Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - blagun

Pages: [1] 2 3 ... 580
1
Таксата е 3% от купувача и 3% от продавача. Всеки си дължи комисионата на брокера, към когото се е обърнал.

Проверка срещу заплащане правят и при някои нотариуси. Всъщност най-важното като купувач (ако не купуваш с кредит) е да намериш нотариус, на който може да се има доверие. Те си имат механизми не само да открият тежести отпреди, а евентуална двойна игра в последната минута: опит за ипотекиране и продажба, без да е обявена тежест. Срещу заплащане те ти правят тази проверка и изготвят максимално защитен за купувача нотариален акт. По принцип при купуване апартамент на втора ръка купувачът избира нотариуса, а продавачът е длъжен да се съгласи. Ако се купува ново строителство, обикновено един нотариус е проучил всички строителни книжа за кооперацията, съответно изповядва всички сделки с новодомците.
Ако купуваш с кредит, както каза Олег, ти нямаш думата - банката ти налага нотариус, банката ти проверява имота и поръчва пазарна оценка (която ти плащаш, естествено).

2
Русе / Re: Русе - маршрутна мрежа
« on: Yesterday at 10:49:08 »
А20 трябва да стане работническа заради фирмите в района.
Кои фирми около Сарайския мост не ги покриват тролеите 2, 9 и 24 и автобусите, минаващи по и под Сарайския мост? Нали искаш и възстановяване на ТБ26? А20 има единствена спирка, на която спира само той и тя е пред Корабната.

3
Дайте да коментираме Г.Димитров де  :D
Това му е името - Георги Михов Димитров
Да, и е общоприето да се изписва като Г.М.Димитров :)
Абсолютно! Повечето сте малки, но цели 50 години съкращението Г. Димитров беше за съвсем друг човек от патрона на въпросния булевард и метростанция (пише се слято). Просто табелата е признак на убийствена неграмотност и сигурно ще стане ценен екземпляр за колекционерите на табели. Оставям настрана естетиката и необходимостта на пластика с повече информация от номера (и толкова не е нужно поне на МАНовете, които имат очевАдни електронни табели), но писането на крайно неграмотни табели, спиркознаци и пътни табели говори много зле за интелектуалното ниво на издателя им.

4
Русе / Re: Русе - маршрутна мрежа
« on: 20.06.2017, 19:29:31 »
От долапите и средна кула транспорта стига до домана културата,а след това? 10- от Чародейка север и юг до Дунав мост с какво. При авария на тролейбусите 10 ще ги замести. 5 защото минава през Чародейка север, а от там до корабното и цжп. 16 от кооперативният пазар до метро и лозята на 9 километър с какво?
Тези линии са на такива интервали, че няма как да заместват тролеите. А и от половин век (за шестицата - малко по-отскоро) си тръгват от Дома на културата. Доста сериозното удължаване на маршрутите им единствено ще удължи интервалите, надали ще се добавят нови коли.
На теория такива линии трябва да тръгват от края на тролейните маршрути - т.е. 6 и 16 от Бор, а 10 - от Печатни платки и хората да се довозват с редовните тролеи, но все пак има някаква традиция виладжиите да не се прекачват. В твоята схема съвсем резонно предлагаш възстановяване на ТБ26, защо тогава 6 и 16 да го дублират през целия град?
Как гледаш на идеята ТБ20 да се възстанови по маршрут КАТ-Тулча-Пантеона-Сент Уан? И бездруго корабната фалира и А20 се обезсмисли дотам.

5
Русе / Re: Русе - маршрутна мрежа
« on: 20.06.2017, 14:59:35 »
Това са моите предложения за нова транспортна схема и нощен транспорт.Мисля,че по този начин всеки квартал ще има добра транспортна връзка.
1. Какъв е замисълът на сериозното удължаване на крайградските автобуси 6, 10 и 16?
2. От Чародейка към Родина има 4 и 30, защо трябва и 5 да се катери?

7
Една-две линии може и да поеме СА. Но при зимните разписания, даже при освободените от концесията на МТК возила не се вързва сметката. Освен ... летните разписания да останат зимни или тотален срив при всяко аварирало возило: това ли искате? Правене на схема с изцеждане на резервите е самоубийство при този сдухан подвижен състав, а и китайците не са безупречни. А и кандидати за водачи в СА не се прескачат. Като върне Каракачанов казармата, ще пращат трудоваци да карат автобусите.
Както и преди 2 месеца казах - вариантите са два - анекс с Карат при 3.00 лв на км или заплащане по сегашния договор - т.е. по 3.60.
Пролетарски ентусиазъм не прави МГТ. Макар че необезпечените с возила и шофьори напъни датират още от 2012

8
Двете фази на зеленото за десен завой от Гемето към Онкологията предхождат зеленото за А280. Ако автобусът се тутка за десен завой, ще бъде мощно освиркан!

9
93 e удобен за разходки до Драгалевския манастир и Бай Кръстьо.
Ако има възрастни поклонници, които трудно се добират до Драгалевския манастир - да ходи дотам - има място за обръщало. Даже пробегът да се преобразува в 2-3 курса до Морени - пак ще е по-полезен.

Но от козичката на центъра на Драгалевци до долна лифтова станция разстоянието е несъществено и надали би затруднило нечия разходка.
А93 се движеше при неработещ лифт заради белодробния санаториум - даже курсове имаше дотам. Но този санаториум не работи вече.

10
Почти е като "квадратните", само синята лента е по цялата дължина:

Сигурно визираш по-големия размер?

11
Възстановяването на маршрута на А294 е с положителен знак и дано наистина стане на 12 минути, и то през целия ден: студентите пътуват през целия ден на лекции, не само в пиковите часове. Добре би било на Онкологията да идва преди А280, а не след него.

12
Други градове / Re: Ямбол
« on: 14.06.2017, 13:50:18 »
Ти не знаеш как той се приземи автобус SOR (http://citybus.cz/fotogalerie/displayimage.php?pid=5795) работи на линия 5?

Предполагам, че е Google translate на нещо като: Знаете ли кога автобус SOR е работил по линия 5?
@Citybusz1: Please write in English! The Google translation is not understandable!

13
Разни / Re: Кварталите на София
« on: 13.06.2017, 15:05:57 »
Пред соца транспортното тарифиране на кварталите и селата около София беше радикално различно: кварталите бяха с билетче от 0.06 лв и зя тях важеха абонаментните карти, селата - с билети от 0.20 до 0.70 лв и не важеха картите - това си бяха междуселски линии с номера. Така че провъзгласяването на дадено село за квартал имаше политически смисъл, а не се влияеше от отстоянието от жълтите павета.
Затова селата около МК Кремиковци са произведени в квартали - все пак не върви работниците да плащат всеки ден като за междуселски автобус.

Това се отнася и за другите градове. В един момент обединиха Пирдоп и Златица в един град, после - Приморско и Китен. От второто се възползвахме, когато се придвижвахме от Китен до ММЦ и Приморско със софийска карта за ЦГМ или с билетче от 0.06

14
Пропадане на пътното платно на бул.Андрей Ляпчев поради ВиК авария.
На Киприян при обръщалото на А306

15
Разни / Re: Кварталите на София
« on: 12.06.2017, 21:03:08 »
Районът около 55 СОУ е много приличен - малки блокчета. В панелната част около черквата - като всички панелки, при това има дървета по улиците (името, нали?). Зелената ивица - някогашно дере, прекарано подземно, между Фантастико и Въртопо оцеля и не се презастрои. В дерето са на ръба на презастрояването, но пък в района между някогашното обръщало на бистришките автобуси и последните панелки с ос улица Канарче се диша.
Инфрата е доста добра за разлика от Мусагеница, където се влиза и излиза единствено откъм Следствието.

16
За сега намерих само това:
Къде е това? Да не е в Манастирски Ливади?
Тр.Манастир вероятно е Троянският манастир

17
Стара София / Re: Стара София
« on: 11.06.2017, 23:53:27 »
Доста тясно беше.

18
Стара София / Re: Стара София
« on: 11.06.2017, 19:10:41 »
Къде се е намирал старият зоопарк? Някъде зад Стадион Васил Левски в Борисовата ли беше?
Срещу Спортната палата - в югозападната част на сегашната Княжеска градина. Сегашната спирка на тролеите, А84 и 94 "Гурко" се казваше "Зоопарка".

19
Автобуси / Re: Tedom C12G (3901-3909)
« on: 11.06.2017, 18:03:45 »
Агенте, пак пишеш на хаос, улицата, е, бул. Професор Цветан Лазаров...
Какво означава това?

20
По спомени,на горната част беше изобразен символ за превозно средство заедно с името на спирката,на долната кои линии спират заедно с техните спирки.
Уточнение:
на долната част изписването беше двустранно. От страната, гледаща към спирката - лентички с линии+последни спирки. От другата страна: карета за всяка линия с интервалите, първите и последните коли. Тази информация не винаги се актуализираше, но лентичките с линии се триеха или се изписваха нови. При временна организация на движението променените спирки бяха с име "ВРЕМЕННА".

Pages: [1] 2 3 ... 580