Author Topic: Инвестиционните намерения на СО  (Read 53657 times)

Offline qwerty95

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 721
    • View Profile
    • Email
Re: Инвестиционните намерения на СО
« Reply #360 on: 03.02.2016, 17:38:06 »
Кога успяха! Даже и Гугъл Мапс вече е опреснен с кадри от моста на Владимир Вазов, от където се вижда, че само насипът е останал.

https://www.google.com/maps/@42.7094157,23.3753058,3a,55.4y,173.43h,79.18t/data=!3m4!1e1!3m2!1s1Uu3EG-0mQ1a22P_TPD_-Q!2e0?hl=en

https://www.google.com/maps/@42.7095201,23.3751163,3a,45.3y,354.31h,84.88t/data=!3m4!1e1!3m2!1sasvv8PFYQ3Y3_IhqrqrGJw!2e0?hl=en

 :angry:

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4433
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Инвестиционните намерения на СО
« Reply #361 on: 03.02.2016, 20:08:19 »
Преди няколко... месеца?! ;)
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6332
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Инвестиционните намерения на СО
« Reply #362 on: 03.02.2016, 20:20:31 »
Линията между Подуене-разпределителна и Орландовци (т.нар Товарна тангента) я извадиха преди повече две години. Дано с модернизацията на ЖП възел София им уврят главите че мястото на товарните влакове не е в центъра на града и да я възстановят. Освен това се задава ремонт на релсовия път на Централна гара и може да е затворена за известно време.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11509
    • View Profile
Re: Инвестиционните намерения на СО
« Reply #363 on: 04.02.2016, 19:51:02 »
Принципно има проект за модернизацията на тази линия, дано се случи някой ден. Няма да е лошо и да отделят линията с бетонни панели или тунел, за да не могат римляните да извършват набези върху влаковете, че в последните години на съществуването на линията беше някакъв ужас...
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4581
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Инвестиционните намерения на СО
« Reply #364 on: 27.03.2016, 11:32:57 »
Правим партийни обществени обсъждания. За тях може в извънработно време. За гражданята - не може...
Който има възможност, нека да отиде. Аз също ще се опитам да отида.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline velinio

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 811
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 194251613
    • View Profile
    • Музикалната ми плейлиста
Re: Инвестиционните намерения на СО
« Reply #365 on: 19.05.2016, 22:35:36 »
Във Фейсбук са създали страница, която протестира срещу бъдещия пробив, свързващ ул. Суходолска и бул. Петър Дертлиев (Овча купел и Люлин). За мен този булевард е крайно необходим и би спестил доста време и усилия при връзката между двата квартала (за тези, които не са запознати - в момента връзката между Овча купел и Люлин се осъществява главно по две направления: или през Красна поляна и Вардар, или през Околовръстното. И в двата случая се обикаля доста). Минавал съм в близост до циганското гето, наречено Факултета и съм на мнение, че циганите са обезобразили в доста по-голяма степен екологията в района с непрестанното си изхвърляне на боклуци, където им падне и създаването на множество сметища. Дори хора, минавали с влака оттам, са ми казвали, че гледката е покъртителна, та мисълта ми е, че единия булевард няма да замърси кой знае колко парка на фона на тези неща. Вие как мислите?
http://call.sofia.bg/ - за по-добра София!

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11509
    • View Profile
Re: Инвестиционните намерения на СО
« Reply #366 on: 19.05.2016, 22:54:50 »
Тая Западна тангента надали ще стане в близките 10 години, но тя преминава предимно по периферията на Западния парк и не мисля, че ще го засегне чак толкова. Важно е да се изгради, за да се завърши този градски ринг.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6332
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Инвестиционните намерения на СО
« Reply #367 on: 19.05.2016, 23:13:17 »
Като за начало ще е добре да довършат тангентата откъм север, свързвайки кръговото на Ломско шосе с надлеза над ЖП линията и разширението на Адам Мицкевич до Сливница. Също така реконструкция на П. Дертлиев между тунела и Люлин 5. Едва тогава може да се пристъпи към ново строителство.

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15448
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Инвестиционните намерения на СО
« Reply #368 on: 19.05.2016, 23:21:58 »
Тангентата е включена в ИПГВР-то на София, така че има голям шанс да се случи до 2020-2022 година.... ;) Драмата с тази тангента според мен е, че пресича един от зелените клинове на София. С построяването трябва да се предвидят адекватни връзки за преминаване между двете й страни....

Offline pavel75

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 195
    • View Profile
Re: Инвестиционните намерения на СО
« Reply #369 on: 20.05.2016, 11:59:00 »
Като за начало ще е добре да довършат тангентата откъм север, свързвайки кръговото на Ломско шосе с надлеза над ЖП линията и разширението на Адам Мицкевич до Сливница. Също така реконструкция на П. Дертлиев между тунела и Люлин 5. Едва тогава може да се пристъпи към ново строителство.

Там по проект трябва да е съвсем нов път в полето, а не да се разширява П.Дертлиев.

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1046
    • View Profile
Re: Инвестиционните намерения на СО
« Reply #370 on: 20.05.2016, 12:19:31 »
Във Фейсбук са създали страница, която протестира срещу бъдещия пробив, свързващ ул. Суходолска и бул. Петър Дертлиев (Овча купел и Люлин). За мен този булевард е крайно необходим и би спестил доста време и усилия при връзката между двата квартала (за тези, които не са запознати - в момента връзката между Овча купел и Люлин се осъществява главно по две направления: или през Красна поляна и Вардар, или през Околовръстното. И в двата случая се обикаля доста). Минавал съм в близост до циганското гето, наречено Факултета и съм на мнение, че циганите са обезобразили в доста по-голяма степен екологията в района с непрестанното си изхвърляне на боклуци, където им падне и създаването на множество сметища. Дори хора, минавали с влака оттам, са ми казвали, че гледката е покъртителна, та мисълта ми е, че единия булевард няма да замърси кой знае колко парка на фона на тези неща. Вие как мислите?

Гледката в махалата е супер, за който не е виждал, едно видео от преди седмица-две с леко кофти качество за информация:
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=5n-agxThVSI" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=5n-agxThVSI</a>

Трябваше да направят тунел там...
Икономията е майка на мизерията!

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12545
    • View Profile
    • Email
Re: Инвестиционните намерения на СО
« Reply #371 on: 20.05.2016, 18:36:07 »
че единия булевард няма да замърси кой знае колко парка на фона на тези неща.
Нека се уточним: Западната тангента изобщо не минава през Западен парк, а през дерето между Западен парк и хълма с антените. Това дере по продължение на Фортовия път се нарича с точно определящото го име Смърдана. Там би се създал проблем с отчуждаванията, тъй като там са доста на брой малки парцелчета. Поне в края на 80-те доста от собствениците им се занимаваха със свиневъдство, вероятно оттам иде и името на махалата.

Offline UMSofia

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1098
    • View Profile
Re: Инвестиционните намерения на СО
« Reply #372 on: 20.05.2016, 18:41:17 »
Гледката е потресающа. И там и в района на "Захарна фабрика" също. Като влизаш от Горна баня с влак в София, може да се помислиш, че влизаш гето, но не и в европейска столица. От там се движат и международни влакове! С обитателите на това гето справяне няма.


Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12545
    • View Profile
    • Email
Re: Инвестиционните намерения на СО
« Reply #374 on: 13.04.2017, 16:29:48 »
Почват Брюксел другата седмица: https://dariknews.bg/regioni/sofiia/zatvariat-pytia-za-letishte-sofiia-do-esenta-2017407

Трудно е да си представя, какво чудо ще е на подходите на Колумб към Цариградско. Мисля, че най-добре би било да пуснат 204 и 304 през Армеец и Цветан Лазаров.
« Last Edit: 13.04.2017, 16:31:29 by blagun »

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4468
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Инвестиционните намерения на СО
« Reply #375 on: 13.04.2017, 16:52:10 »
Почват Брюксел другата седмица: https://dariknews.bg/regioni/sofiia/zatvariat-pytia-za-letishte-sofiia-do-esenta-2017407

Трудно е да си представя, какво чудо ще е на подходите на Колумб към Цариградско. Мисля, че най-добре би било да пуснат 204 и 304 през Армеец и Цветан Лазаров.
Обещавам постоянно отразяване на случващото се! Предлагам по протежението на Брюксел да инсталират по няколко тоалетни, барбекюта и хладилници за вода, поне да не им е скучно на хората.

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4468
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Инвестиционните намерения на СО
« Reply #376 on: 25.04.2017, 11:34:24 »
Почват Брюксел другата седмица: https://dariknews.bg/regioni/sofiia/zatvariat-pytia-za-letishte-sofiia-do-esenta-2017407

Трудно е да си представя, какво чудо ще е на подходите на Колумб към Цариградско. Мисля, че най-добре би било да пуснат 204 и 304 през Армеец и Цветан Лазаров.
Обещавам постоянно отразяване на случващото се! Предлагам по протежението на Брюксел да инсталират по няколко тоалетни, барбекюта и хладилници за вода, поне да не им е скучно на хората.

От 11 ч днес официално движението по Брюксел е преместено двупосочно в частта пред BLU Offices.