Author Topic: Трамвайно трасе Дружба-Цариградско шосе-Младост  (Read 221704 times)

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1326
    • View Profile
    • Email
Нали имаше декларирани инвестиционни намерения за дострояване на булеварда и трамвайното трасе ! Променени ли са?

Сигурно не са, обаче миналата година четох статия за трасето и там пишеше, че трябват 6 милиона само за отчуждаванията. Явно няма пари, намерения винаги е имало.


За останалото съм напълно съгласен, но към момента Трамкар в най-добрия са годни да боядисват превозни средства - по-тежките задачи от технологично естество са им над възможностите, както се вижда от плодовете на дейността им.


Е защо, щом от Т8М-900 могат да направят T8K-503, сигурно ще успят да сложат по две врати на десетина Т6А5 и от лявата страна без да се разпаднат мотрисите.
« Last Edit: 27.11.2017, 12:50:11 by fafan »

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12950
    • View Profile
    • Email
Изпълнение на пендели с едничка цел изкуствено дишане на безпредметна линия ще излезе не по-евтино от довършване на трасето. То по тая логика могат да сменят талигите на някои от 503-ките - и бездруго не са ги скъсали от пенделно ползване.

Подозирам, че СО се надяват инвеститорите на изграждащите се небостъргачи да спонсорират чрез ПЧП това начинание, тъй като сегашната тапа им разказва играта.

Online New_Passenger

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 126
    • View Profile
Ако изградят трасето на 23 до Младост 3, определено ще има пътници за тази линия. Като тогава лесно ще може да се пусне линия от Младост 3 до Гео Милев, на един добър интервал. Ако има превозни средства на често, които не седят в задръствания, ще видите как ще има и хора за тях. Просто трябва да се довърши булеварда и трамвайното трасе към Младост.

А и популярността на Дружба 2 може да се увеличи, при наличие на тази удобна транспортна връзка клерковете от Кепитъла да си наемат апартаменти там.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4026
    • View Profile
T6A5 е по-добре да обслужват натоварената 22 в състави вместо да се съсипват с ненужни врати от другата страна само и само да вървят по въздуховоз 23.  :help: Трамваят в сегашния вид няма как да има сериозен пътникопоток докато не се удължи до Младост 3 - минава през промишлени зони с малък пътникопоток, Дружба 2 има по-удобни автобуси както и ТБ4. :rolleyes:

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1326
    • View Profile
    • Email
T6A5 е по-добре да обслужват натоварената 22 в състави вместо да се съсипват с ненужни врати от другата страна само и само да вървят по въздуховоз 23.  :help:

Едното не изключва другото. Бях написал - други Т6А5, а не вече доставените. Още 20 броя са спрени в Прага и търсят купувач.

Offline stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2358
    • View Profile
Наскоро цитирах в една от темите за светия трамвай новият план на СЕ, в който развитието на трамвайното трасе Дружба-Младост попадаше в една графа "Далечна перспектива 2020-2025 г.", което ще рече, че в близко бъдеще или ще има булевард без трамвай или ще няма нито трамвай нито булевард. Това е освен ако не стане някаква шумотевица и не се даде внезапно развитие на проекта, но това е малко вероятно поради причините, говорени в предната страница.

2018 г. чука на вратата ни , така че 2020-2025 не е чак толкова далечна перспектива ! ;)
Когато мирогледа на човек се свие до една точка , той казва : Това е моята гледна точка !

Offline IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1485
    • View Profile
    • Email
Проблемът с отчуждаванията всъщност не е толкова сложен. Ще се опитам да го обясня на прост език. Когато става дума за държавен или общински обект, собствениците на терените, предвидени за отчуждаване нямат право да протестират, могат да обжалват само цената. А това обжалване не спира отчуждаването, нито строежа. Единствената друга врътка, която могат да направят е да платят на еколозите да ревнат, че проектът е екологонесъобразен, че има дървета, лалугери и т.н., както стана при чичо ви Благо в Дианабад. Така например при тангентата умните успяха да се разберат с АПИ и им дадоха по 20 лева на квадрат. А глупавите, след като се съдиха с години, накрая съда не отсъди в тяхна полза и получиха по 80 стотинки. Друг е въпросът, че високоплатените юристи на общината, който не ги е хванал, той не ги е е*ал. И също че има някаква огромна любов между общината и собственика на моргите в Горубляне. По-опасно е да стане друго - собствениците на имотите, през които трябва да мине булевардът и трамваят, ако няма одобрен ПУП, да изпреварят общината и да решат да си построят нещо друго, искайки изменение. Тогава и Господ не може да помогне. Точно поради тая причина напълно законно презастроиха Младост въпреки протестите. И много умно Братоев още от сега реши да започне процедура по заявяване на трасе за южната фльонга и да го вкара в ПУП, защото в противен случай собствениците ще могат да си направят каквото искат върху имотите и метрото просто няма да има откъде да мине.
« Last Edit: 28.11.2017, 18:22:41 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4888
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Доколкото си спомням, по времето на Орешарски премахнаха от закона предварителното изпълнение и вече не може да се строи без всички възражения по отчуждаването да са отпаднали. Не съм проучвал, но ми е странно защо това не го върнаха обратно от ГЕРБ. Нали се гордеят с магистралите и инфраструктурата?  :laugh:
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1485
    • View Profile
    • Email
Върнаха го още с идването отново на ГЕРБ след Орешарски, дори в още по-твърда по отношение на собствениците форма, иначе нямаше нито тангентата да построят, нито да довършат закучилите се при Орешарски магистрали.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4026
    • View Profile
Нормално е да има възможност за възражение срещу отчуждаването - в противен случай могат да се загубят ценни стари сгради, които не бива да бъдат събаряни, а трябва да се оставят да рухнат сами като къщата на Георги Димитров и Петър Дънов на Опълченска, която беше спасена с усилията на БСП особено д-р. С. Станишев. :rolleyes: София загуби прекалено много ценни сгради като старата обувна фабрика на Опълченска, старото тролейбусно депо на Сточна Гара, кино Сердика и т.н. Трябва да има истински паметници на културата, които да сипят тухли, мазилка, отломки и т.н. :rolleyes: