Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 296
1
Представяне / Re: Сайтът на ЦГМ
« on: Yesterday at 20:35:30 »
Спряха я преди 2 години, защото според Наредбите толкова дълъг маршрут трябва да се обслужва от автобус и съответно фирмата се отказа. Иначе беше удобна за доста села.

2
Сигурно е бил по 59.

3
В контекста на така заформилата се дискусия аз предлагам да се върне паважът по Цариградско шосе. Как така ще се асфалтира - това е история все пак.

Когато МК си свършат работата със сградите - паметници на културата и ги опазят, тогава да се впуснат така стръвно да запазят и всичко останало.
Иначе си е чиста проба симулиране на дейност и лов на вещици.

4
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: Yesterday at 15:34:54 »
Е, не се изхвърляй. МАН 262 и 232 се боядисваха до под прозорците години наред. Едва от около 2 години започнаха да ги боядисват и там. Немалко Хюлиези също се боядисваха до оранжевото. А на Икарусите вратите се боядисваха заедно с прозорците.

5
Представяне / Re: Сайтът на ЦГМ
« on: Yesterday at 12:42:53 »
Браво. Най-накрая, при положение че автогарата е общинска нямашe никъде адекватно написано разписание. За автобусите за Ботевград си вадех справка от botevgrad.com

6
И 11 през тунела.

11 умишлено го изпусна, защото за периода който коментираме 11 изобщо не съществуваше.

7
Не издържам повече................

Ами вземи адекватни мерки.

8
Да, може да започнеш да се потрисаш защото между Сточна гара и Моста Чавдар няма контактна мрежа.
Също така при положение че в същата отсечка има и 78 и 79, то обиколката дори да беше възможно щеше да е безсмислена.
Не е лошо преди да хвърляш бомби на посоки да попрочетеш малко за транспорта в София. Във форума има доста полезна информация.

9
Изтрити теми / Re: Tedom C12G (3901-3909)
« on: 15.08.2017, 13:55:27 »
Да, а защо да не се пускат и до Пловдив  :eek:

10
Кобрите бяха с лоша подръжка и затова преди година ги спряха от линия.

Спряха ги защото изтече концесията. Иначе си се движат.

11
Поредният бисер. Как от Дружба 2 ще отиде до Дружба 1 и как от Сточна гара ще отиде до Моста Чавдар?????

12
Аз знам. Лично съм се завирал в него да го снимам, докато беше в при другите в Трамкар.

13
По Пловдив и Мелник.

14
Да де и аз нея имах предвид.

15
Да движили са се 3-4 пъти общо като резерва. Няма достатъчно. 46 броя в Малашевци са. Всеки ден са на линия по 85, 94, 120, 280, 285 и 310 - общо 47 коли.

16
Това на какво основание го твърдиш. Аз смятам че трябва да се купят Волги.
И защото чукча очевидно е само писател ще го напиша пак: МАН 232 (които според някои са "гадни") се движиха ЕЖЕДНЕВНО за няколко месеца по 78 преди няколко години.

17
Ако говорим за уличката, която е малко преди спирка Оряхово и се спуска преди моста срещу трамвайното ухо - в едната посока е остър завой, в другата не знам възможно ли е включване към Сливница.

По същият завой всеки ден минават десетки автобуси. От там завиваха и Икарусите 42** по 42.

18
Имаше един период в който 29** бяха титуляри на 78. Това не беше лоша идея, но предвид интервалите на движение е просто невъзможно. Зелените мерцедеси и МАН 262 са напълно достатъчни за 78 и 79.

Аз съм напълно ЗА спиране от движение на серията 29ХХ и оставянето им в резерв.Незнам как ти хрумна по линии като 78 и 79 да се движат Man lion's city.По 23,26 и 28 трябва да се движат предимно БМЦ та и тук-таме някое китайче.

Какво ще се пусне на мястото на 29** като се оставят резерв? МАН 20** не се движи по 78 и 79, защото НЯМА свободни. По 23, 26 и 28 Китайци НЕ МОГАТ да се движат. Четете бе хора!

19
... Всички тези стари автобуси предлагам да са за брак, да се запазят новите и да се купят нови автобуси ( надявам се да са електрически и да са повече ) за да е възможно най-удобен транспортът. До подмяната по А78 и А79 да се движат нови бели Манове, по А23, А26 и А28 да се пуснат тестови електрически автобуси, а по останалите да се движат китайски.
БМЦ може би са по-удобни заради тапицериите, докато  конектата от Земляне които се движеха по А111 нямаха тапицерии ( аз поне не знам дали има някое такова с тапицерия в Земляне ) а някои  конекта от Карат С имат тапицерии. За линии от типа на А59 са подходящи може би автобуси които са нови, но и със висока проходимост. Между другото по линиите без А78 и А79 понякога се движат и гадни бели Манове.
И макар и рядко съм виждала БМЦ които да се движат по А78. Най-вероятно са били резерви.

Аз предлагам да спреш с невменяемите си предложения. МГТ в София не се свежда само до линиите на гараж Малашевци. И няма "гадни" и "хубави". Каквото има, това се движи. Аман от глупости...

20
Стига бе. Ми че как тогава Икарусите от 42 отиваха до последната спирка пред гарата и се връщаха и как автобусите за Алдомировци правят същото сега?

Pages: [1] 2 3 ... 296