Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - V.Peichev

Pages: [1] 2 3 ... 198
1
При добро състояние на релсовия път разстоянието от Банкя до София може спокойно да се измине за около 30 минути с няколко кратки спирания за по минута на по-слабо натоварените спирки и по-дълго такова на Волуяк. В момента с няколко спирания за около минута и дълго такова на Волуяк разстоянието се изминава за 37-38 минути. :rolleyes: Пет влака на ден са крайно недостатъчни за пълноценен транспорт, нужно е поне в пик да има влакове на около половин час, в останалото време на около час. Това е напълно постижимо с две мотриси плюс резерва. Също трябва довозване на отдалечени от линията квартали като Драгоман, Клисура, Михайлово до Гара Банкя. :rolleyes: Минутата престой на Надежда не е проблем. :rolleyes:

2
Въпроси / Re: Как да стигна до ... ?
« on: 20.07.2017, 12:12:22 »
Проблем са блокадите между Център по Хигиена и Орлов Мост - 72 в пик може да виси и повече от половин час. :rolleyes: 74 няма такива тежки блокади. :rolleyes:

3
Въпроси / Re: Как да стигна до ... ?
« on: 20.07.2017, 11:20:53 »
12 е на 35 минути делник пик и повече от час през останалото време, 14 е с подобни интервали. 78 е на около 20 минути пик и на около 25 през останалото време. :rolleyes: Разликата е осезаема. :rolleyes:

4
Въпроси / Re: Как да стигна до ... ?
« on: 20.07.2017, 11:11:30 »
74 от доста време минава по Опълченска, Мария Луиза и Христо Ботев, не обръща на гарата и не спира на Клокотница. Спирката на Христо Ботев е обща с 85/285  и е до трамвайната преди Клокотница.  :help: Автобусите 12 и 14 са на доста големи интервали особено извън пик и празник и ползването им за пътуване до Враждебна не е особено удачно, поради риска от дълго чакане.  :rolleyes: 78 има по-нормални интервали особено делник пик. :rolleyes:

5
My Dying Bride - The Wreckage Of My Flesh
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=YmjL3eoQF0k" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=YmjL3eoQF0k</a>

Страхотна песен, истински химн на опустошението и отчаянието. :fan: :)

6
Автобуси / Re: BMC Procity CNG
« on: 17.07.2017, 15:25:19 »
Съчетанието на климатик и големи отваряеми прозорци е неудачно - винаги се намира някой да ги отваря и  климатикът се обезмисля на практика. При по-малки проблемът е по-слабо изразен. Друг риск е водачите изобщо да не пускат климатиците, този риск също намалява при по-малки отваряеми прозорци. :rolleyes:

7
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 14.07.2017, 12:14:10 »
Пускането на такива големи трамваи по въздуховоз 3 е безумно разхищение - няма да се запълнят половината седящи места в пик и трасето по Каменоделска е в окаяно състояние и не е сигурно, че ще бъде ремонтирано тази година.  :help: По-скоро има смисъл ТМ3 да се сгъсти до пет целодневни коли с единични T6A2 евентуално с добавяне на шеста пикова кола, а трамваите от Швейцария да обслужват значително по-натоварените 6 и 12 вместо БГ дараците. :rolleyes:

8
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 11.07.2017, 17:07:47 »
Преди американците имаше диктатури тип арабски социализъм в повечето държави и военна в Египет. :rolleyes: Никога не е имало демокрация. :rolleyes: Елцин има безспорни успехи в алкохолната подготовка на професионално ниво, неслучайно е единственият чуждестранен президент носен на ръце от охраната в Белия Дом. :) :fan:

9
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 11.07.2017, 15:08:24 »
При арабите демокрация не може да съществува - вариантите са светска или ислямска диктатура. Светската е за предпочитане, тъй като не е свързана с радикални елементи и не финансира тероризма.  :rolleyes:

10
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 11.07.2017, 12:32:47 »
Александър II като цяло провежда недообмислена политика - освобождава крепостните без адекватни мерки за устрояването им и така много хора се оказват без нищо и без перспективи, други с огромни дългове.  :rolleyes: Много от чистките в партийното и военното ръководство при Сталин се базират на реални длъжностни престъпления като корупция, злоупотреби, тежки случаи на безстопанственост примерно Каменев, Зиновиев, Радек и т.н. са крадяли здраво, по вина на Тухачевски са произведени хиляди бройки негодно въоръжение и държавата е ощетена с над милиард, тъй като е приемал образци на въоръжение без необходимите изпитания, Туполев и подчинените му харчат отпуснатите за закупуване на лицензи за самолети държавни пари за разходка в САЩ и лични покупки и т.н. :rolleyes:

11
Paradise Lost - The Longest Winter
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=ufs-kLZFyjU" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=ufs-kLZFyjU</a>

Страхотна песен, дано и албумът е поне на това ниво. :fan: :)

12
Бучащият преобразувател, присецванията, тракането на контактори и тряскащите се врати определено правят номерните некомфортни, но тези проблеми ще отпаднат при бъдеща модернизация. :) На екскурзия в Прага пътувах с модернизираните номерни там и посочените проблеми са решени успешно. :)

13
Стрелката е полезна при ремонти и аварийни ситуации - до Младежки Театър разстоянието е сериозно. Постоянна линия до Паметника Левски не е удачно решение - не създава никакви удобни допълнителни връзки и обръщането на задръстеното кръгово е затруднено. :rolleyes:

14
Не е оправдано да се изграждат специални съоръжения само за да се избегнат обиколките на 14 - ще са нужни като минимум естакада или тунел за ляв завой от Кривненски Път към Ботевградско, за ляв завой от Околовръстното към Казичене и към Бусманци. Също така ще се влоши обслужването на промишлената зона между Казичене и Бусманци. :help: Да се изградят толкова сравнително слабо натоварени съоръжения само за да не обикаля един сравнително рядък крайградски автобус е безумно разхищение. :help:

15
Може да подаде жалба и до отговорния за София протопрезвитер Кусан Хадавян и архиерея на арменската епархия архимандрит Исахак Похосян. :)

16
Знам, че не е нищо ново под слънцето, но днес в 21:25 на Петте кьошета ТБ9, 1 и 2А минаха буквално един след друг към НДК. Не стига, че интервалите са огромни вечер, а и да минат един след друг при такъв дублаж от Банишора до НДК мисля,че не е ок.  :angry:

Прилага се пакетното придвижване на Вуцов.  :fan: :) Така няма риск някой водач на тролейбус да се загуби. :)

17
Изрязването на малки парчета позволява да се направят максимален брой фуги с максимална обща дължина съответно водата навлиза по-ефективно в настилката и се гарантира следващ ремонт в рамките на няколко месеца до година с усвояване на пари. :fan: С хидравлични къртачи, кирки и лопати се постига оптимален профил на дупката за запълване - неравно но без излишни грапавини и така също се постига по-малко време до следващия ремонт с ново усвояване. :fan: Фреза втора употреба е над 15-20 хиляди евро, такава цена е непосилна за фирмите. :fan: :)

18
Спирка на новия булевард е добра идея - така могат да се спестят около 2 минути в посока от излишни обиколки. :rolleyes:

19
Надземното изпълнение между Жолио Кюри и Г.М.Димитров както и на МД2 в Надежда е добро решение - намаляват се сериозно разходите за изграждане и поддръжка. Островни перони са нужни само на станции на които има връзка на два или повече диаметъра и/или клона - в София такива са Обеля, Сердика, Младост 1 и в близко бъдеще НДК и СУ, за останалите не е оправдано, тъй като преходите от перон към перон са рядкост. :rolleyes:

20
Дано се модернизират качествено в Чехия или Полша - да се смени управлението с енергоспестяващо и осигуряващо плавно тръгване и спиране транзисторно, бучащите преобразуватели с безшумни, тряскащите се врати с по-нормални желателно с електрическо задвижване. Също има нужда от пневматични и/или хидравлични елементи в окачването за намаляване на друсането и лашкането. :rolleyes:

Pages: [1] 2 3 ... 198