Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 314
1
Е как така - според статията, хем не трябва да се разширяват пътища, хем трябва на същите да се обособяват бус ленти. Значи да праснем на Евлоги Георгиев една бус лента, пък тия с колите да му мислят. И велоалеи повсеместно ...

Да, точно това трябва да стане!

2
Проблемът не е в основата, а в липсата на виброизолацонен материал. Каквато и основа да има асфалтът пак ще се рони около релсите. Същата работа е между Възраждане и Сливница (правиха го почти едновременно)

3
Не всеки има възможност в делничен ден да отида на такова обсъждане. Ето аз например бях на работа от 11 сутринта до 1 през нощта. Кога да отида? Също така не виждам с какво право държиш сметка кой какво прави или не, та чак да сипеш и обиди.  Едва ли поради поведението на форумистите, СО иска да пуска тролейбуси.  Това всъщност е стара идея и сега удобно я прокарват, но не в допълнение към трамвая, а вместо него.

4
Новото предложение е трамвай 6 да отпадне за сметка на тролейбус.. и очевидно общината ще натиска за това.
Много съм благодарен на всички многознайковци в този форум. Чудесни сте. Поредно обсъждане, на което се решава съдбата на трамвайния транспорт, но както обикновено много сте силни на думи във форума, но не можете да си дотътрите задниците, за да защитите този транспорт на обсъждането.
Крайно разочарование..  :angry:

Имай предвид че тук не ти е другия форум, където можеш да си пишеш какво намериш за добре без някой да те спре. Тук ще спазваш добрия тон и уважение! Мнението на Спаси София не е и не може да бъде единствено, най-добро и незаменимо. Многознайко...


Няма как да наричаш "псевдоорганизация" такава, която застава с лицата си и води множество кампании. Псевдоорганизации са "Обществен релсов" и други подобни.

Обществен релсов също застават с имената си и с лицата си.

5
Ще има пълно прекъсване. Може би има шанс да направят линия от Журналист до Хладилника. Експлоатационната скорост надали ще се увеличи предвид множеството пешеходци в непосредствена близост до линията, но поне няма да се тресе всичко през две преки, когато преминава трамвай.

6
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 13.02.2018, 09:33:41 »
По-скоро рискуваме да сложат нещо по-долнопробно като табели на Мегатекс.

7
'89та скъсиха 4 и 10 до паметника Левски, поради експанзията на 20 към гара Подуяне през същата година.

8
Депо Кр. поляна има ли персонални? Може да се използват за тези две коли от 22. Аналогично 2 нощни ще се приберат да нощуват в Кр. поляна вечерта.

9
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« on: 11.02.2018, 10:28:00 »
Това са така наречените "пляки", които са били с акселератор, заради което са се скапали бързо.

Това категорично не е вярно.

10
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« on: 10.02.2018, 22:20:19 »
Естествено че е сигурно. То '86та още сме произвеждали София 100, та динозаври ли да са се правили.

11
То е все едно да питаш има ли вариант бензина да левче. И отговорът е същият - има, но на съответната цена.

12
Да, но от шофьора.

13
Продължавам да се чудя защо 86-А не върти на кръговото на Лъвов мост.

Защото се губи връзката на трамваите по Ботев и тролеите по Опълченска.

14
А как се префенцират онези, които искат да ползват наземен транспорт? Или те не заслужават?

15
Taм не бяха ли Сименс Комбино.

16
Аз като я видях темата, първото което ми хрумна бе да я изтрия. Но нямах възможност да се занимавам с това. Е, намерило се е кой да го направи. Не може да се прави нова тема за всяко спиране на тока и водата, още повече че нямат нищо общо с транспорта.

17
Тролейбуси / Re: Škoda 26Tr Solaris (1603-1632)
« on: 06.02.2018, 19:32:38 »
Не се сърдете нито на "представтеля" на слепите, нито на изпълненията по депа и гаражи. Сърдете се на онези, които са написали Наредбата по този казус, както и на онези, които са я одобрили. В момента просто всичко се привежда според правилата.

18
Това за съжаление означава да разбиват новоположеното трасе в средата на бул. Овча купел, както и рехабилитация на обособеното такова. Реално връзка на МС при кръстовището на Линкълн и Овча купел с Каблешков и Бъкстон няма да се особено атрактивна, защото връзката на тази част с метрото ще се осъществява на МС Красно село.

19
Дори и да не е, надали ще е особена загуба, ако не го ремонтират сега.
При последните ремонти заместващите автобуси стигаха до пл. Македония -> надясно по бул. Хр. Ботев -> надясно по бул. Скобелев към Руски паметник.

20
Доколкото знам ремонтът ще е на два етапа, така че тм 5 до Бъкстон ще има поне от едната му страна.

Pages: [1] 2 3 ... 314