Author Topic: Karsan JEST (1640)  (Read 792 times)

Offline Emperor

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2765
  • Mercedes O305 1969-∞
    • View Profile
Karsan JEST (1640)
« on: 05.12.2017, 11:15:13 »
 Инв. номер                                    ДК Номер                      VIN                           Доставен   
  и досие в
busphoto.ru
 
     1640                                          В 3356 ВР                                                      23.11.17г.                     




Най-новото попълнение в гаража на Столичен Автотранспорт за тестове:

Karsan Jest



Доставен на 23/11/2017г.
На линия от 04/12/2017г.

04/12/2017г. - линия 93/1
05/12/2017г. - линия 93/1
06/12/2017г. - линия 93/1
07/12/2017г. - линия 93/2
08/12/2017г. - линия 93/1
09/12/2017г. - линия 45/1
10/12/2017г. - линия 45/1
11/12/2017г. - линия 93/1
12/12/2017г. - не излиза
13/12/2017г. - линия 93/1
14/12/2017г. - линия 93/2
« Last Edit: Yesterday at 12:22:56 by Emperor »
ГИОРТ - Група Идиоти Отговорна за Разрушаванто на Транспорта

Offline wiNt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 577
  • !<9060>!
    • View Profile
Re: Karsan JEST (1640)
« Reply #1 on: 05.12.2017, 16:50:04 »
Кратка справка в нета - 6 скорости (което всъщност е екстра за 93 примерно) и дотук. Евро 5 двигател :eek:, вътре има всичко на всичко място за максимум 20 човека, заедно с правостоящите, а такива на линия като 93 не трябва да има изобщо. Не виждам как става за която и да е от линиите, освен може би за А7, който и без това щяха да го закриват някога. Дизайнът е покъртителен, дори като за турски боклук. Дано не ни дойде и това чудо на главата...

Иначе е похвално че правят някакви тестове за планински автобуси, крайно време е да се сменят бараките, които катерят нагоре.

Offline velinio

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 865
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 194251613
    • View Profile
    • Музикалната ми плейлиста
Re: Karsan JEST (1640)
« Reply #2 on: 05.12.2017, 17:07:41 »
Вчера също го видях на 93, даже се учудих каква е тази маршрутка... :eek:  :laugh: Нека се тестват повече модели автобуси, къде-къде по-добре е по 93 да се движи нещо такова, отколкото някоя изпушила 302-ка. :)
http://call.sofia.bg/ - за по-добра София!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4026
    • View Profile
Re: Karsan JEST (1640)
« Reply #3 on: 05.12.2017, 17:31:01 »
По линия 93 делник и празник при лошо време подобен бус би бил подходящ - веднъж в дъждовна събота пътувах за работен обяд в ресторант Воденицата и в 93 имаше максимум петима пътници и в двете посоки по целия маршрут.  :rolleyes: Празник при хубаво време може би биха били необходими допълнителни курсове за нормално обслужване с такива малки бусове. :rolleyes:

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3710
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Karsan JEST (1640)
« Reply #4 on: 05.12.2017, 17:39:16 »
Значи да дадем пари за нови автобуси, да плащаме разходи за застраховка, данъци, прегледи и техническа поддръжка, защото в някой дъждовен ден може да потрябва такъв на 93? Подобен автобус да се движи в София е пълен абсурд.

Offline Mammoth

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2345
  • 5 2 5 (1989-2017)
    • View Profile
Re: Karsan JEST (1640)
« Reply #5 on: 05.12.2017, 18:53:32 »
Такова имаше във Варна преди 2 години, беше изключително симпатично.
:bb: :bb: :inlove:
Почивайте в мир, 15Tr 02/6, 03/6 и 07/7. Завинаги живи... (2003/2007-2017г.)

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6804
    • View Profile
Re: Karsan JEST (1640)
« Reply #6 on: 05.12.2017, 19:36:43 »
За 101 също става.

Offline vaz2106

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 196
    • View Profile
    • Email
Re: Karsan JEST (1640)
« Reply #7 on: 05.12.2017, 20:06:53 »
Аааа, значи това са новите за 204 . :devil: :devil:  :laugh:

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1326
    • View Profile
    • Email
Re: Karsan JEST (1640)
« Reply #8 on: 05.12.2017, 20:44:59 »
Пасват за някоя нощна линия. Само че нямаме нощен транспорт  :neznam:

Иначе може да се отбележи още - на снимката е без електронни табели и с "парцал".  :help: :rolleyes:

Aко линия деградира до там, че да трябва да се облужва от такива превозни средства не е ли по-добре направо да се закрие?

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4438
  • RIP ex-GVB 349 (1986 – 2013)
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Re: Karsan JEST (1640)
« Reply #9 on: 05.12.2017, 21:11:13 »
101, 112 и 75 – сякаш  за другаде не стават. Иначе не са толкова зле, колкото ги изкарвате, в Бургас докараха 6 парчета, дърпат като леки коли, защото са малки и не могат да се натоварят така, че реално да почнат да се мъчат.
FORUM.GTBURGAS.EU
Автобуси DAF SB201 Hainje
A7804AM – любим DAF/Hainje
A4475KH – любим TEDOM
355, 2500 – любими MB O305G
1641, 2523 – любими Heuliez O305G


Online Kingpin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 564
    • View Profile
Re: Karsan JEST (1640)
« Reply #10 on: 05.12.2017, 21:18:34 »
Нали нямаше повече дизелови автобуси да купуват, а тестват дизелов автобус. И ми е чудно как пък точно такива малки бусчета са решили да тестват, за къде са ни потрябвали точно пък такива. Трябват ни 12 и 18-метрови автобуси, а по-старите да отиват на линии като 93. А да се купуват специално за 101, 112 и 75 не ми се вижда оправдано.

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11416
    • View Profile
    • Email
Re: Karsan JEST (1640)
« Reply #11 on: 06.12.2017, 09:54:19 »
Това е някакъв бъзик сигурно. Такива рейсчета има из Силистра, Добрич и района и за там даже са малки. Не съм сигурен дали това нещо не се произвеждаше някъде в Добрич на доставени шасита и двигатели от турция.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17343
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Karsan JEST (1640)
« Reply #12 on: 06.12.2017, 10:14:34 »
Този автобус е подходящ за някоя нова линия, която да минава из центъра на София по улици като Солунска, Алабин, Гурко. Не знам да е подходящ за редовна линия, защото дори и на 101 ще се случи в един курс да има 30 човека.
мур

Offline stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2358
    • View Profile
Re: Karsan JEST (1640)
« Reply #13 on: 06.12.2017, 10:15:14 »
За делнични дни може да редува курсове до Алеко и Златните мостове , а през уйкенда до Бонсови поляни !
Когато мирогледа на човек се свие до една точка , той казва : Това е моята гледна точка !

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11416
    • View Profile
    • Email
Re: Karsan JEST (1640)
« Reply #14 on: 06.12.2017, 10:18:00 »
Електрическия СОР според мен е много по-добре. Това събира 20 човека, а СОР-а 50 още повече че е електрически.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4816
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Karsan JEST (1640)
« Reply #15 on: 06.12.2017, 10:31:22 »
Обикновено тестовите превозни средстава у нас се предоставят по инициатива на производителя, а не на обищната, така че нищо не пречи да се потества няколко дни и да се види дали има полза.

В Будапеща се бяхвозил на ето този по-голям модел http://en.karsan.com.tr/products/detail.aspx?SectionID=6A7AHszDGXhKrRAp4GSzUw%3D%3D&ContentID=MbAcI0j7xS1dAdddhNCbSg%3D%3D , като ми изглеждаше съвсем прилично, а там го ползваха по линии със стръмни налкони, тесни улички и остри завои. Този размер мисля, че е подходящ за доста линии в София.
« Last Edit: 06.12.2017, 10:38:36 by Dragon »
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4026
    • View Profile
Re: Karsan JEST (1640)
« Reply #16 on: 06.12.2017, 11:00:00 »
101 е почти невероятно да има 30 души - между Централна Гара и Надлез Надежда се дублира от няколко по-редовни линии, в северната промишлена зона има доста сериозен дублаж със 79 и 100 с тройно по-малък интервал в делник пик. Също 101 виси в задръстванията между Надлез Надежда и Централна Гара за разлика от посочените две линии, 79 се задържа само на Сточна Гара, 100 практически няма задръствания по маршрута. :rolleyes:
« Last Edit: 06.12.2017, 11:02:05 by V.Peichev »

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11416
    • View Profile
    • Email
Re: Karsan JEST (1640)
« Reply #17 on: 06.12.2017, 11:18:08 »
Този от линка на Dragon май също е във Варна или Добрич спомням си че някъде имаше снимки и впечатления във форума.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2331
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Re: Karsan JEST (1640)
« Reply #18 on: 11.12.2017, 17:02:24 »
Изключително симпатична машинка. Допада ми за излетните линии и нови линии в Центъра, но с не по-голям интервал от 10 минути пик, 15 извън пик.


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4026
    • View Profile
Re: Karsan JEST (1640)
« Reply #19 on: 11.12.2017, 17:56:41 »
За излетните линии е подходящ делник и празник при лошо време - празник при хубаво време пътникопотокът е прекалено голям за толкова малки автобуси. Би могъл да обслужва и и линия 101 - в северната промишлена зона е силно дублирана от три пъти по-редовните в делник пик 79 и 100 и съответно има малък пътникопоток, празник обикновено вози едноцифрен брой пътници. :rolleyes: