Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - mitakis

Pages: [1] 2 3 ... 166
1
Никой не закрива зорлем маршрутки. Всички се закриват сами поради липса на пътници.
Това не е вярно! Закриват се постепенно всички линии, без значение от натоварването.
11 и 46 бяха на цена 1лв., мислите ли че са били празни?
Разредиха пълната 37, скоро и нея ще закрият, както направиха с 18 и 22 например.

2
Къде това?

3
1929 - 11
2166 - 285

4
Пък в едно от новите БМЦта на МТК на втора и трета врата са сложени надписи, желанието за слизане да се заявява със СТОП бутоните. Ще е хубаво да стане масово ползването им.

6
Преди няколко месеца се появиха снимки тук на тестовото конекто на природен газ - новият модел го има и с "NGT". Демек има, макар че това не пречи да се надяваме на Цитаро, въпреки че то разлика няма.  :rolleyes:
Тестовото беше късо.

8
Спират им маршрутката за левче (уж поради липса на пътници, което е абсурдно), удължават автобусите до метростанция, както се случи и в Нови Искър. Само че пътниците от маршрутката дали ще се качат на автобус, или автомобил, както се случи и в Нови Искър... Откакто няма М18, а М37 е тотално разредена, задръстванията към София се увеличиха.

9
Quote
Удължават се автобусни линии 20, 21/22 с директна връзка до метростанция, считано от 20.11.2017г.

На събрание, което в момента се провежда в с. Кубратово, общинският съветник от ГЕРБ - Зафир Зарков потвърди, че с подкрепата на кмета на Столична община Йорданка Фандъкова, считано от 20.11.2017г.  ще бъде удължен маршрута на автобусни линии 20, 21/22 с директна връзка до метростанция.

10
Напротив, аз от сайта на електрото съм прикачил горните договори.
http://www.elektrotransportsf.com/index.php?option=com_content&view=category&id=3&Itemid=29&lang=bg

11
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 20.10.2017, 12:51:40 »
Стъкла се купуват всякакви - челни, странични, задни, за врати.

12
Не си я чувал, няма и да намериш нищо - "Павлов електрик" ЕООД. Трябва да е изработил 2 управляващи платки за МАН и 4 за Т4ДС, всяка платка струва по 15к.
Разни други платки за подвижния състав от Електрото, са правени от МКТ Инжинеринг.
Части от механиката също се ремонтират и изработват от наши фирми, дори за Шкодите.

13
2721 - 72

14
Автобуси / Re: MAN NL 262/263 (8027-8036)
« on: 18.10.2017, 16:33:53 »
8029 e бил 767, но е продаден в Благоевград - E8913MB.

8028 и 8031 доскоро си бяха в гаража, но може и да са ги разкарали.

15
1501 - 108/4

16
1861 и 3805 също са с Овергаз.

17

(от фейсбук група Видяно в София)

18
Вчера търсих, но нищо.

Освен че и за 20-те електро е имало само един кандидат и е удължен срока.

19
На 25.09 са отваряли офертите - Шкода печели търга
Quote
Чешката компания "Шкода Транспортейшън" спечели поръчката в Столичния общински съвет (СОС) за доставка на нови трамваи, научи News.bg от свои източници. Тя ще достави 13 нови нископодови трамваи.

Възложител на поръчката за доставка е общинското дружество "Столичен електротранспорт". Компанията е събрала 94,22 точки, офертата й е на стойност 44 796 377, 36 лева без ДДС. Финансирането ще бъде осигурено по проект "Интегриран столичен градски транспорт - фаза II" по оперативна програма "Региони в растеж"
https://news.bg/regions/shkoda-shte-dostavya-novite-tramvai-na-sofiya.html

20
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 06.10.2017, 15:32:41 »
Той малко по-нагоре е видял и цитирал  :arrow: :arrow:
Заради пускането на Конекто Г на 111 вече в Земляне няма дълги резерви.
Това също е и причината на 11, 83 и 102 да се срещат вече редовно къси автобуси като резерви.

Иначе утре на 111 са писани:

111/12 - 1135
111/15 - 1138
111/18 - 1136
111/19 - 1130
111/25 - 1137
По принцип 111 трябва да премине изцяло на съчленени автобуси. Нали бяха пуснали новите манове. Може да се обслужва смесено от нови манове и конекто г

Но започвам да си мисля, че няма връзка с главния мозък... всеки пост един и същи спам какво и къде искаме да се движи.

В час пик е ад по 111 хората изпускат по 2 или 3 автобуса за да могат да се качат. Имаше репортаж при Антон Хекимян за тази линия и обещаха да пуснат съчленени автобуси, ни явно всичко е било само за пред телевизията. Антон Хекимян правилно отбеляза че хората се тъпчат като риба в консерва.
Нали точно след този репортаж пуснаха няколко съчленени коли по 111.

Pages: [1] 2 3 ... 166