Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - V.Peichev

Pages: [1] 2 3 ... 190
1
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6
« on: Yesterday at 15:45:40 »
Трябва да се ремонтира трасето по Стамболийски, дори с читави вагони на мястото на дараците 5xx при сегашното състояние на трасето трудно може да се намали сериозно времепътуването. :rolleyes:

2
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6
« on: Yesterday at 15:04:19 »
Генерираната енергия в спирачен режим е многократно по-голяма от необходимата за отопление на салона, така че икономията няма да е голяма. Също галванично неразвързани от силовото оборудване съпротивления в пътническия салон представляват сериозна опасност от токови удари. Икономията от електронните системи е трудно да се изчисли точно за конкретния случай, но нормално е около 30% при по-дълги разстояния между спирките съответно по-редки тръгвания и спирания дори при липса на рекуперация, при работеща рекуперация и/или чести тръгвания и спирания може да достигне 50%, може би дори малко повече. :rolleyes:

3
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6
« on: Yesterday at 14:22:04 »
Консумацията би трябвало да е приблизително на нивото на БГ дараците и с поне 30% по-висока от тази на вагоните с тиристорни и транзисторни системи, в задръстванията и/или при работеща рекуперация разликата може да достигне 50%, ако не малко повече . :rolleyes: Тройна разлика е трудно достижима в реална експлоатация. :rolleyes:

4
Идеи / Re: А75 със стария си маршрут?
« on: 23.04.2017, 17:27:36 »
От Герена има куп варианти с едно прекачване и малко ходене - ТМ22 и ТМ8, 78 и 310, 79 и 310 всичките са с доста под 700 метра ходене, при първия чакането е минимално. :rolleyes: Надали има достатъчно пътници за директен автобус от Левски до Люлин. От Мадрид до Люлин може да се стигне аналогично с ТМ22 и ТМ8 или евентуално с 11 или 404 до Сточна Гара или Лъвов Мост и оттам някоя от четирите линии до Люлин. :rolleyes: 78 обслужва блоковете около Владимир Вазов, Поп Груйо, Кюмюрджиев и не е оправдано преместването му по Тодорини Кукли, където минава редовния 120. :rolleyes: Владимир Вазов няма 3 транспорта - 100 е отникъде за никъде и е рядък, ТБ1 минава по част от булеварда само в едната посока. :rolleyes: За 75 е удачно обединение с 9 в кръгов маршрут в Слатина и Смирненски. :rolleyes: За Тодорини Кукли редовният 120 е напълно достатъчен. :rolleyes:



5
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 21.04.2017, 18:05:19 »
Все пак електробус, който не може да работи цяла смяна с едно зареждане и изисква часове за такова е крайно неефективен. :help: Безумие би било закупуването на подобно недоразумение.  :help:

6
За момента Ютонг произвежда само автобуси както и специализирана техника за строителството, добивната промишленост и т.н. :)

7
Актуална информация / Re: Трафикът
« on: 21.04.2017, 17:37:46 »
Не виждам какво може да се направи - леенето на бетон нощем ще предизвика протести освен това има и други неудобства, средна бетонпомпа изисква около и над 6 метра опорен контур за нормална работа дори с технологии като OSS , EASy или ESC съответно неизбежно се заема място на платното. :rolleyes: Заобикаляне на 94 по Баучър, Черни Връх и Вапцаров надали би намалило сериозно закъсненията. :rolleyes: Евентуално може да се заобиколи по Цанков и Яворов, но спирките по Св. Наум и Черни Връх остават без обслужване  а и надали по този ще се спести сериозно време в пик. :rolleyes:

8
Няма как да е толкова крив заради грешки в измерването - това може да се дължи само на проблеми в носещата конструкция или евентуално основите. :help:

9
Разни / Re: Кварталите на София
« on: 21.04.2017, 13:39:18 »
Единственият сериозен недостатък на сградата до МС Г. Димитров като архитектурен паметник е, че има цял покрив. Иначе е прекрасна за снимане на филми, изобщо целият район между Самоков и Тинтява както и старите фабрики около Гара Искър биха били чудесно място за снимане на филми и видеоклипове на стойностни песни. :)

10
Разни / Re: Кварталите на София
« on: 21.04.2017, 10:58:05 »
Районът между Самоков и Тинтява има много ценни сгради с интересна архитектура и трябва да бъде обявен за архитектурен резерват охраняван съвместно от ДНСК и МВР. Аналогични архитектурни резервати са нужни примерно на Сточна Гара, в Банишора между Затвора, тролейбусното и трамвайното депо,  около Опълченска между Пиротска и Сливница и т.н. :)

11
Удължаването на ТМ7 до Връбница или Обеля по Хан Кубрат, Силянов и Царевец изисква около 2 km нов релсов път плюс монтаж на стрелки - сегашното обръшало може да остане като резервно. Далеч по-смислено е да се намери още някой-друг милион за такова строителство вместо да се хвърлят 2 милиона за демонтаж. :help: Така може сериозно да се подобри транспортното обслужване на Надежда, да се премахне недоразумението 285 както и да се избегне безмислената обиколка на 26 до Обеля. :rolleyes: При удължаване до Обеля ще се подобри сериозно обслужването и на този квартал - ще има по-бърз и редовен трамвай.  :rolleyes:

12
В участъка Самуил - Силистра има само един бърз влак и два пътнически в посока. Би било добре да се пуснат допълнителни пътнически, но няма подходящ подвижен състав тип шинобус за такива сравнително малки потоци - надали би се напълнило дори Дезиро, обслужването на такива допълнителни влакове с лами серия 07 е разхищение. :rolleyes:

13
Довозваща линия с пендели не е удачно решение - по-смислено беше  ТМ6 вместо по Жеков да минава по Хан Кубрат, Силянов и Царевец с по-малко обикаляне и спестяване на 7-8 минути в посока може би дори 10 при по-стегнато разписание или евентуално да се удължи аналогично ТМ7 до Връбница или Обеля. :rolleyes: И в двата варианта недоразумението 285 става ненужно и се подобрява сериозно транспортното обслужване на Надежда. :rolleyes:

14
Въпроси / Re: Въпроси и отговори
« on: 19.04.2017, 17:52:04 »
Има начална и крайна спирка - примерно ако трамваите идват откъм Фондови Жилища, то има временна крайна спирка на Скопие на юг от кръстовището с Калитин малко преди стрелките за депото, начална е съществуващата на ТМ11 в обратна посока. Ако трамваите идват откъм Мария Луиза, то крайната спирка е на Скопие на север от Калитин малко преди стрелките за депото, начална е съществуващата на ТМ11 в обратна посока. :rolleyes:

15
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 18.04.2017, 17:14:14 »
Нужни са електробуси, които или могат да изкарат цяла смяна с едно зареждане или времето за зареждане да е сравнимо с почивката на водача. Ако не е изпълнено едно от тези условия експлоатацията е нерентабилна поради големите престои. Да се създават специални линии и графици е абсолютно неоправдано. :help: Нулевият пробег на повечето линии в София е сравнително малък не повече от 4-5 km, освен някои крайградски. :help:

16
Изтрити теми / Re: Нови автобуси
« on: 14.04.2017, 21:01:47 »
Миналата нощ пътувах с нов Otokar Vectio T на Етап. Стори ми се малко по-тесен от ветераните Diamond и Saphir. :rolleyes:

17
Миналата нощ пътувах с нов Otokar Vectio T на Етап. Стори ми се малко по-тесен от ветераните Diamond и Saphir. :rolleyes:

18
По разписание с 204 е 14-15 минути до Орлов Мост и 18-20 до Стадиона, на практика второто време е вярно само извън пик, в пик е над половин час. :rolleyes: С метро е около 15 минути до Стадиона винаги. :rolleyes:

19
Изглежда са доста напреднали с метростанциите, на Попа вече по-голямата част от изкопа е засипана. Не изглежда невъзможно да приключат през май. :rolleyes:

20
Идеята да се спуска по инерция изглежда рискова - T6A2(SF) слизат надолу в режим на електрическо спиране, радиусите на кривите не са големи и трамвай по инерция е твърде вероятно да излезе от релсите дори и да не се обърне.  :rolleyes: При повреда на тягов двигател или заклинване на контролера който и да е БГ дарак остава без електрическо спиране, T6A2(SF) имат два независими контура. :rolleyes: И без това в гората се кара бавно, ако скоростта падне още може почти да не останат пътници. :rolleyes:

Pages: [1] 2 3 ... 190