Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 10
1
На 8-ми февруари 2018 г. осъществихме преместването в София на четвъртия тролейбус - Skoda 9 Tr от кампанията ни „Историческите тролейбуси на България“. Снимки можете да видите в линка по-долу. Благодарим на всички, помогнали за откупуването и преместването му в София.
След Шкодата сега насочваме всичките си усилия към последния тролейбус за откупуване – канадския GMC-BBC HR150G – с инв. № 152.
Следете сайта на кампанията - http://trolleybus.bgtransport.org

http://trolleybus.bgtransport.org/%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%85%D0%BC%D0%B5-%D0%B2-%D1%81%D0%BE%D1%84%D0%B8%D1%8F-%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%B9%D0%B1%D1%83%D1%81-skoda-9-tr/

2
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« Last post by emo on Today at 14:51:35 »




3
Снимки / Re: Снимки (тролейбуси)
« Last post by emo on Today at 14:50:08 »
 :P

4
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« Last post by emo on Today at 14:48:47 »
Невероятни снимки на страхотните мотриси, които превзеха линия 11.







5
Поздравления за титулярката на 1613 - тръгна, но видя, че едно дете си е забравило якето, спря и го извика да му го върне  :)
6
Да, помня пренасочването на МД3 към Вазов. Преди това в ОУП 2009 при старото трасе на МД3, беше планиран трамвай по Вазов. Просто преди време дочух от едни колеги че Левски-В и Г са били проектирани с мисъл да бъдат заселени предимно с кремиковски. Затова се чудих защо не са предвидили пряка връзка на тези квартали с комбината, защото Ботевградско е отдалечено от тях.
7
2107 - 5
8
Няма логика - не е било планирано удължаване на ТМ22, а метро до Кремиковци.
Когато правеха Ботевградско в сегашния му формат, Метролиния 3 все още беше предвидена по/под него. Пренасочването на метрото под Владимир Вазов се случи доста скоро - виж темите в раздела Метролиния 3. Дали и кога градът ще тръгне в посока Враждебна-Челопечене и т.н., е трудно да се предвиди (близостта до летищната писта е сериозен минус). При всички случаи Метролиния 3 е отворена за удължаване.
Владимир Вазов не е планиран за метро, може би защото жилищните комплекси са сравнително отдалечени от булеварда-ос. А и явно не е била замисляна голяма панелна експанзия в тази посока: кремиковски блокове има в Младост-4, в Дружбите, в Христо Смирненски и т.н., така че не имало проекти за сателитен "городок" по съветски почин (визирам злополучно известния Припят), в който да се концентрират всички арбайтери в комбината. Иначе щяха да изграждат городока още от 60-те.
9
Стара София / Re: Ретро снимки
« Last post by TheBulgarianRail on Today at 11:22:03 »
Снимка от Орлов Мост и бул. Ленин на стара Шкода + София 65 по Граф Игнатиев.

Източник  :arrow: http://www.highviewart.com/cvetno/po-sofiyskite-ulitsi-prez-60-te-70-te-i-80-te-2233.html
10
Каква зелена полоса може да има там след като Института е на Шипченски проход, а от Ботевградкско ги дели цял един жп възел.
МД3 е трябвало да заеме мястото на трамвайното трасе по Ботевградско. Така че плановете са били по-скоро за метро до Кремиковци отколкото за трамвай.
Pages: [1] 2 3 ... 10