Author Topic: Изграждане на участък бул. Ботевградско шосе - Театър София  (Read 2362 times)

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3652
    • View Profile
Към Бенковски, Кубратово и Чепинци има възможност да се използва съществуващата ЖП линия за градска железница. :rolleyes: Същото важи за Локорско и Кремиковци с довозващи автобуси. :rolleyes: За Враждебна е напълно достатъчен адекватен довозващ автобус до последната станция на МД3, между Северна Тангента и Чепинско Шосе надали ще има разрастване - теренът е преовлажнен и неблагоприятен за по-сериозно строителство. :rolleyes:
« Last Edit: 20.03.2017, 11:48:37 by V.Peichev »

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12417
    • View Profile
    • Email
Към Бенковски, Кубратово и Чепинци има възможност да се използва съществуващата ЖП линия за градска железница. :rolleyes:
И частично демонтираният клон Искър-Бенковски-Волуяк, и линията Столник-Илиянци са тангенциални, а не радиални и крайно неподходящи за градска железница.
А къде ще е разположен градът след 50 години, е много трудно да се прогнозира отсега. Погледни една карта отпреди 50 години, където няма да намериш доста от сегашните квартали. Така или иначе витошката яка почти се запълни (остана само Малинова долина и между Младост и Горубляне) и при наличие на авиописти в източния край е логично разширение в северна и северозападна посока. Метро не се прави с хоризонт 10 или 20 години, затова краищата му трябва да са отворени.

Offline Eliyan

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 54
    • View Profile
    • Email
Станция в Христо Ботев е пълно безумие - не виждам как може да бъде опазена от индийци гратисчии и вандали. :help: 79 е напълно достатъчен за катуна. :rolleyes:
Метростанция с полицаи на входовете със сигурност ще се опази достатъчно ефективно. При моето предложение, А 79 отпада от "Христо Ботев", метрото е достатъчно. Освен това, мисля, че по-правилният подход е редът да влиза в гетата (а и навсякъде), а не да ги заобикаля. Замитането на проблемите някъде встрани от погледа ни, не ги решава. Но да не се отклоняваме твърде от темата.
Резюмираният отговор на твоите опасения: 1. ще се опази с полиция, каквато има, ако не се лъжа, на всяка станция; 2. А 79 се скъсява и става СТИНД-Сточна гара с нормален интервал на движение или СТИНД - АС Изток по "Летоструй".

За транспортното обслужване на северните територии - Благун е прав, че конфигурацията на жп-трасетата е преобладаващо тангенциална, а не радиална, но ако линиите се рехабилитират за постигане на достатъчно висока скорост, те могат да се превърнат в основа за крайградския превоз там и да привлекат пътникопотоците към себе си. И със сигурност би било много по-екологично и евтино от залагането върху автотранспорта.
« Last Edit: 20.03.2017, 14:29:30 by Eliyan »

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12417
    • View Profile
    • Email
Метро в нискоетажен квартал? Хайде малко по-сериозно все пак!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3652
    • View Profile
Несериозно е да се прави метростанция в квартал с ниско строителство, ниска плътност на застрояване и отгоре на всичко преобладаващо индийско население с висока престъпност и сериозен риск от гратисчийство и вандалски прояви - текущите разходи ще са сериозни, приходите нищожни. :help: 79 няма особена нужда от сгъстяване, дори спокойно може да мине на единични автобуси - около Герена са далеч по-редовните ТБ1 и 120, Ботевградско се обслужва от редовния ТМ22, Сточна Гара също има няколко редовни линии, по История Славянобългарска минава сравнително редовният в делник особено пик 309 а и в краищата на маршрута пътникопотокът е малък - единият е катун със сравнително малко население, другият е в края на промишлена зона със затихващи функции. :rolleyes:
« Last Edit: 20.03.2017, 15:05:53 by V.Peichev »

Offline Eliyan

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 54
    • View Profile
    • Email
Метро в нискоетажен квартал? Хайде малко по-сериозно все пак!
Евентуалната станция там разделя приблизително по средата разстоянието между Ботевградско шосе и МС Искърско шосе. Не мисля, че МС Софийска Света гора например генерира по-сериозен пътникопоток. Даже и Мусагеница, ако и да е разположена в непосредствена близост до панелна застройка. А и не тази станция е фокусът на предложението. Сърцевината е връзването на метродиаметъра в една точка  - МС Искърско шосе - едновременно с жп-мрежата и с МД-1.
За А 79 предложих да се скъси до Сточна гара (като се запази частта в промишлената зона) или, ако все пак продължава след Сточна гара, то да е по Летоструй до АС Изток.
« Last Edit: 20.03.2017, 21:42:03 by Eliyan »

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3542
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Че тя частта на 79 във Военна рампа е напълно безсмислена. Ползва се основно от мигранти от центъра за настаняване.

Offline Eliyan

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 54
    • View Profile
    • Email
Че тя частта на 79 във Военна рампа е напълно безсмислена. Ползва се основно от мигранти от центъра за настаняване.
Е все се намира нещо от заводите още да мъждука, пък и не е оправдано една огромна площ да е напълно лишена от транспорт. А 79 все пак е достатъчно нарядко, за да не се оплаква общината, че е влязла в преразход.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6137
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Нека се съсредоточим в заглавието. Идеите относно разписания и евентуални предложения следва да бъдат излагани в съответните теми.