Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - blagun

Pages: [1] 2 3 ... 575
1
Ето го официално:
http://www.kmeta.bg/%D0%B0%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%86%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD-%D0%B2%D0%BB%D0%B0%D0%BA-%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%B0-%D0%BE%D1%80%D1%8F%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%86%D0%B0-%D1%82%D1%80%D1%8F/
Цената е 29 лв
Снимката е на Баба Меца, но това имали журналята, това сложили. Иначе ще се движи 16.27 https://www.youtube.com/watch?v=9PDnO5HLR8M

2
Русе / Re: Русе - обща тема
« on: 24.04.2017, 11:17:05 »
Може и участъка по Чипровци да го доизградят да може 19-та също да стане тролейбусна  :angel:
Те щото използват готовите участъци по Тулча, до хотел Рига, Борисова, Мидия Енос и Охлюва, та и нови да изграждат. След пробива при Кауфланд достъп от Родина и Олимпи Панов до центъра през Братя Миладинови надали има някакъв резон.

3
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 24.04.2017, 11:11:55 »
Абе, не се препирайте! Доказано е, че най-ефективният и екологичен планински транспорт е лифтът. Но не би...

4
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 24.04.2017, 10:44:38 »
А защо не електрически автобус по 66?
Защото е голямо натоварването, консумацията висока, и тока ще се изчерпва за твърде кратък времеви диапазон.
При тестването на СОР-а в Румъния той е бил прекаран през най-сериозния проход в Карпатите - Трансфъгъраш. Разбира се, чисто имиджово и без пътници.

5
По принцип никъде по света не се пътува за 2-3 метростанции с прекачване при наличие на наземен транспорт по същия маршрут (примерно Патриарха-Сердика). Друг е въпросът, че и наличното прекачване, и двете нови не са от най-удобните.
Бъдещата МС Орлов мост е по-удобна за прекачване от автобусите и тролеите, отколкото от Линия 1. Все се надяваме, че ще стане някакво чудо и траволаторите ще заработят стабилно.

6
Актуална информация / Re: Трафикът
« on: 21.04.2017, 16:30:24 »
А какво да направят в случая ЦГМ? Нощем не могат да леят бетон, защото бабите ще ореват квартала.
А иначе кой ще си вземе жилище със северно изложение към оживен булевард - друг въпрос. "Не съм от тях, како Сийке!"

7
Какви ти Грейт Уол, КИА са
Пак по-добре от сто малки ютонгчета  :fan:

8
Разни / Re: Кварталите на София
« on: 21.04.2017, 11:32:24 »
О, да, много са ценни. А тази сграда при МС Г.М.Димитров направо да я подарят на Ню Бояна филмс, за да оставят на мира депо Клокотница: https://www.google.bg/maps/@42.6618436,23.35889,3a,35.9y,269.57h,88.49t/data=!3m6!1e1!3m4!1sJYB4exwlp7oYEWgJhvE5RA!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1?hl=bg

Съгласен съм, че тия съборетини трябваше да ги разкарат, но сега построиха 10+ етажни мастодонти, без никакво пространство и зеленина, да не говорим за паркоместа.
Защо да не са високи сградите там? От едната страна - парк, от другата страна - басейн. От другата страна на Самоков - в Изгрев има няколко 15-етажни ЕПК.
И след като ивицата между Тинтява и дерето методично се оси*а от презастрояване още от 90-те, ивицата между Самоков и Тинтява има единствено шанс да е нещо друго от дребни сгъчкани кооперации. Най-малкото защото ако някой иска да строи, ще трябва да купи целия парцел, където е Полиграфснаб. А и в ивицата между Пимен Зографски и дерето направо ме изумиха, колко блокове могат да сгъчкат един въз друг.

9
Че то доста от крайните спирки са уши. Хайде тогава на А306 да пише ухо Младост-2, на ТМ5 - ухо Княжево и т.н. ЦГМ трябва да назначат лекари по УНГ, за да си лекуват многобройните уши  :devil:

10
Към 7 РПУ и Американския колеж минаха над 100 полицейски коли с пуснати сирени

11
Разни / Re: Топло
« on: 20.04.2017, 22:10:18 »
Необяснимо упражнение. Мисля, че се досещате, че тези пускания не са безплатни - не за Топлофикация, а за клиентите и. А по прогноза неделя е 13, а понеделник - 17 градуса. Което означава, че вторник тръгва обратна процедура по спиране.

12
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 20.04.2017, 22:00:30 »
Усмивки от старите ленти...  :)
Кой омацал така жестоко с черно лайстните между предните стъкла?

13
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 20.04.2017, 21:58:52 »
Когато спряха БГ трамваите в гората, повечето 700М бяха на възрастта на 2401.
Само дето 2401 почти няма български гени. Следващите Инекони - хептен никак.

14
Перник / Re: Тролейбуси
« on: 20.04.2017, 21:52:27 »
Темата се заключва. Ако някой има снимки, да ги закачи в темата "Тролейбусни снимки".
От няколко дни само трия цели страници с лакардии. Не мога да разбера, депутати на предизборен митинг сте или прокурори.

15
Разни / Re: Топло
« on: 20.04.2017, 16:58:05 »
Пуснаха парното.http://toplo.bg/single-news/?id=60
Айде, стига бре! Тъкмо отворих всичките термоглави на 5.

16
Разни / Re: Кварталите на София
« on: 20.04.2017, 16:32:43 »
Ходи да видиш за какво ново строителство става дума зад басейна в Дианабад, на мястото на бившия завод Фурнир.
Че там си е гот - всичко индустриално между Самоков и Тинтява трябва да се разкара, вкл. строителните складове на Пионер. Високите блокове закриват единствено гледката на север на открития басейн. Но срещу басейна - в т.нар. жк Ловен парк блоковете са един върху друг, а тротоарът на Габровски е минимално тесен.

17
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 20.04.2017, 16:24:11 »
Това с 9-ката май стана след един инцидент, на който изпадна кардан на един 7ХХ или 8ХХ в гората и дерайлира, някъде 98-ма или 99-та година. Тогава някой си реши че уж било опасно тези трамваи да минават през гората( не че на още 100 места не е изпадал кардан ама айде) и направиха една дълга "елитна" линия само с чешки трамваи Хладилника-Дървеница. Спомням си че точно тогава бяха започнали да доставят чешките с джойстик май там се возих за пръв път на такъв. Беше голям кеф тази линия, винаги се пътуваше с висока скорост, но прецакаха на Дървеница връзката с гарата.
Дървеница никога не е имала трамвайна връзка с гарата. С Халите и Орландовци - да, но не с гарата. На мен пък ми беше полезна полукръговата ТМ9 - даваше, макар и бавна връзка на Дървеница/пл.Славейков с НДК/Хемус. Даже се надявах, ако беше се случило трамвайното трасе Дианабад-Дървеница, да пуснат линия Дървеница-Македония-Борово с Песи. но не би.
Решили са, спрели са старите трамваи. Да, години наред София 65 се търкаляха в гората и по баира над Хемус, но първо, че критериите за безопасност се променят и второ - българските кочини навъртяха доста години. Положителното от спирането бе, че по спешност се бръкнаха за нова партида ЧКД-та, иначе до Инеконите нищо ново нямаше да има - парите надали щяха да отидат за трамваи.

18
Коминът е на печка с твърдо гориво.
Шшшшт, да не го прочете кметицата! Че ще смени кюмбето с газова печка, за да не ръси фини прахови частици :)

19
Нека някой от модераторския екип ми отговори на въпроса - Защо ми е премахнато мнението, в което учтиво изказвам мнение за Русия? Или "Хейт" по Руснаците е позволен а защитата им - не? Това е леко неразбираемо за мен.
Също толкова учтиво ти беше обяснена причината. 
Макар че на модераторите хич не ни беше учтиво по цели нощи да трием постинги за виагра в Екатеринбург и проститутки в Новосибирск, а на админа - да пише филтри за отсвирване на наглите ботове. Това, че не виждате стотици постинги даже в Изтрити теми, не значи, че ги е нямало, а просто че сме си свършили работата. От любопитство можеш да хвърлиш едно око на списъка с потребителите, за да видиш, че над 90% от тях са ботове: в лошите дни - по 10-15 нови. Напоследък имаме арабски и ирански "гости", но през 2016 тези от Русия, Украйна и Беларус бяха абсолютно мнозинство.
И след това обвиненията в русофобия откровено считам за абсолютен дебилизъм и не смятам да бъда повече учтив, а при рецидив всеки да получи "награда" за оффтопик.

След няколко дни повторният въпрос и всичко по него също ще бъде разчистено-

20
Разни / Re: Кварталите на София
« on: 20.04.2017, 11:56:13 »
Лошо няма, че се строи. Лошото е, че регулациите са само до ниво "сграда" и отстояние от непосредствените и съседи. В резултат на това новите райони са невъзможни за паркиране, а предвиждането на улици, подходящи за МГТ и на зелени площи е направо фантастика.
В ПУП-а на район Студентски няма никаква зелена площ от УНСС та чак до СОП.

И кой знае защо в бездруго тесните улици тупиците станаха мода. Примерно новозастроеният район в Младост-1 западно от Йерусалим при пощата и бившата поликлиника (сега онкологичен санаториум) се свързва със света по един единствен вход/изход и заради това светофарът от тройната комбинация S-ки има отделна фаза, на която хората да се измъкват към пазара или Йерусалим. А това нагнетява тапи и от двете страни, вкл. за 6 линии от МГТ. Къде по-смислено да беше предвиден изход към Йерусалим, но и последното квадратно метърче е било предвидено за застрояване.

За това не са виновни предприемачите, виновен е този който им дава разрешения.

Pages: [1] 2 3 ... 575