Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - mitakis

Pages: [1] 2 3 ... 165
1
Не си я чувал, няма и да намериш нищо - "Павлов електрик" ЕООД. Трябва да е изработил 2 управляващи платки за МАН и 4 за Т4ДС, всяка платка струва по 15к.
Разни други платки за подвижния състав от Електрото, са правени от МКТ Инжинеринг.
Части от механиката също се ремонтират и изработват от наши фирми, дори за Шкодите.

2
2721 - 72

3
Автобуси / Re: MAN NL 262/263 (8027-8036)
« on: 18.10.2017, 16:33:53 »
8029 e бил 767, но е продаден в Благоевград - E8913MB.

8028 и 8031 доскоро си бяха в гаража, но може и да са ги разкарали.

4
1501 - 108/4

5
1861 и 3805 също са с Овергаз.

6

(от фейсбук група Видяно в София)

7
Вчера търсих, но нищо.

Освен че и за 20-те електро е имало само един кандидат и е удължен срока.

8
На 25.09 са отваряли офертите - Шкода печели търга
Quote
Чешката компания "Шкода Транспортейшън" спечели поръчката в Столичния общински съвет (СОС) за доставка на нови трамваи, научи News.bg от свои източници. Тя ще достави 13 нови нископодови трамваи.

Възложител на поръчката за доставка е общинското дружество "Столичен електротранспорт". Компанията е събрала 94,22 точки, офертата й е на стойност 44 796 377, 36 лева без ДДС. Финансирането ще бъде осигурено по проект "Интегриран столичен градски транспорт - фаза II" по оперативна програма "Региони в растеж"
https://news.bg/regions/shkoda-shte-dostavya-novite-tramvai-na-sofiya.html

9
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 06.10.2017, 15:32:41 »
Той малко по-нагоре е видял и цитирал  :arrow: :arrow:
Заради пускането на Конекто Г на 111 вече в Земляне няма дълги резерви.
Това също е и причината на 11, 83 и 102 да се срещат вече редовно къси автобуси като резерви.

Иначе утре на 111 са писани:

111/12 - 1135
111/15 - 1138
111/18 - 1136
111/19 - 1130
111/25 - 1137
По принцип 111 трябва да премине изцяло на съчленени автобуси. Нали бяха пуснали новите манове. Може да се обслужва смесено от нови манове и конекто г

Но започвам да си мисля, че няма връзка с главния мозък... всеки пост един и същи спам какво и къде искаме да се движи.

В час пик е ад по 111 хората изпускат по 2 или 3 автобуса за да могат да се качат. Имаше репортаж при Антон Хекимян за тази линия и обещаха да пуснат съчленени автобуси, ни явно всичко е било само за пред телевизията. Антон Хекимян правилно отбеляза че хората се тъпчат като риба в консерва.
Нали точно след този репортаж пуснаха няколко съчленени коли по 111.

10
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 06.10.2017, 09:25:05 »
108 е с къси.
56 - 305Г
54 - Конекто Г (доста пълни са сутрин)

11
2263 120
3804 604

12
Трета.
1808 е 4/7.
На 11 също има такъв.
Както досега, изкарват ги със зимните разписания :)

13
Няма такъв автобус, нечетни са.

14
+6 минути спрямо 2014г. Икономия да има


15
2260 - 280

16
2258 - 310

17
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 28.09.2017, 17:00:28 »
Карат-С как си пласираха старите автобуси години наред по 59, 68, 69 и 70.
С анекс към договора.

МТК 100% са се договорили да ползват обновените стари бмцта за оперитивен резерв.
В пиков час сутрин имат 58 коли по всички линии. Procity са 60 броя, да сметнем 10% извън строя и опират до старите за резерв.

18
Автобуси / Re: BMC Belde 220/250-SLF
« on: 28.09.2017, 11:39:10 »
Тези, които са на МТК (70хх), (ще) излизат само като резерви по линиите им в северна София.
Всички останали 250SLF в България са на морето - около Несебър (фирма Ди Ес Бус).

19
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 28.09.2017, 09:26:09 »
"Старите боклуци", които дори не си виждал, са резерв. Рециклирани са в Румъния (това има предвид колегата под 'готови').

20
7025 - 25

Pages: [1] 2 3 ... 165