Author Topic: Градският транспорт в Германия  (Read 70849 times)

Offline fafan

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 839
    • View Profile
    • Email
Re: Градският транспорт в Германия
« Reply #440 on: 11.02.2017, 22:15:42 »
Тя си е безалтернативна в 100% от трасето.  :crazy: За това е и строена, никой не е знаел тогава че стената ще падне и кога от Щази ще затворят тунелите под Източен Берлин. Това го има също:



Но е експеримент както си пише под снимката. Така между две врати има по 2 допълнителни седалки и въпреки това детска количка или инвалид може да се мести безпрепятствено от врата на врата. При S-Bahn-а допълнителния габарит осигурява точно това, затова и блъсканицата се разпределя. В София в час пик и това не помага, от един момент нататък хората предпочитат да седят близо до вратите, защото ги е страх че няма да могат да слязят. Това вече не е здравословен пътникопоток, от там нататък трябва или повече влакове, или повече врати (по-дълги влакове). При нас е ясно че с 80-метрови влакове не може да очакваме напречна подредба на седалките, но поне вдигащи се седалки за велосипеди и багаж може да се сложат, особено на влаковете към летището би било от полза.

Offline comet

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 816
  • MAN Lion's City
    • View Profile
Re: Градският транспорт в Германия
« Reply #441 on: 12.02.2017, 09:39:39 »
Вчера в Лайпциг е бил представен новият Соларис Трамино. Трамваят е дълъг 38 метра и побира 220 пътника. След един месец той ще започне да се движи по линии 4 и 10. След пускането на всички Соларис Трамино ще бъдат спрени Т4Д-М.
Снимки: André Kempner







Offline fizik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 502
    • View Profile
    • Email
Re: Градският транспорт в Германия
« Reply #442 on: 20.04.2017, 13:21:33 »
Както може би знаете, трамвайния транспорт на Потсдам освен със стандартни състави разполага и с няколко интересни прототипа. Един от тях е първото Siemens Combino, което за демонстрация на системата е било построено като пендел с 5 оси в 3 талиги. Въпросния прототип се движи и понякога се пуска в експлоатация. Вчера имах шанса да го видя за втори път на линия и снех това видео с него:  https://www.youtube.com/watch?v=dNWrvjU0pUE . Ако искате още информация за возилото, можете да намерите тук -> http://www.g-st.ch/trambasel/spezial/combino_basel.html

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3849
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6221
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Градският транспорт в Германия
« Reply #444 on: Today at 01:12:34 »
До колкото разбирам въпросния пътник е без билет, в Мюнхен няма ли полиция която да съдейства на контрольорите, та те трябва толкова силово да свалят нередовните пътници?

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3849
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: Градският транспорт в Германия
« Reply #445 on: Today at 01:18:06 »
В Ес-баните коли и беси Дойче Бан. На перона вече отговаря полицията.

Не се говори какво се е случило преди видеото, но е факт, че ония двамата не може да постъпват така с човек. Още повече че е с куфар, тоест едва ли преди това е тръгнал да ги бие.

Правилното в тази ситуация е да задържат влака и освен глобата за без билет да му пишат и глоба за всяка минута закъснение за задръжка на движението. Тази глоба е около 200 Евро за минута според тарифите на ДБ. Но не и да го влачат така.