Author Topic: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)  (Read 74650 times)

Offline wiNt

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 493
  • !<9060>!
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #760 on: 20.04.2017, 22:28:09 »
От преди малко - дружбенски ютонг - 3627 ми се върти, но не си спомням - винтчета (държащи някакви интериорни метални елементи по калника) толкова ръждясали в салона, че се стича ръжда до пода от тях. Термометърът пък беше убеден, че в автобуса са 31 градуса (като това май просто е макса, който отчита), при положение че наистина е топло... ама с дебело яке.
Няма ли някакъв правен начин да се докажат негодни (като за след 6 месеца служба) и върнат тия 'автобуси' наистина? :laugh:

Offline spicy_e

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1567
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #761 on: 20.04.2017, 23:49:51 »
Те ще дойдат още 30 ти искаш да връщаме тези.... За какво ? Виж колко са качествени, хубави, и нови. Нали трябва да се обновява подвижния състав по някакъв начин.

Offline stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2299
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #762 on: 21.04.2017, 06:01:57 »
Няма ли някакъв правен начин да се докажат негодни (като за след 6 месеца служба) и върнат тия 'автобуси' наистина? :laugh:

Абе, ако трябва да се връщат и едни пари ! Просто забрави!  :crazy:
Когато мирогледа на човек се свие до една точка , той казва : Това е моята гледна точка !

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8586
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #763 on: 21.04.2017, 07:46:29 »
Късно е вече, това се прави в самото начало, когато дойдат произведени и ако не ти харесат можеш да се откажеш. При нас например „КАРАТ С“ имат една партида отказана от Румъния, но забравих кои са номерата на тези КОНЕКТО. Проблемът не е до негодността на автобусите, а до негодността на хората, които са ги избрали, да взимат роля в тази дейност.
Междувременно 1220 май е отишъл на ремонт, защото в последно време няколко пъти виждах титулярът му с други Ютонг-и.
Защото никога не се отказваме,
защото винаги оставаме заедно,
защото трудностите за нас са предизвикателство
и най-вече защото транспортът е нашата страст!

Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6622
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #764 on: 21.04.2017, 09:23:34 »
Всички с климатик и боя слонова кост са "румънски".

Няма ли някакъв правен начин да се докажат негодни (като за след 6 месеца служба) и върнат тия 'автобуси' наистина? :laugh:

Абе, ако трябва да се връщат и едни пари ! Просто забрави!  :crazy:

Да речем че ни върнат парите - 303 000 за брой. Какво ще си купим за тях?

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2606
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #765 on: 21.04.2017, 10:56:21 »
Да речем че ни върнат парите - 303 000 за брой. Какво ще си купим за тях?

В средно- и дълго срочен план определено е по-рентабилно да се купят примерно 90 или 100, но качествени автобуса, отколкото 110 подвижни кокошарници, но това си е мое мнение.
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11256
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #766 on: 21.04.2017, 11:06:21 »
Ако ги върнат пак ще е в пъти по-добре да купят например 80 чисто нови Конекта и 30 втора употреба Ситарота например, отколкото това.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6622
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #767 on: 22.04.2017, 10:11:38 »
В средно- и дълго срочен план определено е по-рентабилно да се купят примерно 90 или 100, но качествени автобуса, отколкото 110 подвижни кокошарници, но това си е мое мнение.

Нали си наясно че при този сценарии ще останат допълнително 20 бр. О 305 (Г) и О 302Т в движение.

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2606
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #768 on: 22.04.2017, 14:49:02 »
В средно- и дълго срочен план определено е по-рентабилно да се купят примерно 90 или 100, но качествени автобуса, отколкото 110 подвижни кокошарници, но това си е мое мнение.

Нали си наясно че при този сценарии ще останат допълнително 20 бр. О 305 (Г) и О 302Т в движение.

Наясно съм, но за съжаление обновяването на парка върви ръка за ръка с увеличаването на интервалите на движение и намаляване броя на колите на линия. Ако имахме мислещо ръководство на транспорта, нямаше да има алтернатива между повече или по-малко бройки долнопробни нови возила ли да се купят или да се оставят още и някоя година на линия други гробове, които е трябвало да бъдат спрени преди поне едно десетилетие. Или между нови возила, дето минават заедно с бялата лястовица, или стари, ама само на половин час, образно казано. Ама не би...
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3649
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #769 on: 23.04.2017, 01:07:44 »
Нали си наясно че при този сценарии ще останат допълнително 20 бр. О 305 (Г) и О 302Т в движение.
По-добре така отколкото 140 китайски трошляци, които след 5 години ще са в същото състояние като О 305 и О 302Т.
Иначе да, чудесен тайминг. Когато сключиха концесиите бракуваха Икаруси след ОР, сега прекратяват концесии, когато в автото няма достатъчно годни за движение автобуси.
« Last Edit: 23.04.2017, 01:11:36 by Sofia »

Offline coast96

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 366
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #770 on: 23.04.2017, 11:21:25 »
Quote
Проблемът с вибрациите, възникващ обикновено при потегляне на градските автобуси, е елиминиран посредством изследване на надеждността на съединителя и механизъма за управление за значително удължаване на живота на притискателния диск на съединителя.
Хаха , в българския сайт на Ютонг пишат вицове...
« Last Edit: 23.04.2017, 19:28:11 by coast96 »

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4488
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #771 on: 23.04.2017, 11:31:25 »
Градски автобус, автоматик, притискателен диск на съединител... това дори и бисер не може да бъде...
Впрочем в Земляне има два вече, очакващи ремонт на разбити карета на кардана. Единия е е 1217? и е разглобен, другия е 1201 и стои на плаца...
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline wolf_rusi

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1369
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #772 on: 23.04.2017, 13:05:50 »
Впрочем в Земляне има два вече, очакващи ремонт на разбити карета на кардана. Единия е е 1217? и е разглобен, другия е 1201 и стои на плаца...
Еми Земляне като избраха "най-подходщите" линии за нови автобуси от Китай...
Същинско постижение си е, че са само две. Добре знаем колко разбити са пътищата по 64 и 73, а за разнообразие ги пращат на по-лек маршрут, но с приятни хора на 77 да си вземат нещо за спомен или да се тагнат  :devil:
« Last Edit: 23.04.2017, 13:18:09 by wolf_rusi »
Quote from: $h@IdEr
В този си вид конкурсът си e изгубил всичкия смисъл – пределно ясно е, че модераторът го е захвърлил на произвола и от няколко месеца не го боли ни за правила, ни за снимки.


Offline wiNt

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 493
  • !<9060>!
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #773 on: 23.04.2017, 18:58:16 »
В същото това изречение се вижда и причината за така малоумно пльоснатата странична табела под отваряемата част. А стъклата според мен и според доста други хора са голям плюс, така че не е казано че е лошо нещо. Явно просто е нямало никаква последвала комуникация между китайците и нас, за да няма такива дебилщини. Интересно само защо МАНовете тогава не са с тонирани стъкла (или съвсем леко), при положение, че техния търг реално май е писан по-късно?

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2606
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #774 on: 23.04.2017, 19:20:54 »
В какво се изразява предимството на тонираните стъкла в стил нисколетящ голф тройка - в това, че вътре в автобусите е като в ковчег дори при светло време, или в това, че докато не се отвори вратата, отвън не можеш да разбереш автобусът празен ли е или с отварянето на вратите отвътре ще изпаднат хора? Тонирането има смисъл ако е направено като хората - с цел защита от топлина, вредни лъчения на слънцето и тн, а не когато е с фолио за петдесет стотинки, държащо "тъмно", понеже така се усеща "баровско" според някой.
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6622
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #775 on: 23.04.2017, 19:23:54 »
На МАНовете стъклата също са тонирани. Просто е в по-малка степен, подобо на Шкоди, Песи, Инекони и пр.
И търга МАН беше преди този на Уйтонгите.

Offline Whatnow14

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 232
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #776 on: 28.04.2017, 22:44:36 »
На 3612 последната врата издава звука за затваряне на вратите доста дълго време след потегляне, понякога дори до стигане на следващата спирка, и е толкова проглушително...  :help:

Online abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2586
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #777 on: 15.05.2017, 17:49:56 »
2075 чака да се включи на линия...  :help:

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8586
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #778 on: 15.05.2017, 18:05:43 »
Почти няма представител на модела без подобни щети от сблъсъци отзад.
Защото никога не се отказваме,
защото винаги оставаме заедно,
защото трудностите за нас са предизвикателство
и най-вече защото транспортът е нашата страст!

Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън

Offline Whatnow14

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 232
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #779 on: 21.05.2017, 00:04:40 »
Днес в един от дружбенските по 384 вътрешното табло изписваше дестинациите на български и на английски (Drujba 2 district)  :D :fan: