Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - KRAKOMOBILA

Pages: [1] 2 3 ... 215
1
София - Бургас за 13 минути
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=S3CyswzC1SY" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=S3CyswzC1SY</a>

2
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 09.02.2018, 23:10:32 »
За 1701 наблюденията не са ми от технически данни, а от пътуване с него и наблюдаване на данните от компютъра му. Сточна Гара - Искър с включен климатик бяха изразходвани 49% от капацитета.

3
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 09.02.2018, 22:12:16 »
Не може да се сравнява електромобил с електробус.. предвид капацитета на последните.
 1701 изразходваше от Сточна до Искър 50 процента от капацитета си при работещ климатик. При спиране енергията се възстановява, като се има в предвид големите спускания от Витоша е абсолютно възможно да се възстанови половината от капацитета.

4
Да - скоро ще кача видео и от участъка Волуяк - Пост 4 - Илиенци.
 Участъка Пост 4 - Биримирци не се ползва, Илиенци - Биримирци се използва.

5
Предлагам ви едно кръгче с 87 017 на Булмаркет
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=prm9xuYfQk8" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=prm9xuYfQk8</a>

6
На една от задните седалки на 1184 е написано с маркер "Смърт за циганите".
Отделно от това, в задната част е разлято нещо, което не е било изчистено навреме и сега лепне.
Това не мисля, че е за форума - обърни се към ЦГМ.
 Ако започнем да пишем за всички издраскани автобуси... всички теми ще бъдат напълнени.

7
Кариера за добив на варовик е това. Реално си се води глон, не е отделна гара. Има два коловоза в кариерата където се товареха вагоните (а също така си имаха и собствена маневра с локомотив ТГМ6В за товарене). Влаковете излизаха с локомотиви на БДЖ серия 06. Дължината от гара Сливница до кариерата е около 4-5 километра. Иначе това, че има ПС и входен от към кариерата си е съвсем нормално.  :)

8
Трамваи / Re: Т8М-300(България 1300)
« on: 28.01.2018, 21:46:40 »
Ами щом се примирявате с това. Добре, значи си заслужаваме такъв транспорт в София.

9
Това е клона за Козяк - от където се караха влакове за Кремиковци. От както приключи завода обаче, вече влакове там не се движат.

10
Трамваи / Re: Т8М-300(България 1300)
« on: 26.01.2018, 11:03:58 »
Няма как да остане кошът. При "модернизацията" на Т8М-700IT се опитаха да направят точно това... но в последствие видяха, че дори кошовете не стават и бяха изградени на ново.

 Реално работата на София 100/България 1300 може да се върши и от кон с каруца... и ще е все така надежден - пък майната му, че ще ни е студено ,бавно и ще мирише.

11
Ако ви е интересно - малко работа с товарни влакове
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=jemDn4kKIn8" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=jemDn4kKIn8</a>

12
Разни / Re: Моделизъм
« on: 22.01.2018, 10:21:59 »
Пантографите са на обратно.

13
Други градове / Re: Сливен
« on: 21.01.2018, 01:24:02 »
В момента най-екологично и изгодно е закупуването на тролейбуси с батерии - които в града да се движат по контактната мрежа, но да покриват и части извън града ( че дори и селата) с батериите. Такива на пример се използват в Пилзен.

14
Изтрити теми / Re: Сливен
« on: 19.01.2018, 23:06:07 »
Ами ти сам си го обясняваш - "дебилно ръководство", мерцедеси автобуси, едната Шкода донор.. и т.н.т
 А за новите тролейбуси... като видим обществена поръчка и доставени тролейбуси ще си говорим. Те и в Габрово нямаше да закриват тролейбусите, а ги бяха спрели само заради ремонта.. но така и не тръгнаха повече. И в Перник щяха да се купуват нови тролейбуси.. ама не се купиха, тролейбусите станаха на електробуси.. закриха електротранспорта - електробусите станаха на автобуси втора ръка и така и си остана.
 Сливен също щяха да купуват нови тролейбуси.. ама ще купуват автобуси. В Казанлък щяха да възстановяват тролейбусният транспорт... ама приказки колкото искаш, а реално всичко е прах в очите. Този филм сме го гледали в много градове.

15
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 19.01.2018, 15:51:40 »
Много добре ги съхраняват.

16
Изтрити теми / Re: Сливен
« on: 19.01.2018, 14:49:06 »
Защото и Русе не правят нищо за развитието на тролейбусният транспорт... Колко от наличните тролейбуси работят ? Къде са Шкодите ? Къде са Мерцедесите ? Къде са Неопланите ? И там няма да се задържи още много..

17
Други градове / Re: Сливен
« on: 18.01.2018, 13:02:05 »
За какво говорят Габрово ?!!! За това, че се експлоатират автобуси втора/трета ръка ли ? Съсипва се най-екологичният транспорт в света.. накрая ще останат само София, Плевен, Варна и Бургас.

18
Разни / Re: Самолети и летища
« on: 17.01.2018, 19:32:34 »
Всъщност са две.

19
Трамваи / Re: T8К-503 (503-511)
« on: 16.01.2018, 21:58:29 »
Да бил е с управление подобно на Т6А2. До колкото имам спомени е събран от два двусекционни трамвая - тук се виждат и двата

20
Трамваи / Re: T8К-503 (503-511)
« on: 16.01.2018, 21:47:51 »
Черен хумор.  :D
Но ако му сложат нископодова средна секция малко от малко може да бъде нещо като трамвай.
Хич не е черен хумора. Ти си малък и не помниш, но 503 беше най-добрият български трамвай - перфектен салон и хубав външен вид.. дебели меки седалки, затъмнени прозорци, сравнително добре отоплен и хубав дизайн на вагона и ливреята му.

Pages: [1] 2 3 ... 215