Такава линия ще бъде възможна, ако бъде прокарана подземно още една допълнителна крива към варианта, който предвижда пробиване на тунелната стена, а не както ти казваш" "линията да бъде прокарана подземно". Не мисля, че би било по-евтино да се прокара трамвайна линия по бул. "България" от "Черни връх" до "Витоша", защото и там ще трябва да се коригират куп съоръжения. Каква е необходимостта? От доста време се вижда, че най-натоварената част от маршрута на ТМ 7 е от НДК до Борово и там има нужда от допълнително подпомагане, но колело в района на НДК няма и е излишно да има, а ако се пусне допълнителна линия, която отново да минава през Петте кьошета и Ботев означава, че и тя ще трупа закъснения и ще върви в пакет със седмицата. От друга страна, след възстановяването на трамвая до Лозенец, ще имаме три трамвайни линии в направлението Петте Кьошета - Централна гара, което е излишно и доказано неефективно. Забелязал ли си, например в Прага, че на всяко голямо кръстовище има трамвайни криви във всички посоки, едва ли всички са в редовна експлоатация, но когато стане авария или предстои планов ремонт имат алтернативни маршрути, а ние винаги се скъпим и затова ни е толкова нефункционална трамвайната система.