Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - V.Peichev

Pages: [1] 2 3 ... 208
1
O345G в Малашевци са прекалено стари и амортизирани за такава тежка линия като 111 със сериозни пътникотоци и тежки задръствания. :rolleyes: Дори миналите основен ремонт техни събратя в Дружба вървят по 88 и 413 с по-умерено натоварване особено втората и рядко излизат като оперативен резерв по най-натоварените 76 и 213. :rolleyes:

2
Странно защо граничните проверки на влаковете са толкова дълги - при отиването ми до Букурещ и връщането миналата седмица автобусите минаха без проблем за по-малко от половин час. :rolleyes: Би трябвало около половин час да е напълно достатъчен - не вярвам влаковете да са претъпкани. :rolleyes:

3
Преди няколко дни пътувах с междуградски автобуси на Транс 6 до Букурещ за фестивала Metal Gates и обратно и времепътуването беше около седем часа и половина и в двете посоки с две доста дълги почивки в Плевен и Русе и полупразни автобуси. Цените на билетите са 52лв еднопосочен и 82лв двупосочен. Може би все пак е по-добро решение. :rolleyes: Има и аналогични автобуси на Груп Плюс, но са в по-неудобно време. :rolleyes:

4
Разположението е оптимално за метро - така има по-голям брой седящи места в сравнение с варианта с по един ред седалки от всяка страна без да се намалява вместимостта. При два реда седалки от всяка страна вместимостта пада с над 20%, което е критично при интензивните натоварвания в пик. При варианта с два реда от едната страна и един от другата има по-малко седящи места и по-малко място за правостоящи, вместимостта също пада. :rolleyes: Метрото е транспорт за обслужване на големи пътникопотоци и затова планировката трябва да позволява максимален брой правостоящи при достатъчно седящи места. :rolleyes:

5
Делник по 20 се движат предимно състави T6B5, рядко има единична кола. Празник пътникопотокът намалява и не са нужни осемосни вагони или състави.  :rolleyes: Не е уместно да се пускат в центъра грохнали контакторни антики при положение, че има далеч по-прилични и по-съвременни вагони с тиристорно управление. :rolleyes:

6
Най-добре би било колата от 25 да подсили 26 празник, разпокъсаната празнична кола на 26 да стане целодневна, да се добави кола на 29 извън пик и празник и двата автобуса да се синхронизират в общата част на маршрутите. Така повечето квартали биха имали транспорт до Илиянци на около 25 минути. :rolleyes:

7
Saturnus - Softly On The Path You Fade.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=Kbuftpqs9dc" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=Kbuftpqs9dc</a>

Страхотна балада и невероятен двучасов концерт на датчаните четвъртък вечерта в Букурещ. :fan:  :) Между другото вокалът на групата е шофьор в градския транспорт на малък град. :)

8
mediar да подаде жалба до архиерея на арменската епархия архимандрит Исахак Похосян. :)

9
Yutong са доставяли съчленени автобуси във Венецуела http://www.yutong.com/english/news/press/07/40661.shtml. :rolleyes: Вероятно имат серийно производство. Има и BMC Procity 340
https://www.busworld.org/articles/detail/1474:rolleyes:

10
Ютонг - 120
120/10 е.

Няма ли Wall of Death вътре по спирките?  :rolleyes: :fan: Виждал съм пого в съчленени 120 около Румънско Посолство в пик. Също веднъж пътувах след профилактичен преглед в Токуда до Румънско Посолство около 11:30 и имаше доста правостоящи в съчленен автобус. :rolleyes:

11
Като цяло може би BMC Procity все пак е за предпочитане пред чудесата на китайската инженерна мисъл. :rolleyes:

12
Все пак метростанциите са сравнително скъпи за изграждане и поддръжка, също така метрото трябва да има сравнително висока скорост за да поддържа достатъчно висока пропускателна способност, която да оправдава разходите за него и оптималното разстояние между метростанциите е около 800-1000m.  :rolleyes: По-малките разстояния на практика обезмислят метрото - пропускателната способност намалява, разходите растат.  :rolleyes: При запазено трамвайно движение по Мария Луиза до Алабин дублажът на трамваите с МД2 е доста сериозен и премахването на участък от Витоша е спорно решение - можеше да се направи трамвайно-пешеходна улица. :rolleyes:

13
За ТМ 8 и 10 принципно би могло да се вземат около 2 минути в посока между Опълченска и Македония, за първата линия може би още 1-2 минути по обособеното трасе в Люлин. Трасето по Стамболийски от Западен Парк до Опълченска е в лошо състояние и без качествен основен ремонт трудно може да се затегне разписанието. :rolleyes: За ТМ3 също може да се вземат 2 минути между Захарна Фабрика и кръстовището на Величков и Стамболийски, както и 1-2 минути по Ботев, след бъдещия основен ремонт на трасето по Каменоделска може да се свалят още 2 минути и там. :rolleyes:

14
Защото няма как при толкова ниска цена да се осигури безопасен превоз в качествено поддържани превозни средства, надали се спазва работното време на водачите и т.н.   :rolleyes: Маршрутки дублиращи почти 100% автобуси каквито ще станат 11, 20 и 46 трябва да се закрият за да не се допусне нелоялна конкуренция и да се гарантира безопасността на пътниците както и да се намалят задръстванията и инцидентите. :rolleyes:

15
При удължаване на селските автобуси до Лъвов Мост е логично да се закрият 11, 20 и 46 - дублират се с автобусите почти напълно. :rolleyes: Цена 1лв е откровен дъмпинг и не бива да се допуска.  :help: 37 има сериозен дублаж с 26, 27 и 213 и също е уместно закриването и в бъдеще. :rolleyes:

16
При положение, че селските автобуси се удължават до Лъвов Мост е нормално да се спрат дублиращите ги почти изцяло маршрутки 20 и 46. :rolleyes:

17
Може би по-добра е друга идея - да се ограничи пресичането на трамвайните трасета само до кръстовищата на по-големи улици, останалата част да бъде изолирана с ограждения. Примерно по Мария Луиза трамвайното трасе да може да се пресича само на входа/изхода на автогарата,  Козлодуй, Лъвов Мост, Цар Симеон, Екзарх Йосиф, Тодор Александров и Александър Стамболийски, за  Христо Ботев съответно Струга, Сливница, Цар Симеон, Пиротска, Тодор Александров, площад Възраждане, площад Македония, Петте Кьошета и може би евентуално кръстовищата на единия или двата булеварда с Позитано. :rolleyes: Аналогично по Дондуков пресичане на трамвайното трасе трябва да е разрешено само на Веслец, Бачо Киро, Георги Раковски, Васил Левски и Кракра. :rolleyes:

18
Удължаването на селските линии до Лъвов Мост прави маршрутка 46 абсолютно ненужна - почти 100% се дублира с няколко автобусни линии.  :rolleyes: 32 има голям дублаж с МД1 и също не е необходима. 29 има голям дублаж с няколко редовни линии като 11, 83, 280, ТБ5, ТМ11, ТМ22, дублира по Стамболийски частично ТМ8 и ТМ10 и аналогично на предните две е ненужна. :rolleyes:

19
Все пак за да се намалят сериозно закъсненията на някои линии са нужни и допълнителни бус ленти - примерно за 76, 204/304 и 604 биха били много полезни такива по Евлоги Георгиев между Орлов Мост и НДК, за 280 - между 4-ти километър и МС Г.М.Димитров, за 111 по Околовръстното след реконструкцията на участъка между НИМ и Люлин и т.н.  В противен случай неизбежно ще има пакетно придвижване, непълни курсове, сериозни закъснения и т.н. :rolleyes: Увеличението на колите няма да подобри сериозно обслужването по проблемните линии, ще доведе само до пакетно придвижване по Вуцов. :rolleyes:

20
Все пак велоалея по 6-ти Септември нямаше да създава проблеми на ТБ9 а и улицата е еднопосочна, което намалява конфликтите. :rolleyes:

Pages: [1] 2 3 ... 208