Градски транспорт - София

Други видове транспорт => Междуградски автобуси => Topic started by: rotation on 02.04.2012, 10:10:24

Title: Междуградски автобусни линии
Post by: rotation on 02.04.2012, 10:10:24
Здравейте!
Незнам дали тук е правилното място, в което да отправя следния въпрос. Ако не е се надявам администраторите да изтрият или преместят темата!
Та въпросът ми е дали имат право междуградски линии, например по линията Пирдоп- София, след като имат в София за крайна спирка някоя автогара, независимо от това дали е Централна или някоя друга, да спират и слизат пътници на спирките на столичния градски транспорт?
Title: Re: междуградски автобусни линии
Post by: Ivo on 02.04.2012, 11:09:12
Според мен зависи от собствеността. Дали автогарата е държавна или частна не знам, но за да я ползват, си плащат такса и няма проблем. Същото и ако искат да ползват спирките на ГТ предполагам трябва да плащат на общината.
Title: Re: междуградски автобусни линии
Post by: blagun on 02.04.2012, 11:42:13
Не, нямат право! Спирките на МГТ не са оразмерени да поемат и извънградските линии. Как си представяш на Плиска да спират всички, пристигащи от АМ Тракия (не че са малко тези, които го правят)?
Title: Re: междуградски автобусни линии
Post by: The Freshmaker on 02.04.2012, 11:54:46
Не, нямат право! Спирките на МГТ не са оразмерени да поемат и извънградските линии. Как си представяш на Плиска да спират всички, пристигащи от АМ Тракия (не че са малко тези, които го правят)?
Още "по-приятното" е, че на Плиска конкретно най-често го правят в уширението след спирката по посока отбивката за Външно министерство и редовно създават предпоспавки за всевъзможни видове ПТП. А за "капацитетите", които редовно си разтоварват багажа от лявата страна на автобуса (?!), щъкайки свободно из бус-лентата на Цариградско шосе, просто нямам думи.
Title: Re: междуградски автобусни линии
Post by: emo on 02.04.2012, 12:26:49
Не, нямат право! Спирките на МГТ не са оразмерени да поемат и извънградските линии. Как си представяш на Плиска да спират всички, пристигащи от АМ Тракия (не че са малко тези, които го правят)?

Има си специална наредба, която регламентира кой автобус къде има право да спира. Контролът се извършва от ДАИ и за спиране на нерегламентирано място следват глоби за фирмата првозвач. Та след като в Поморие посред нощ отказват да спират на местни автобусни спирки, защото е забранено, следва да приема, че и в София е забранено. Засъжаление не знам къде точно е въпросният нормативен акт.
Title: Re: междуградски автобусни линии
Post by: freepigeon on 02.04.2012, 13:14:08
Спирането на спирки в града не е уредено по подразбиране а се одобрява в комисията по транспорта в съответната община.Самите спирки са част от регламентирания маршрут на линията.Много често за различните линии в обща част на маршрута за едни линии е позволено за други не на едни и същи спирки.
Title: Re: междуградски автобусни линии
Post by: Neronov on 03.04.2012, 09:32:54
Още "по-приятното" е, че на Плиска конкретно най-често го правят в уширението след спирката по посока отбивката за Външно министерство и редовно създават предпоспавки за всевъзможни видове ПТП. А за "капацитетите", които редовно си разтоварват багажа от лявата страна на автобуса (?!), щъкайки свободно из бус-лентата на Цариградско шосе, просто нямам думи.

Един път,като се връщах с рейс,спря точно там. Разбира се,багажника от ляво. Също така като спре там,пречи на автобусите,а тролейте едвам го заобикалят (все пак тези автобуси са високи,а тролейте са с пантографи).
Title: Re: междуградски автобусни линии
Post by: blagun on 03.04.2012, 10:20:15
За отваряне на ляв капак на багажник шофьорите трябва да бъдат брутално глобявани. Нищо не им пречи да поставят бележка в автобуса, че отляво се оставят багажи само на пътуващи до спирки с паркинг за автобусите. Подобно е положението и в Созопол, където автобусната спирка е проточна и то на място със сериозен трафик и много пешеходци.
Title: Re: междуградски автобусни линии
Post by: did_ko on 05.09.2012, 14:17:14
ТУристически Неоплан на фирма "Арда - тур" пътуващ по  направлението Хасково -  Бургас - Варна аварира на  Бургаският булевард "Никола Петков към 12 часа
Title: Re: междуградски автобусни линии
Post by: я л т а on 25.02.2013, 12:17:33
Пътнически автобус катастрофира край Русе:
http://dnes.dir.bg/news/mvr-ruse-avtobusna-katastrofa-13195521?nt=10 (http://dnes.dir.bg/news/mvr-ruse-avtobusna-katastrofa-13195521?nt=10)
Title: Re: междуградски автобусни линии
Post by: Ivo on 25.02.2013, 12:26:19
Много неприятен инцидент, но какво да се прави-всички сме хора, на всеки може да му стане лошо понякога, не сме машини. Дано момчето е добре след като е бил затиснат.
Title: Re: междуградски автобусни линии
Post by: RADOCVET on 20.12.2013, 10:57:54
Още за автобусното лоби...

Автобусите още година без касови апарати
 (http://paper.standartnews.com/bg/article.php?d=2013-12-20&article=476217)
Quote
Касовите апарати за автобусите ще бъдат отложени с още една година до края на 2014 г. Отлагането се прави, тъй като повечето малки фирми все още не са сложили фискални устройства на автобусите си, а срокът за това изтича в края на декември. Днес на извънредно заседание на парламентарната транспортна комисия ще се обсъжда и гласува исканото от автобусния бранш ново отлагане на срока за монтиране в автобусите на касови апарати, свързани онлайн с Националната агенция за приходи (НАП). Това заяви за "Стандарт" Камен Костадинов, председател на комисията...
Title: Re: Междуградски автобусни линии
Post by: Sixkiller on 13.01.2014, 21:37:19
Автобусни превозвачи на национален протест от 1 февруари

Автобусни превозвачи обявиха национален протест заради нерешените проблеми в сектора, предаде репортер на Агенция "Фокус".

Обявяваме национален протест, каза на пресконференция Галя Топалова, председател на Националното сдружение на автобусните превозвачи в България (НСАБ).

"В момента на Централна гара се лепят плакати с надпис "протест". От 1 февруари спираме да возим по вътрешните линии", заяви тя.

"Имаме искания, желаем да седнем на масата на преговорите, фирмите изнемогват и не могат да работят нормално. В цяла България автобусните линии стават все по-малко”, посочи Топалова.

Основните искания на превозвачите са свързани с нерегламентираните превози и липсата на контрол в сектора,

включително и по международни линии. Превозвачите се оплакват, че на всяка автогара в България има коли, които возят незаконно.

"За една година сме написали 104 писма, за които имаме само четири отговора. Нямаме отговор и на писмото до премиера. Надявам се да чуят исканията ни, ние сме добронамерени. Хубаво е да се говори, но трябва и да се работи", каза Галя Топалова.

"От 2800 фирми, извършващи автобусни превози преди, към момента са останали 900-950 автобусни фирми.

Ако продължава така, в бранша до края на годината могат да останат 500 фирми, прогнозира Топалова. Имахме среща с Министерството на икономиката и други министерства, че ще ни включат в европейски проекти, до момента нищо не се е случило.

"Дали мислят или са забравили за нашия проблем. Щом сме европейска страна, автопаркът трябва да се обнови по някакъв начин. Не може само общините да получават европейски средства.

Казаха, че не може да се включим по ОП „Транспорт”, защото там е само БДЖ.

Трябва да се помисли и за автобусните превозвачи или БДЖ да се приватизира. Трябва да се погрижим и за безопасността на пътниците”, заяви Топалова.

"Държавата трябва да помисли дали да ни дава субсидии за горивата, ставката ли да се намали, евросубсидии ли да получаваме или да ни включат в „Конкурентоспособност”", смята Топалова.

"Всяка община си възлага автобусни линии и става корупционна практика. Еди-кой си кмет на село си възлага линиите на свой си човек, много големи проблеми се получават. От бранша желаем сами да си разпределяме линиите, така че за всеки да има пътници, за да се обновяват и автобусите”, посочи още тя.

"Няма как да увеличим цените на билетите за автобусите в тази демографска криза. София не е България, в другите градове не останаха хора", отговори Топалова, на въпрос дали цените за автобусните превози биха се вдигнали, ако няма резултат от протеста.

"Демографската криза е много голям проблем у нас. Може да намалим цените, ако получим европейски средства - да си обновим автопарка или някакви компенсации”, посочи Топалова.

Проблемите в транспорта са много, но сивият сектор преобладава, защото не се осъществява необходимият контрол,

каза на пресконференция Васил Пиронков, член на Управителния съвет на Националното сдружение на автобусните превозвачи в България (НСАБ).

"Допускат се нарушения на всички транспортни практики. Пред всяка автогара има колкото автобуси, два пъти повече леки коли, микробуси, които возят. Пътниците тръгват, без да имат застраховка, превозните средства не са проверени, не се знае дали водачите отговарят на необходимите условия", посочи Пиронков.

По думите му средствата в сивия сектор са около 17-19% от общия брой превози, международни и вътрешни направления.

"Голям проблем има с международните направления. Да не говорим на какви рискове са изложени пътниците, които пътуват 2000 км. С тях наистина понякога цените са по-евтини от нашите, но понякога и не са. Това ще доведе до срив в обществения превоз", каза още Пиронков.

"Когато Законът за автомобилни превози има противоречие със Закона за движение по пътищата, ако наш водач извърши нарушение, глобата му е около 1000 лв, а при другите е около 50, 100 лв. Изпратили сме писма до Министерството на транспорта, НАП, за да се направят работни срещи, за да се пресече този трафик. Ако всички заедно се обединят, и с нашите усилия, може да има резултат”, каза още Пиронков.

Васил Пиронков посочи: „Очакваме отговор, че няма средства, но не може БДЖ да пътува с гориво 1,50 лв, с ДДС, тези със селския туризъм автобуси също с горива с намален акциз, а основният превоз да е с 2,60 лв гориво. Автобусите в чужбина дават с 15-20% разход по-малко, когато зареждаме с техните горива. Има видимо разминаване, но българският превозвач не е втора ръка превозвач. Общественият транспорт може да мине и на цените на горивата, които ползва жп транспортът."

Ивайло Константинов, член на УС на Националното сдружение на автобусните превозвачи в България (НСАБ) заяви, че няма село или град, който да си няма нерегламентиран превозвач за Европа.
Източник: Агенция "Фокус"     

http://www.vesti.bg/pari/biznes/avtobusni-prevozvachi-na-nacionalen-protest-6002819
Title: Re: Междуградски автобусни линии
Post by: RADOCVET on 17.01.2014, 10:36:15
Касови апарати в рейса от юли (http://paper.standartnews.com/bg/article.php?d=2014-01-17&article=478819)

Quote
Още шест месеца отсрочка за касовите апарати получиха автобусните превозвачи. Депутатите от бюджетната комисия към парламента решиха да удължат срока за поставянето на фискални устройства в автобусите за градски и междуградски превози до 1 юли. Това ще бъде последната отсрочка, заканиха се народните представители. Срокът за поставяне на касови апарати в автобусите вече е удължаван два пъти и от 1 януари всички рейсове трябваше да имат фискални устройства. Новото отлагане се прави при условие, че е последно и че в края на периода всички автобуси са изпълнили изискванията
Title: Re: Междуградски автобусни линии
Post by: Sixkiller on 26.03.2014, 21:50:12
Актуализират транспортната схема в Пиринско през април

 Областната транспортна комисия проведе днес поредното си заседание, ръководено от заместник-областния управител Димитър Капитанов. Той съобщи, че дългоочакваната актуализация на областната транспортна схема ще стане факт в началото на април.

Досега бяха проведени многобройни заседания, на които се координираха и съгласуваха общинските транспортни схеми и разписанията на автобусните линии от всички населени места в областта до София.

Новото разписание на автобусните линии се налага от промяната на времето за пътуване след откриването на Лот 2 на автомагистрала „Струма“, който съкрати с 35 минути пътя от Благоевград до София.

Ситуацията с разписанията беше допълнително усложнена от промените в организацията на движението на териториите на общините Сандански и Петрич във връзка със строителството на магистралата.

Републиканската транспортна комисия ще заседава на 8 април и ще включи в републиканската транспортна схема промените, предложени от областната транспортна комисия.

http://infomreja.bg/aktualizirat-transportnata-shema-v-pirinsko-prez-april-16465.html
Title: Re: Междуградски автобусни линии
Post by: IKAR on 27.03.2014, 10:21:25
Искрено се надявам това да включва и преминаването на рейсовете по магистрала Люлин, а не по стария, отвратителен, калдаръмен път през Владая и дарогата Цар Борис 3-ти и после бам в по Опълченска задръстванията. Преди няма и месец като си ходех на село, се таралянкахме един час от Централна автогара до Черния кос.
Title: Re: Междуградски автобусни линии
Post by: Sixkiller on 13.03.2015, 23:49:27
Транс-5 започват да изпълняват курс по линията София - Трявна от 27 март.

Кметът Драгомир Николов подписа договор за превоз по линията София – Трявна

Quote from:
Кметът на община Трявна инж. Драгомир Николов и управителя на „Транс 5“ ООД Цветелина Патронска подписаха договор за обществен превоз на пътници по автобусна линия по утвърдени маршрутни разписания от републиканската транспортна схема на автобусна линия София – Трявна.

Изпълнителят беше избран след проведена процедура чрез публична покана по Закона за обществените поръчки.

Изпълнението на маршрутните разписания започва от 27.03.2015 г., както следва:

В делнични дни: час на тръгване от Трявна – 5.40 ч.; час на тръгване от София – 16.50 ч.
В неделя и празнични дни: час на тръгване от Трявна – 14.00 ч.; час на тръгване от София – 18.20 ч.


Цената на билета е 16 лева в едната посока. Крайният срок на договора е 01.04.2016 г.

http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=1406388

Новата фирма поема курса на тревненския превозвач "Трявна транс" . Другите два курса продължават да се изпълняват от Ивкони.

Пак от 27 март същата фирма започва изпълнение на курс по маршрута София - Петрич - София.
Title: Re: Междуградски автобусни линии
Post by: vasko on 22.08.2016, 18:41:29
Скоро разбрах, че това място (https://www.google.bg/maps/@42.7390492,23.2906388,3a,75y,15.89h,84.19t/data=!3m6!1e1!3m4!1swt0de1pRZGkj_IopcztJCA!2e0!7i13312!8i6656) е крайна/начална спирка на междуградски автобусни линии с направление град Костинброд и района около него. Едно нещо се чудя - как това място е получило официален статут за крайна/начална спирка на междуградски превози, каквато по закон може да е само една автогара?!? :neznam:

Докато се бях замислил за това, се сетих и за нещо друго - как мястото пред ж.п. гара София Север (https://www.google.bg/maps/@42.7266323,23.3160782,3a,75y,9.14h,75t/data=!3m6!1e1!3m4!1sWpcmnFTmcGrbh-dvtCOYqA!2e0!7i13312!8i6656), което някои наричат "автогара Север", е получило официален статут за крайна/начална спирка на междуградски превози? Това място не покрива изискванията за автогара, които са регламентирани в наредба на Министъра на транспорта, а именно:
Quote
Чл. 54.
(1) Автогарата включва приемна сграда за обслужване на пътниците и обособена територия за движение и престой на автобусите.

(2) Всяка автогара трябва да разполага със:
1. гише за предварителна и текуща продажба на билети;
2. гише за информация, на което може да се обслужват и водачите при заверка на пътните листове;
3. помещение за пътниците (чакалня) с отопление и осигурени места за сядане;
4. помещение за приемане и съхраняване на багаж;
5. тоалетна с мивка за пътници;
6. оборудвани с навеси сектори за тръгване на автобусите;
7. обозначено място за спиране на пристигащи автобуси и слизане на пътниците;
8. площадка с твърда настилка (бетон, асфалт или паваж) за движение и престой на автобусите с нанесена пътна маркировка;
9. помещение за майки с деца с отопление и осигурени места за сядане;
10. външен телефонен автомат, достъпен и за лица с намалена подвижност ;
11. подемна платформа или рампа за придвижване на инвалидна количка, изпълнени съгласно изискванията за достъпност, определени съгласно чл. 16 и чл. 17 от Наредба № 4 от 2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания; рампата и подемната платформа следва да осигуряват достъпа до автобусите;
12. достъпни за лица с намалена подвижност, изпълнени съгласно изискванията за достъпност, определени в Наредба № 4 от 2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания:
а) маршрут от улицата до автогарата и в автогарата до автобуса;
б) зала за пътници;
в) гише за билети;
г) санитарен възел.

(3)Собствениците на автогари осигуряват и поддържат в изправност оборудването по ал. 2.

Чл. 55.
(1) В автогарата се осигурява визуална информация, включваща:
1. разписание;
2. часовник;
3. списък на обслужваните линии, цени на билетите и работно време на всяко билетно гише;
4. табела с имената на крайните пунктове на линиите от съответното направление - на всеки сектор.

(2) Автогарите с повече от два сектора се оборудват с уредба за звукова информация.
НАРЕДБА № 33 от 03.11.1999 г. за обществен превоз на пътници и товари на територията на Република България

Според мен някой трябва да сигнализира на ИА "АА", които да се самосезират и да обърнат внимание на тези въпроси. ;)
Title: Re: Междуградски автобусни линии
Post by: RADOCVET on 22.08.2016, 18:51:50
Според горните критерии половината автогари трябва да бъдат премахнати.
Title: Re: Междуградски автобусни линии
Post by: abs111 on 23.08.2016, 15:38:36
То по тази логика бившата "международна" автогара до новотел Европа,не е трябвало да съществува...
Title: Re: Междуградски автобусни линии
Post by: The Freshmaker on 23.08.2016, 15:55:56
В конкретния случай питането на Васко е резонно според мен поне - и всъщност да, повечето неща в тъй наречената ни държава би следвало да бъдат закрити или основно реорганизирани, ако трябва да отговарят на някакви критерии. Едни автобуси на едно незастроено (все още) пространство в един град не означава автогара, нито дори спирка... Хайде да не започвам да разказвам картинно как едни хора с години си спираха автобусите на Цариградско, където други хора си разтоварваха буркани с паприкаш и прочее полезности в бус лентата насред София, щото, видите ли, пет рейса спрели някога и то станало какво - ами спирка на междуградски автобуси, разбира се.
Title: Re: Междуградски автобусни линии
Post by: vasko on 24.08.2016, 21:32:42
Според горните критерии половината автогари трябва да бъдат премахнати.
Аз бих казал, че едва ли има автогара, която да отговаря на всички изисквания от въпросната наредба... :rolleyes: Например, Централна автогара София няма направленията, написани на всеки сектор, а и се съмнявам, че има подемна платформа, чрез която пътниците в неравностойно положение да се качват в автобусите.

Обаче, поне повечето автогари имат поне някакъв базов минимум като например... приемно здание.  :rolleyes: Съща така - чакалня; каси; обособена площадка със сектори, която не се намира директно върху улицата.

Според мен превозвачите по направленията за Сливница, Костинброд, Берковица, Своге и т.н. просто се скатават и не искат да си плащат за автогарово обслужване на Централна автогара (най-близката истинска автогара) и за това са превърнали въпросните места в импровизирани автогари. Мисля да подам сигнал в ИА "АА", да видим какво ще кажат оттам. :)

Смятам, че междуградските автобуси по въпросните направления трябва да тръгват или от Централна автогара или от истинска, нова изградена автогара "Север" някъде в района на ж.к. Надежда, ж.к. Връбница и т.н. И по важното :arrow: да се обособи легална автоспирка за междуградски автобуси (по закона за автомобилните превози) в района на МС Ломско шосе и въпросните автобуси да спират САМО там за връзка с метрото! И никъде другаде, особено тук (https://www.google.bg/maps/@42.7361376,23.2941628,3a,54.2y,285.88h,81.44t/data=!3m6!1e1!3m4!1sc9LS4zjXcAnwZc6ny2wx3Q!2e0!7i13312!8i6656), където пречат на трамваите! :angry:
Title: Re: Междуградски автобусни линии
Post by: Sixkiller on 24.08.2016, 22:32:57
То по тази логика бившата "международна" автогара до новотел Европа,не е трябвало да съществува...

На нея спираха и тръгваха и междуградски автобуси до самото откриване на сегашната Централна автогара. Беше един голям кален паркинг и човек винаги трябваше да обикаля, за да си търси автобуса  :laugh: Няма да забравя Мерцедесите O303 и Неопланите 1-во и 2-ро поколение на това място (през онези години изобилстваше от тях). В момента това място платен паркинг ли е, или е свободен за паркиране (понеже все още има автобуси, които изчакват и правят почивка там)?
Title: Re: Междуградски автобусни линии
Post by: RADOCVET on 24.08.2016, 22:35:07
Безплатен паркинг е. Много е удобен за изпращачи/посрещачи.
Title: Re: Междуградски автобусни линии
Post by: Ivo on 27.04.2017, 13:06:16
Тия междуградски линии нещо много взеха да западат, гледам на автогарата колко много линии има с бусче вече и пак празни. Дори дестинации като Стара Загора, Благоевград, Смолян, които с автобус са по-бързи или няма влак.

А направо ме учуди, че и до морето вече пускат малки рейсчета-видях чисто нови Весито Т или нещо такова, също сравнтелно празни. Както е тръгнало нищо чудно скоро междуградски превозвач на пътници да остане само БДЖ. Направо и те да купят автобуси и да довозват до местата където няма влак от възлови гари, да се спре мъката с тия бусчета.
Title: Re: Междуградски автобусни линии
Post by: V.Peichev on 27.04.2017, 16:15:59
Етап имат Vectio T с дължина малко над 10 метра и 43 седящи места, пътувах с такъв автобус за Великден до Варна. :) Стори ми се по-тесен от старите Diamond и Saphir, но беше пълен до Търговище, до Варна останаха около половината пътници. :) Имаше още два нормални 12 метрови. Предполагам, че пускат по-малкия автобус като извънреден по празници. :rolleyes:
Title: Re: Междуградски автобусни линии
Post by: wiNt on 27.04.2017, 16:34:29
Пепел ти на езика. БДЖ-то с 5те влака дето им останаха не могат да се оправят, за автобуси не искам и да си представям какво ще е. Точно докато положението в БДЖ-то е такова никога няма да загинат междуградските...
Title: Re: Междуградски автобусни линии
Post by: mitkov2 on 30.04.2017, 13:09:07
Пепел ти на езика. БДЖ-то с 5те влака дето им останаха не могат да се оправят, за автобуси не искам и да си представям какво ще е. Точно докато положението в БДЖ-то е такова никога няма да загинат междуградските...
БДЖ бе доведено до това състояние нарочно, за да печели автобусната мафия. Не е нормално да има автобусна линия София -Пловдив на всеки час , при положение, че има електрифицирана жп линия. Такова нещо в нормалните европейски държави е невъзможно.  И ако преди автобусът бе по-бърз имаше някакво оправдание, но сега след като времепътуването се изравни няма абсолютно никакъв смисъл от толкова редовна линия.
Title: Re: Междуградски автобусни линии
Post by: bagercho on 30.04.2017, 15:00:00
А защо държавният железопътен превозвач просто не се постарае да бъде конкурентоспособен на частните автобусни превозвачи?  :rolleyes:
Title: Re: Междуградски автобусни линии
Post by: RADOCVET on 30.04.2017, 17:01:45
Защото принципалът му казва да не прави това.
Title: Re: Междуградски автобусни линии
Post by: abs111 on 31.10.2017, 13:45:14
https://www.vesti.bg/bulgaria/incidenti/shofioryt-ot-katastrofata-na-trakiia-e-arestuvan-6
Нищо ново под слънцето,за съжаление водачът ще го отнесе,а на фирмата пак ще и се размине.
Title: Re: Междуградски автобусни линии
Post by: Sixkiller on 31.10.2017, 17:17:13
За мен е неразбираемо как "уж" всички са видяли, че шофьорът не изглежда адекватно (по техни думи), но въпреки това не се намери нито един, който да сигнализира на КАТ, ДАИ и т.н. ?!
Quote
Свидетели разказаха още, че някои от пътниците опитвали да държат шофьора буден.

„Имаше една рускиня до шофьора и му пускаше музика. Шофьорът беше като някакъв дрогиран, с риза разкопчана до пъпа. Шофьорът беше заспал”, разказа Веселин Алексиев.

По какъв ли начин още ще се опитат да очернят водача?
Title: Re: Междуградски автобусни линии
Post by: я л т а on 02.11.2017, 17:01:49
Малка част от разните там далаверки:

https://contracts.bivol.bg/?q=121444454%2A&sphinxfields1&sphinxfields2&sphinxfields3&sphinxfields4#results (https://contracts.bivol.bg/?q=121444454%2A&sphinxfields1&sphinxfields2&sphinxfields3&sphinxfields4#results)
Title: Re: Междуградски автобусни линии
Post by: difian on 03.11.2017, 04:45:08
А колко са им линиите за междуградски превози от републиканските и общинските квоти!? ;)