Author Topic: Оптимизация на трамвайните маршрути  (Read 118871 times)

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3273
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Благун е прав, че тм 1 трябва да е по Ботев. Много повече хора пътуват с 1-цата от/до Гарата и пазара на Пиротска(възрастните особено). За Лозенец от гарата ползват метрото, 6-цата започва да се пълни от Македония към Спартак.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 916
линия номер: 6

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4026
    • View Profile
Все пак времепътуването с ТМ6 от Лозенец до Централна Гара няма как да падне под 20-22 минути, с метрото е около 10 и интервалите му са по-малки. :rolleyes: ТМ1 стига за приблизително същото време, но се избягва прекачване на НДК. Също за да не е въздуховоз ТМ1 трябва да бъде сгъстен до адекватни интервали 10-12 минути пик, при сегашното разписание неизбежно ще е почти празен. :rolleyes:

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 843
    • View Profile
    • Email
Тази неща, които се пишат за сгъстяване на 1 за момента са напълно излишни. АКО се възстанови трасето до Лозенец 6 си се връща там и 1 ще бъде сгъстен.
 Действително по-добрия вариант е 1 да е Иван Вазов-Обеля, защото това е по-натоварения маршрут, а пък 6 Лозенец-Захарна фабрика, с пренасочване на 3 по Скопие. Втората промяна може да бъде експериментална, ако успее остава, ако не се мислят по-добри варианти.
За трамвайния транспорт!!!!!

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2264
    • View Profile
    • Email
Напоследък се замислих, защо не си открият трасето в тунела? Единственото, което постигнаха със затварянето на трасето, е увеличаване на броя на колите, които може да са в тунела едновременно. Защото в крайна сметка входа и изхода на тунела не са се разширили, влизат две платна и излизат три платна. С трамвайното трасе се увеличават само платната вътре в тунела и ми се вижда безсмислено.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4026
    • View Profile
Все пак има допълнителен изход към Нансен, който облекчава положението. :rolleyes: За съжаление не се използва за заместващ ТМ6 автобус. :rolleyes:

Offline TRAMS SOFIA

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 652
    • Skype Me™!
    • View Profile
Абе хора вие добре ли сте?
Ако сега се пусне тм6 към Лозенец в тунела ще стане като в 204(час пик)

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2264
    • View Profile
    • Email
Абе хора вие добре ли сте?
Ако сега се пусне тм6 към Лозенец в тунела ще стане като в 204(час пик)
Имах предвид възстановяване на трасето в този му вид, в който беше, отделено от автомобилното платно.

Все пак има допълнителен изход към Нансен, който облекчава положението. :rolleyes: За съжаление не се използва за заместващ ТМ6 автобус. :rolleyes:
Чак да облекчава положението, а и винаги може да се заобикаля по Прага.
« Last Edit: 07.04.2017, 21:53:16 by btr95 »
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline coast96

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 400
    • View Profile
Благо, Лозенец - Хр. Ботев не дублира метрото. Иван Вазов си имат чудесна връзка с гарата посредством 74. От другата страна има тм 7.
А74 е само на пазара. Навътре има няколко спирки по Витошка преди вливането на седмицата.
Ми то и от Лозенец имат по тази логика най-чудесната връзка с гарата посредством метрото. Според мен при връщането на трамвая до Лозенец трябва да се остави на 12-13 мин. в пик и 20 извън пик

Offline 2828

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2056
  • 506
    • View Profile
    • Email
Определено не си прав за интервалите. По обяд в ТМ6 имаше двайсетина човека от Хемус към НДК повечето пъти, в които съм се возил(а беше почти всеки делник). Просто това показва, че маршрутът прави удобни връзки, които метрото не прави.

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2264
    • View Profile
    • Email
Как 20 минути извън пик на градска линия, ние в столицата ли живеем или в някое крайгранично село?
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1327
    • View Profile
    • Email
Определено не си прав за интервалите. По обяд в ТМ6 имаше двайсетина човека от Хемус към НДК повечето пъти, в които съм се возил(а беше почти всеки делник). Просто това показва, че маршрутът прави удобни връзки, които метрото не прави.

Тези 20 човека всичките слизат на Петте кьошета и се качват други 20 там. Линията се ползваше като довозваща за други линии, в никакъв случай за връзка с гарата. Повози се на тм7 по Христо Ботев и ще видиш, че състава на трамвая се сменя 3 пъти - на Петте, на Македония и на Пиротска. Единици се возят по цялата дължина.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4026
    • View Profile
А колкото до Захарна фабрика, чак никога да не е имало голям пътникопоток - не е вярно! През соца тройката е била една от най-редовните линии, на интервал около 3 мин.

Тогава ТМ3 е поемал пътникопотока на сегашните 20 и 22 по Пиротска, Дондуков и т.н. до Подуяне  и затова е бил толкова редовен, не заради големи пътникопотоци от Захарна Фабрика. При ремонта на Цар Симеон трябваше трасето да мине на ЖП междурелсие, да се изгради трирелсов участък по Величков и ТМ20 да се удължи до Захарна Фабрика. Така нямаше да има нужда от сегашния ТМ3. :rolleyes:

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 876
    • View Profile
    • Email
А колкото до Захарна фабрика, чак никога да не е имало голям пътникопоток - не е вярно! През соца тройката е била една от най-редовните линии, на интервал около 3 мин.

Тогава ТМ3 е поемал пътникопотока на сегашните 20 и 22 по Пиротска, Дондуков и т.н. до Подуяне  и затова е бил толкова редовен, не заради големи пътникопотоци от Захарна Фабрика. При ремонта на Цар Симеон трябваше трасето да мине на ЖП междурелсие, да се изгради трирелсов участък по Величков и ТМ20 да се удължи до Захарна Фабрика. Така нямаше да има нужда от сегашния ТМ3. :rolleyes:
Подкрепям казаното от Пейчев но има и още нещо. Наврмето жп транспорта беше много по използван и слизаха много хора от влака се прекачваха на трамвая. Също така автобусите за Банкя, Божурище и околните села обръщаха на Захарна фабрика.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4026
    • View Profile
Все пак основната причина ТМ3 да е бил толкова редовен са пътникопотоците обслужвани от сегашните 20 и 22 в общата част на машрутите. Захарна Фабрика и прекачващите се от влакове и крайградски автобуси не са били чак толкова големи, че да изискват трамвай на 3 минути. :rolleyes: Сега 22 е на 5 минути в пик със състави и съчленени вагони, 20 - на 7-8 със състави и някой единичен вагон. :rolleyes:
« Last Edit: 02.05.2017, 10:22:35 by V.Peichev »

Offline TRAMS SOFIA

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 652
    • Skype Me™!
    • View Profile
Нямах си работа и преработих разписанието на ТМ10,като махнах няколко минути между спирките.Ето резултата:

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3273
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Нямах си работа и преработих разписанието на ТМ10,като махнах няколко минути между спирките.Ето резултата:
Всичко е много добре направено, като изключим участъка Люботрън - Витоша. Как си представяш в тези страхотни задръствания там да се мине за 2 минути? Редно е да бъде в делник през деня Люботрън - Н. Вапцаров - 3 мин., Вапцаров - Витоша - 2 мин.
А за тм 6 и 7 Македония - Пироткса 5 мин. не са много.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 916
линия номер: 6

Offline TRAMS SOFIA

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 652
    • Skype Me™!
    • View Profile
Довечера ще публикувам и разписанието на тм4, 5.
Сега се замислих, дали е удачно в участъка където е обособено трасето, да се дават по-малко минути, а при необособените-повече?

Offline TRAMS SOFIA

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 652
    • Skype Me™!
    • View Profile
Ето на тм11:

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6799
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Демонстрираш драматична незапознатост. Защо единствената разлика за Делник и Празник между спирки на обособено трасе? Кое налага това?

Offline TRAMS SOFIA

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 652
    • Skype Me™!
    • View Profile
Добре,хайде кажи от къде да се махнат минути където трасето не е обособено?
Делник Княжево-Илиянци е 60 минути
Празник -57 минути.