Author Topic: История на маршрутната мрежа  (Read 29152 times)

Offline DareDevil

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 290
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #160 on: 25.10.2015, 03:22:21 »
1982г. Икарус по линия 4 и тролейбус Шкода 9тр
https://www.flickr.com/photos/93875151@N07/16205515372/
« Last Edit: 25.10.2015, 03:54:39 by DareDevil »

Offline ivan3275

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 969
  • Почитател на автобуси: Икарус и Чавдар.
    • View Profile
    • Email
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #161 on: 26.10.2015, 15:57:37 »
Определено това е много ценна снимка с отлично качество,вижда се тролейбус 258,една от чисто новите Шкоди 9тр,които по онова време са доставени през 1981г.А и много добре са попаднали в кадър двата автобуса Икарус 280.04: 9007 и 9008 и те изглеждат нови,вероятно са от доставките през 1977 г. или през 1980 г.

Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2222
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #162 on: 28.10.2015, 18:24:34 »
Снимка на на служителите на Общинското предприятие за градски транспорт в Пловдив и може би на голяма част от подвижния му състав, снимката е от началото на 30 - те години
Източник:http://archives.bg/photoarchives/
« Last Edit: 28.10.2015, 18:28:13 by Magirus deutz »

Offline kops

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 649
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #163 on: 28.10.2015, 23:53:44 »
Между другото тази снимка я видях преди 2-3 дена на центъра на Пловдив.Има много стари снимки на един пана изкарани и тази бе една от тях.
Never let your dreams down!

Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2222
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #164 on: 06.11.2015, 17:00:56 »
Три Икаруса 280 в Пловдив.
Източник

Offline DareDevil

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 290
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #165 on: 07.11.2015, 14:43:31 »
Две Шкоди 9тр пред Панаира, едната с табела 19  :neznam:



И тролейбуса Чавдар, вероятно под надлеза на бул. Васил Левски

« Last Edit: 07.11.2015, 14:51:59 by DareDevil »

Offline DareDevil

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 290
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #166 on: 18.11.2015, 01:41:11 »
:fan:



източник: Ретро Пловдивъ
« Last Edit: 14.07.2016, 19:07:31 by difian »

Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2222
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #167 on: 13.02.2016, 10:38:33 »
Два МТБ - 82/ТБ - 51 в Пловдив, 1961г..
Източник
« Last Edit: 15.02.2016, 20:46:20 by Magirus deutz »

Offline troley_ lover

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1035
  • ;)
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Някои хора трябва да обърнат внимание на това, което искат гражданите в отделните градове и тези хора се наричат  КМЕТОВЕ! Нека да спрем прибързаните решения на самите кметове и да им покажем какво искаме! ;)

Offline marto_pz

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 387
  • Škoda 9TrHT28 № 06 (1993-2015)
    • View Profile
    • Email
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #169 on: 13.02.2016, 11:28:47 »
Ето едно видео на Тест-драйв на МТБ-82 https://www.youtube.com/watch?v=rmEOeVT3rpY
Всички мои снимки на тролеи -----> http://www.snimka.bg/?profile,albums

Offline maxxxbro

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 3
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #170 on: 15.02.2016, 00:35:21 »
Здравейте на всички ;)
http://www.elitecomplex.com/html/images/Plovdiv_big.jpg
Тази карта я видях в началните страници на раздела и ми стана интересна.Имам няколко въпроса за нея като се извинявам ако картата принадлежи на някой и съм я качил без разрешение.Доколкото знаем е от периода около 94 95 година-не съм сигурен.
1.Линия 39,която е свързвала Изгрев с Тракия е минавала в Тракия през улица ''Княз Борис''.Минавал съм оттам и ми е много интересно как са се разминавали 2 автобуса на нея-не знам какви автобуси са обслужвали линията.До ден днешен на тази улица няма следи от спирка или нещо подобно по нея-може и да е нямало спирки по нея,знам ли.Ако можете да ми кажете дали информацията от картата е вярна.
2.Същото е положението и с линиите 30,11 и 37,които са минавали по улица ''Братя Бъкстон'' в Кичука,но на тази улица има 1 или 2 цели запазени спирки-поне така беше допреди 3 4 месеца.Отново ми се струва интересно че по тази улица са минавали повече автобуси от някои булеварди в Пловдив в днешни дни.Толкова ли голям пътникопоток е генерирала.И отново ми се струва тясна да се разминат 2 автобуса.В по-горната й част по която минава 11 и до ден днешен 2 автобуса освен ако не са Исузута трудно се разминават.
3.Линии 13,30 и 39 горе долу кога са закрити.Сега разбирам откъде е дошъл маршрутът на линия 93-тя е нещо като производна на 13 и предполагам е открита след закриването на 13та линия.
4.Не знам дали този въпрос не е оффтопик,но на картата е изобразено продължение на бул ''Санкт Петербург'',което минава отдясно на SPS-a и стига до кръговото на Скобелева майка край Ботаниеската градина.Съществувал ли е такъв пробив или е само печатна грешка....или само е планиран.

Благодаря ви предварително за помощта и се извинявам за дългия пост.94 набор съм и имам малко спомени за транспорта в родния ми град,но ми е интересен. 8)

Offline DareDevil

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 290
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #171 on: 15.02.2016, 10:55:36 »
Тези карти явно са правени от хора, които не познават Пловдив.
Погледни и в Смирненски 2, ул. София, която преминава през съществуващ трафопост...  :D  :neznam: .
Същото е и с продължението на бул. Санкт Петербург -  има ги само като идея.
Линия 30 е закрита през 2001-ва, мисля че имаше във форума качено някакво решение за закриването и.
13 също по това време горе-долу я закриха. За 39 не мога да кажа нищо, все пак не съм от Източната част на града. Разбрах за съществуването на такава линия, точно от такава карта. Предполагам е грешка, че е начертана през тясната част на Княз Борис и вероятно линията е минавала по съседната улица, от където е минавала линия 13.

Offline IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1441
    • View Profile
    • Email
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #172 on: 20.04.2017, 03:29:24 »
Понеже пиша от телефона и ми е трудно, пловдивчани вземете се разровете в Bus Memories Bulgaria, там има една уникална снимка от старата пловдивска автогара, на която освен един от първите следвоенни ботевградски автобуси на шаси Австро-Фиат, се виждат два уникални за нас градски автобуса Берлие, които въпросната френска фирма ги показва на пловдивския панаир през 1948-а година, с идеята с тях да се организира градски транспорт във всички по-големи градове, а след панаира ни ги подарява и явно са пуснати да обслужват пловдивските села, в последствие проектът пропада....
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1441
    • View Profile
    • Email
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #173 on: 12.07.2017, 02:42:34 »
.....
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.