Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - V.Peichev

Pages: [1] 2 3 ... 194
1
Забавно / Re: Забавно
« on: Yesterday at 23:42:40 »
Ето така трябва да се охраняват опасни рецидивисти. Редно е всички служители на ГДИН да гледат този учебен клип.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=vW7xUhU3pEo" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=vW7xUhU3pEo</a> :fan: :)

2
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: Yesterday at 12:14:38 »
Всъщност само едно депо е имало проблеми с габаритите на T6B5, но останалите не са имали никакво желание да се научат да работят с тиристорно управление.  :rolleyes:

3
Все едно в делник 63 нагоре от Бояна и 66 при лошо време неизбежно ще имат едноцифрен брой пътници - надали ще има желаещи да рискуват да отворят работа на ПСС, дори при хубаво време надали ще има пътникопоток за 12 метрови автобуси. Евентуално може да има няколко курса нагоре с микробус или малък електробус делник при хубаво време. :rolleyes:

4
Адис Абеба е над 3 милиона и определено има нужда от релсов транспорт, в такъв голям град тролейбусите не могат да се справят с основните потоци и могат да обслужват само довозващи и спомагателни линии  освен във вариант БРТ. БРТ  има твърде големи експлоатационни разходи дори в тролейбусен вариант - амортизацията на превозните средства и разходът на енергия са сериозни. :rolleyes: Бишофту е на около 1900 m надморска височина, Адис Абеба на около 2400 съответно няма нито студове нито сериозни горещини, също така по-голямата част от годината влажността е доста ниска освен влажния сезон между Юни и Септември и вероятно затова тролейбусите са се запазили. :rolleyes:

5
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 25.05.2017, 11:43:40 »
Не е задължително. Примерно в Прага депутати и министри ползват градския транспорт. :rolleyes:

6
В делник особено при лошо време няма никакъв смисъл от 63 нагоре от Бояна както и от 66 - курсовете ще са с едноцифрен брой пътници, ако изобщо има някой освен шофьора. :rolleyes:

7
Няма ли възможност две BMC да се отделят за титуляри по 6 за сметка на два MAN SL232 по други селски линии или евентуално O405 да обслужват 6 за сметка на 12 и 117 :rolleyes: В краен случай да има само резерва MAN SL232. :rolleyes:

8
23 с две коли ще е с интервал 22-23 минути, което е малко множко. Добре би било да се добави трета поне в пик. :rolleyes: 22 със седем коли ще е с интервал 7-8 минути - от Автостанция Изток до Паметника Левски са нужни 20-22 минути в посока, трябва време за обръщане на крайните спирки и почивка на ватмана и би било добре да се осигури осма кола в пик. :rolleyes:

9
Актуална информация / Re: Трафикът
« on: 24.05.2017, 16:25:50 »
https://www.sofiatraffic.bg/bg/news/2617/promeniat-se-marshruti-na-avtobusni

1 и 4 няма как да преминат през СУ, докато не приключи шествието. :help:

10
Няма как да се привлекат качествени специалисти - заплатите им трябва да са на нивото на ръководните кадри в ЦГМ, което е нереалистично. :rolleyes:

11
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 23.05.2017, 12:38:48 »
T6B5 е с ширина 2500 mm и дължина 15 300 mm . Няма скосяване отпред, но размерите не са извънгабаритни. :rolleyes:

12
23 до Гео Милев с три целодневни коли и интервали около 15 минути е по-добър вариант отколкото до Автостанция Изток със сегашните интервали - в първия случай все пак ще подпомага ТМ20 между Гео Милев и 28 ДКЦ, във втория няма да има кой да го чака. :rolleyes: Спестеният пробег от ТМ20, 20 и 23 спокойно позволява три целодневни коли на 23 до Гео Милев дори празник. :rolleyes: За връзка между източния и западния клон не е нужно околосветско пътешествие през Сточна Гара, Подуяне и театър София - достатъчна е линия МС Сердика - паметника Левски по Цар Освободител, евентуално с кръгово обръщане по Ал. Стамболийски, Хр. Ботев и Т. Александров. Двупосочният курс с почивката на водача ще е около 20 минути съответно с две коли е възможен интервал около 10 минути. :rolleyes:

13
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 22.05.2017, 18:19:58 »
На това, което видях в събота - 2262 и на двата завоя се качи на тротоара, наложи се да изчака изтеглянето на спрели коли, а на завоя от Стоян Мечката към 24-ти Май мина на 20-30см от оградата на ъгловата къща. Съмнявам се да е нормално и безопасно автобуси да се качват по тротоарите и да минават на такова малко разстояние от постройки и огради. :rolleyes: Не съм виждал нищо подобно с единичните MAN SL232. :rolleyes: Подобни като радиус завои има и на други крайградски линии примерно 69 и 70 между Железница и Царева Махала - там габаритите са ограничени от релефа и гората, но тези линии се обслужват с единични автобуси. :rolleyes:

14
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 22.05.2017, 15:05:22 »
В смисъл че призванието на МГТ е да е в услуга на пътниците. И когато има проблем той да се реши адекватно, а не по Сталински.

И какво адекватно решение има освен единични автобуси - завоят от Васил Левски към Стоян Мечката не може да стане по-плавен заради къща на ъгъла, а този на Стоян Мечката и 24 май заради двор на къща. Отчуждаването на 1-2 m2 двор и събарянето на част от къща не са варианти. :help:

15
Изтрити теми / Re: Наряди
« on: 21.05.2017, 20:06:00 »
Определено двата завоя в Желява затрудняват съчленените автобуси и има риск от инциденти.  С единичните нямаше такива сериозни проблеми, а и линията е слабо натоварена. :rolleyes:

16
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 21.05.2017, 17:31:07 »
Вчера 2262 по 118 видя голям зор да вземе завоите от Васил Левски към Стоян Мечката и оттам към 24-ти Май, наложи се да изчака изтеглянето на спрели коли и при завоите средния мост се качи на тротоара, особено при втория автобусът мина съвсем близо до оградата на ъгловата къща. :rolleyes:

17
Изтрити теми / Re: Наряди
« on: 19.05.2017, 21:03:23 »
3 и 6 ще имат доста сериозен нулев пробег от Малашевци до Гео Милев. :rolleyes: Завоите от Васил Левски към Стоян Мечката и оттам към 24-ти Май в Желява ще са мъчение за шофьорите на съчленени автобуси, тези на MAN SL232 виждат зор. :rolleyes:

18
1 с малко затягане на разписанието и допълнителни 1-2 коли може да поддържа спокойно интервал 15 минути и да се обслужва оптимално с единични автобуси. Аналогично 3 в делник пик и празник при хубаво време е удачно да се сгъсти до 30-40 минути. :rolleyes: O345G са вече твърде амортизирани за такива дълги линии, неслучайно Малашевци не ги пускат по 90 и 118, при втората линия новият машрут включва три завоя с малък радиус, почти непосилни за съчленени автобуси - от Васил Левски към Стоян Мечката, от Стоян Мечката към 24-ти май и от 24-ти май към Герена. :rolleyes:

19
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 19.05.2017, 11:43:17 »
Електробусите може би ще заменят тролейбусите в по-далечно бъдеще. Поне за момента цената им и експлоатационните разходи са сравнително високи, имат сравнително малка вместимост и замяната на съществуващите тролейбусни мрежи с тях е абсолютно неоправдана. :rolleyes:

20
Проблемът е, че съпротивленията под пода неизбежно прегряват а и създават риск от токови удари. Нужно е отделно галванично разделено отопление. Контакторното управление няма никакви предимства - поддръжката е трудоемка и скъпа, нужно е постоянно чистене, смазване, регулиране и т.н. а и се хаби много енергия. Добре направена електронна система работи години само с периодично почистване от прах и евентуана профилактика на вентилатори или течно охлаждане. :rolleyes:

Pages: [1] 2 3 ... 194