Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 285
1
А въпросния ляв завой никога не е представлявал проблем, не е било драма и вероятно не са отнели и една точка на шофьорите от градския транспорт от линии 85, 86 и 285, че се престрояваха още от там в крайна лява лента, за да им е после удобно на Сточна гара, при все, че лентата беше само за ляв завой...  :help:

Ауу, двойка! Няма такова нещо. Имаше си пътен знак, който указва че лентата е и за направо, въпреки че маркировката твърди друго. Аналогична е ситуацията на кръстовищата с Ботев и Опълченска

2
Не знам какво е, но преди две седмици контрольор е продал на съпругата ми еднодневна маркирана карта за 2 лв. на спирката докато е чакала автобус.

3
Викаш да не си преправяме инфраструктурата, която не отговаря на никакви условия.  :help:

Иво слез на земята. Повдигнатите пътеки, които преправиха НЕ отговаряха на никакви стандарти. Бишият зам. кмет дори най-нагло каза че знае че не отговарят, но няма да ги поправят. Добре че се купиха нископодови возила, та поне там където минават да ги коригират. Същото се отнася за перони, бордюри, релси и пр.

4
Е как да няма като се е подписал (наакал) същият изпълнител.

5

Разход от 38 литра на 100 км е страшно малко. В момента китайците дават разход между 50 и 70 на 100. Със сигурност това няма да им остане горивната норма, но е реалистично да се заложи разход от 43 литра на 100 км., което увеличава разходът с 0.10 лв.



Quote from: Годишен доклад за дейността на "Столичен автотранспорт" ЕАД към 31.12.2016
...
През 2016 год. средният действителен разход на дизелово гориво за общ действителен пробег на ОПП е 37,50 л/100 km при лимит 39,19 л/100
...
За автобусите работещи само с природен газ разходът за отчетния период е 83.30 нм3/100 km общ пробег
...

В автото има много стари автобуси, както и много съчленени. А се говори че МТК ще купят газови автобуси, и няма да купуват китайци.

6
Трамваи / Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« on: 19.06.2017, 14:08:55 »
На времето разменяха трамваи, за да не случва това. Така преждевременно си заминаха 410, 430, 433 и 437.

7
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 305(G)/Heuliez
« on: 19.06.2017, 09:46:03 »
С интерес чета поредният оффтопик на тема кой какво заслужава. И кой от кой аргументите са по-достоверни, особено онези които започват с "аз съм чувал", "може би", "ха познай" и др. Гратисчии и мърлячи има навсякъде. Неотдавна при проверка в 79 (колкото и рядко да е) от 17-18 пътника, установиха 3 нередовни. Е господа, вие не сте ли виждали да има повече в т. нар "елитни" и "заслужаващи" линии.

8
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 305(G)/Heuliez
« on: 18.06.2017, 18:35:24 »
1357 и 1373 не излизат ли?

9
Aми виждам че за 123 се изписва "СБАЛ по онкология", което е със същия брой символи, колкото и "Автостанция Изток".

10
Найс!
Само да попитам защо стои това "Автост. Изток" вместо "Автостанция Изток", при все че място има.

11
В този ред на мисли от Топлофикация човъркат на Сливница в района на кръстовището с Отец Паисий.

12
Mдаа. За някаква биричка ставаше дума преди време...  :bag:

13
Както и туналът като цяло. Аз не вярвам да го пуснат, поради факта че ако се наложи затваряне на Патриарха, няма да има алтернатива ако разкопаят трасето в тунела. Също така при ремонта на Прага трябва да има излаз към Черни връх.

14
Това е защото копаха там и след това са го направили "много добре". Също както "новият" Малинов. Иначе цялата друга част на Мария Луиза си е екстра качество.

15
Защо смяташ така? Аз мисля, че точно това ниско разположение на нивото на погледа е по-удачно от по-масово практикуваното високо разположение както при Lion's city.

Защото като застанеш отвътре не виждаш нищо навън. Доста по-оптимално е разположението при Конекто г и БМЦ. Другият вариант е да са ниско, но в средата не.

16
Aз рядко се возя и едва имам особено релевантно мнение, но все пак ми правят впечатление няколко неща:

1. Ужасно затъмнени прозорци, които създават усещането че се возя в ковчег. Толкова са тъмни че в повечето автобуси работи осветлението целодневно.

2. Ужасни табели.

3. Нямат бутони за отваряне на вратите и нямат блокировки.

4. Изключително неуместно разположение на страничната табела.

5. Неудобни и грозни дръжки на "сепаретата".

6. Возят много меко и тихо.

7. Климатикът е достатъчно мощен за да охлажда добре.

8. Сравнително удобни седалки.

17
Според мен 285, още повече пък 26 не са никак атрактивен превоз за района на Хан Кубрат. Просто там трябваше да има пълноценна линия на 10 минути в пик и до 15 през деня. Най-добре беше 85 да не се разделя, а 86 да се пусне по Хан Кубрат до Свобода. Ако говорим за линия свързваща Надежда с 202ра, то на 309 не му е това работата.

18
Място за караници тук няма да намериш. Всички се придържаме в рамките на добрия тон. Кой иска да се разбира с други похвати е свободен да използва лични съобщения, скайп, майп, бирария, боксов ринг, мегдана на някое село и пр.

В крайна сметка ако не си способен да намериш солидни аргументи с мирни средства, то високият и хаплив тон няма да повиши убедителността ти.

19
При такава безсмислена обиколка интервалът на 309 ще надхвърли 30 мин, което обрича линията на провал.

20
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 15.06.2017, 09:11:13 »
Вече два дни я разцъквам, направо отидох и я купих - без оглед, без тест драйв. Майстора каза, че била читава  :D

Честито. Много безаварийни километри. Аз миналата година също си купих 6ца, само че GH. Доста доволен съм от нея.

Pages: [1] 2 3 ... 285