Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - V.Peichev

Pages: [1] 2 3 ... 190
1
Двигателите и системите обаче са значително по-запазени. :rolleyes: Все още излизат на 88 и 413 епизодично на 213 и 305 като резерви в Дружба, в Малашевци обслужват 78 и 119, понякога и 79. :rolleyes:

2
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6
« on: Today at 10:01:21 »
Не са подходящи за 10 - има криви с малък радиус и сериозни наклони, нужни са достатъчно голямо сцепно тегло както и защити и блокировки. :rolleyes: Също пътникопотокът по 10 не е чак толкова голям. :rolleyes:

3
Трамваи / Re: T8M-700 (900-939)
« on: Today at 09:58:20 »
Опитът с Т6МД-1000 беше крайно несполучлив - изпадаха карданни валове и дори редуктори, оставаха без спирачки особено при скорост над 40 km/h, каквато е нормално за обособените участъци по 20 и 22 и т.н. Не виждам кой може да разработи читави нормалнорелсови талиги. :rolleyes:

4
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6
« on: Yesterday at 11:47:32 »
100 V към колони и микрофон изглежда доста опасно - оборудването в кабините и салоните на трамваите трябва да е по възможност с безопасно ниско напрежение. :help: Отвсякъде е по-добре да има система на 24V. :rolleyes: Необяснимо е защо трамваи от 1990г. са с такова примитивно управление - примерно произвежданите по същото време Дюваг са с тиристорно импулсно управление с микропроцесор. :rolleyes:

5
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: Yesterday at 00:26:23 »
Във Варна O345(G) не минаха основен ремонт за разлика от софийските, но без тях няма как да се покрият нормално линиите. Няма ка да са с повече изминати километри от тролеите - прекалено са нови. Трябваше да се ремонтират примерно 2010г. , за съжаление това не стана. :rolleyes:

6
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 25.04.2017, 19:11:11 »
514 изобщо годен ли е за възстановяване след пожара? :rolleyes: O345G са с по-малък пробег от тролеите, все пак са 6-7 години по-нови от 15Tr и над 10 от старите 14Tr. :rolleyes: Без тях няма как да се обслужват линиите и да се задели оперативен резерв - за 7, 14, 31, 148 са нужни съчленени автобуси. :rolleyes:

7
Забавно / Re: Забавно
« on: 25.04.2017, 17:47:04 »
В неделя Peter Tagtgren избра много удачно решение за сценично облекло - усмирителна риза.  :fan: :) Дано намери повече последователи - много по-стилно е от кичозни парцали и просташко разголване. :fan: :)

8
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 25.04.2017, 10:17:07 »
Нормално е да има зарядни станции на крайните спирки и в гаражите, междинни такива струват твърде скъпо. Съответно електробусът за да е ефективен трябва да може да изкара цяла смяна с едно зареждане или да се зареди за време сравнимо с почивката на водача на крайната спирка и след това да направи двупосочен курс. 1701 както и останалите електробуси не изпълняват нито едно от двете условия и експлоатацията им е нерентабилна. :help: За закупуване на подобни недоразумения Влад Цепеш би набил на кол, Джугашвили разстрелял цялото ръководство на ЦГМ и доста хора от СО. :rolleyes:

9
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 25.04.2017, 08:57:54 »
Ако 1701 се зареждаше за 5 минути щеше да е нормална кола по 11, но това не е така.  :help: Никой електробус не е изкарал пълна смяна на линия и зареждането отнема часове. :help: За закупуването на подобни недоразумения румънците биха казали "Къде си Цепеш, господарю?", руснаците - "Сталина на вас нет!". :angry:

10
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6
« on: 24.04.2017, 15:45:40 »
Трябва да се ремонтира трасето по Стамболийски, дори с читави вагони на мястото на дараците 5xx при сегашното състояние на трасето трудно може да се намали сериозно времепътуването. :rolleyes:

11
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6
« on: 24.04.2017, 15:04:19 »
Генерираната енергия в спирачен режим е многократно по-голяма от необходимата за отопление на салона, така че икономията няма да е голяма. Също галванично неразвързани от силовото оборудване съпротивления в пътническия салон представляват сериозна опасност от токови удари. Икономията от електронните системи е трудно да се изчисли точно за конкретния случай, но нормално е около 30% при по-дълги разстояния между спирките съответно по-редки тръгвания и спирания дори при липса на рекуперация, при работеща рекуперация и/или чести тръгвания и спирания може да достигне 50%, може би дори малко повече. :rolleyes:

12
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6
« on: 24.04.2017, 14:22:04 »
Консумацията би трябвало да е приблизително на нивото на БГ дараците и с поне 30% по-висока от тази на вагоните с тиристорни и транзисторни системи, в задръстванията и/или при работеща рекуперация разликата може да достигне 50%, ако не малко повече . :rolleyes: Тройна разлика е трудно достижима в реална експлоатация. :rolleyes:

13
Идеи / Re: Източна част на София
« on: 23.04.2017, 17:27:36 »
От Герена има куп варианти с едно прекачване и малко ходене - ТМ22 и ТМ8, 78 и 310, 79 и 310 всичките са с доста под 700 метра ходене, при първия чакането е минимално. :rolleyes: Надали има достатъчно пътници за директен автобус от Левски до Люлин. От Мадрид до Люлин може да се стигне аналогично с ТМ22 и ТМ8 или евентуално с 11 или 404 до Сточна Гара или Лъвов Мост и оттам някоя от четирите линии до Люлин. :rolleyes: 78 обслужва блоковете около Владимир Вазов, Поп Груйо, Кюмюрджиев и не е оправдано преместването му по Тодорини Кукли, където минава редовния 120. :rolleyes: Владимир Вазов няма 3 транспорта - 100 е отникъде за никъде и е рядък, ТБ1 минава по част от булеварда само в едната посока. :rolleyes: За 75 е удачно обединение с 9 в кръгов маршрут в Слатина и Смирненски. :rolleyes: За Тодорини Кукли редовният 120 е напълно достатъчен. :rolleyes:



14
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 21.04.2017, 18:05:19 »
Все пак електробус, който не може да работи цяла смяна с едно зареждане и изисква часове за такова е крайно неефективен. :help: Безумие би било закупуването на подобно недоразумение.  :help:

15
За момента Ютонг произвежда само автобуси както и специализирана техника за строителството, добивната промишленост и т.н. :)

16
Актуална информация / Re: Трафикът
« on: 21.04.2017, 17:37:46 »
Не виждам какво може да се направи - леенето на бетон нощем ще предизвика протести освен това има и други неудобства, средна бетонпомпа изисква около и над 6 метра опорен контур за нормална работа дори с технологии като OSS , EASy или ESC съответно неизбежно се заема място на платното. :rolleyes: Заобикаляне на 94 по Баучър, Черни Връх и Вапцаров надали би намалило сериозно закъсненията. :rolleyes: Евентуално може да се заобиколи по Цанков и Яворов, но спирките по Св. Наум и Черни Връх остават без обслужване  а и надали по този ще се спести сериозно време в пик. :rolleyes:

17
Няма как да е толкова крив заради грешки в измерването - това може да се дължи само на проблеми в носещата конструкция или евентуално основите. :help:

18
Разни / Re: Кварталите на София
« on: 21.04.2017, 13:39:18 »
Единственият сериозен недостатък на сградата до МС Г. Димитров като архитектурен паметник е, че има цял покрив. Иначе е прекрасна за снимане на филми, изобщо целият район между Самоков и Тинтява както и старите фабрики около Гара Искър биха били чудесно място за снимане на филми и видеоклипове на стойностни песни. :)

19
Разни / Re: Кварталите на София
« on: 21.04.2017, 10:58:05 »
Районът между Самоков и Тинтява има много ценни сгради с интересна архитектура и трябва да бъде обявен за архитектурен резерват охраняван съвместно от ДНСК и МВР. Аналогични архитектурни резервати са нужни примерно на Сточна Гара, в Банишора между Затвора, тролейбусното и трамвайното депо,  около Опълченска между Пиротска и Сливница и т.н. :)

20
Удължаването на ТМ7 до Връбница или Обеля по Хан Кубрат, Силянов и Царевец изисква около 2 km нов релсов път плюс монтаж на стрелки - сегашното обръшало може да остане като резервно. Далеч по-смислено е да се намери още някой-друг милион за такова строителство вместо да се хвърлят 2 милиона за демонтаж. :help: Така може сериозно да се подобри транспортното обслужване на Надежда, да се премахне недоразумението 285 както и да се избегне безмислената обиколка на 26 до Обеля. :rolleyes: При удължаване до Обеля ще се подобри сериозно обслужването и на този квартал - ще има по-бърз и редовен трамвай.  :rolleyes:

Pages: [1] 2 3 ... 190