус и сериозни наклони, нужни са достатъчно голямо сцепно тегло както и защити и блокировки. :rolleyes: Също пътникопотокът по 10 не е чак толкова голям. :rolleyes:
Нито едно от изброените не е вярно. Ела да видиш пътникопотока в час пик.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3655
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6
« Reply #205 on: Today at 16:08:12 »
Не съм виждал претъпкан единичен T6A2(SF)  по 10 във вечерен пик да има трудности със затварянето на вратите, трисекционни вагони ще бъдат полупразни и трудно ще се запълнят седящите места. :rolleyes: Увеличаване на интервалите за да се пуснат такива големи вагони не е оправдано отникъде, по-скоро има смисъл от разпокъсани пикови състави T6A2(SF). :rolleyes:

Online Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6123
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6
« Reply #206 on: Today at 16:21:45 »
Не си прав, много хора ползват 10, и то не само в центъра, а и в перифериите на линията. Така че Базелските биха били добри мотриси за 10, всъщност всичко е по-добро от единично ЧКД по 10. Така че е хубаво да се помисли по-въпроса и вместо да се режат на куп трамваи, да се замислят отново за старата но добре позната СМЕ, поне.

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4586
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6
« Reply #207 on: Today at 16:55:52 »
Успоредно с механичният пусково-спирачен контролер има електронен блок, който осигурява плавно преминаване между позициите. Т.е. плавна промяна на електрическите характеристики между две поредни позиции на контролера.
При отказ на "елекрониката" има възможност тя да се изолира и ТМ да се прибере в депо с механично управление на контролера. До сущ като българските - тогава се усеща прехода между позициите.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11493
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6
« Reply #208 on: Today at 17:37:35 »
Возих се и аз най-накрая на 674. Въпреки ехидните подмятания на някои, че пак сме обрали боклуците на Европа, смятам, че трамваите са много добри за нашите условия. Пъргави са, потеглят и спират плавно, и са доста по-комфортни от българските, возията им е много по-добра. Голямо удобство е, че има нископодова секция, както и падащите стъпала - много по-удобно е за деца, пенсионери, инвалиди и майки с колички. Дори през разбитото трасе по Стамболийски се движат по-стабилно от българските. Дано в депо Банишора се стегнат и поддържат в приличен вид тези трамваи и в следващите години.
Жалко, че по 8 линия преобладават все още пенделите, които с високия си под и липсата на нископодова секция са крайно неудобни за пътниците.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община