Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - V.Peichev

Pages: [1] 2 3 ... 203
1
Няма кратери и трапове, а само малки неравности, лесно преодолими за нормална техника от ранга на МЗКТ, Tatra Force, Oshkosh Defense и т.н. от този клас както и за по-старите военни влекачи.  :)

2
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 19.09.2017, 10:09:25 »
Кабината има вентилатор, той би трябвало да осигурява приемлив комфорт и да не се налага каране с отворена първа врата. :rolleyes:

3
Също и ако се слагат нормални стрелки с необходимите блокировки. :rolleyes:

4
Автобуси / Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« on: 15.09.2017, 15:56:56 »
... 67 също трябва да се обслужва от по-прилични автобуси, тъй като довозва Симеоново и Витоша до МД1.
Нищо лично към теб, но това не е достоверен довод. Много линии довозват до някой диаметър и това не означава, че приоритетно трябва да са с по-нови автобуси ;)

Не е задължително довозващите линии да са приоритетно с нови автобуси, но все пак трябва да е с по-прилични с автоматични скорости, ретардер и по възможност нисък под. Не трябва да се забравя, че 67 виси в задръствания по Симеоновско и на Семинарията. Високоподовите дараци с ръчни скорости трябва да са на крайградски линии с по-големи разстояния между спирките, минимум светофари, редки задръствания и т.н. При тези условия дискомфортът от присецванията, тракането и чегъртането за пътниците, както и за шофьорите от постоянното превключване се свежда до възможния минимум. :rolleyes: MAN SL232 трябва да са изцяло в Земляне, където има подобни линии, в Дружба в момента няма такива, след края на концесията евентуално  8, 10 и 14 може би ще са що-годе подходящи.   :rolleyes:

5
До Халите спирките на 20 ТМ и 22 А са на по-малко от 200 метра една от друга. :rolleyes: Няма възможност за по-близки спирки - улиците в центъра са тесни и еднопосочни. :rolleyes:

6
Автобуси / Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« on: 15.09.2017, 09:45:18 »
314 с такива високоподови антики с ръчни скорости е обречен на провал - ще отблъскнат пътниците. Редно е да се движат по-прилични автобуси за да е достатъчно атрактивна и да се запази удълженият маршрут до Бистрица. :rolleyes: 67 също трябва да се обслужва от по-прилични автобуси, тъй като довозва Симеоново и Витоша до МД1. За MAN SL232 са подходящи 10 и 14 след края на концесията - индийците и останалите гратисчии не заслужават нищо по-добро, също маршрутите са по доста разбити пътища. :rolleyes: 9 е градска линия, която при това в пик виси в задръствания между Оборище и Гурко и след това на СУ и такива автобуси с ръчни скорости биха били мъчение освен за пътниците и за шофьорите. :rolleyes:

7
Наистина с МД2 е най-бързо. Предложеният автобус в този вариант става съвсем ненужен. :rolleyes:

8
Пътникопотокът няма да е голям - от Централна до Сточна Гара се дублира с куп автобуси, от Сточна Гара до СУ с ТБ11, от СУ до НДК с куп тролеи, по Черни Връх с метрото и ТМ10. :rolleyes: Задръстванията между СУ и НДК и нагоре по Черни Връх в пик не са по-малки от тези около Семинарията, по Д. Николаев и Ситняково няма сериозни такива съответно вариантът с 305 или 413 и 120 няма да отнеме повече време дори с чакането на втория автобус. :rolleyes: Да не говорим, че не е хубаво автобуси да влизат в идеалния център. :rolleyes:

9
Спорен въпрос - втората може да бъде равностойна, ако с едно зареждане през нощта превозното средство може да изкара две смени. При една смяна пак може да се намери ефективно решение за разпокъсаните коли - зареждане през деня. :rolleyes:

10
Вместо да се възстановява 284 по-скоро има смисъл 84 и 184 да не спират на всяка керемидка по Цариградско и да се затегне разписанието - могат да се спестят 7-8 минути между Орлов Мост и Св. Анна и поне 10 в посока сумарно.  :rolleyes: 384 е довозващ в Дружба 2, при наличие на 84 и 184 няма нужда да ходи до който и да е терминал. :rolleyes:

11
Навсякъде по света билетите се маркират обикновено с дата, час, номер на превозното средство и т.н. Японецът е длъжен да потърси информация как става това в София. Примерно в Будапеща още се срещат стари превозни средства с перфоратори, но контрольорите не правят компромиси на чужденци. :rolleyes:

12
Не съм убеден, че е уместно да бъдат отворени вратите между вагоните - не е безопасно да стоят хора. Съединяване на вагоните би позволило максимум 3-4 правостоящи на съединение и не е оправдано.  :rolleyes: По-важно е да се решат проблемите с бучащите преобразуватели, тряскащите се врати, допотопното управление с присецвания и т.н. създаващи сериозен дискомфорт, дизайнът е второстепенен. :rolleyes:

13
4 и 11 се нуждаят от сериозно затягане на разписанието и подсилване до интервали приблизително 10-12 минути пик, 15-16 извън пик и празник и 24-25 нощем. Пускане на съчленени тролейбуси, особено стари и разпадащи се е неоправдано. :rolleyes:

14
Изтрити теми / Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« on: 13.09.2017, 12:25:56 »
314 осъществява връзка на Бистрица и София Парк с БПС и метрото и трябва да е с по-прилични автобуси.  :rolleyes:

15
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 13.09.2017, 11:29:14 »
Противобуксовъчна защита би трябвало да е възможна и за тролейбусите и електробусите - да се намаляват оборотите на тяговия двигател при необходимост. Ефективността и вероятно е по-ниска от тази при релсовия транспорт а и зависи от състоянието на гумите, но би трябвало да има някаква полза. :rolleyes:

16
Изтрити теми / Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« on: 13.09.2017, 11:26:41 »
По принцип Дружба няма нужда от единични автобуси с ръчни скорости. Пускането на MAN SL232 по 1, 3, 5 или 6 не изглежда добра идея. :rolleyes:

17
Тук въпросът е кои са истински значимите неща.
Мда, истинско значимо нещо да кажеш, че си е изпуснал пицата  и после си я е изял.  Интересно ми е, дали според Пейчев, ако трамвая беше 2040, щеше да има проблем да си яде пицата и дали при реална опасност от ПТП, 2050 някак ще успее да спре и без джойстика, например с отпускането на педал бдителност? Пушенето също не е проблем, 2050 си има плътна кабина, така че не виждам проблем. останалите нарушения са значителни.

При трамваите с педално управление рискът е по-малък, тъй като ръцете не са пряко ангажирани, но все пак и при тях разсейването  и отвличането на водача са рискови. Педалът бдителност е предназначен за аварийни ситуации, а не за да може водачът да оставя управлението без контрол. Продажбата на билети, пушенето и яденето отвличат и разсейват водача, също така ангажират ръцете му аналогично на говоренето без хендсфрий.  :rolleyes: Тези действия не бива да се извършват по време на движение, само при спряло превозно средство. :rolleyes:

18
Не вярвам да се прави псевдомодернизация като Икарцедесите - нормално е да се сменят преобразувателите за ниско напрежение, системата за управление, задвижването на вратите и т.н. Надали ще има само козметичен ремонт. :rolleyes:

19
Обикалянето на ТМ20 се налага заради ремонтните работи и е абсолютно неоправдано да остане постоянно - забавянето е значително, а постоянната спирка на ТМ20 е на по-малко от 150 метра от автостанцията. :rolleyes:

20
В крайните квартали, където има свободно място наземното изграждане на метрото е по-добриятп вариант - по-ниски разходи за строителство и поддръжка, по-удобен достъп и т.н. Подземното изграждане е оправдано само там където наличните сгради и съоръжения и непозволяват наземно, предимно в централните части на градовете. :rolleyes:

Pages: [1] 2 3 ... 203