Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 307
1
Благодаря за поправката.

2
Кой е казал че 204 ще се поеме от СА? По-вероятно и логично е да си остане на Карат до закупуване на необходимите автобуси. 18 съчленени автобуса няма откъде да се вземат към настоящият момент. Не забравяйте че догодина ни очакват и 5тм и 7тм.

3
Отговорът на повечето от половината ти въпроси е, че така се казват спирките. Тоест това не е забележка към дизайна на табелата а към това, че трябва масово да се преименуват спирките.
...

Спирките се казват точно така, както е написал Мартин. Не трябва да се преименува нищо, а просто да се напише правилно. Аз също имам своите резерви към табелата, но определено е стъпка в правилната посока.

4
Към днешна дата МГТ няма капацитетът - водачи и изправни возила, да замести автомобилния транспорт дори на 50%. Сиреч ако има забрана за автомобили и "безплатен" ГТ то същият ще блокира от желаещите да го ползват. Освен това обикновено високите нива на замърсяване са в студени дни, когато и велосипедите са "на трупчета".

5
Доколкто видях шофьорът не е имал шанс да оцелее  :/

6
Какво става бе? Аз не крия, че съм привържаник на Карат, обаче това вече е наглост - трети път! Поне този път не е успял да се запали даже май.

Какво значи наглост? Да не би сами да искат да се запалят...

7
123 няма как да почива на другата крайна спирка, защото маршрутът му там е кръгов. 122 спокойно може да се закрие.

8
A как иначе. Кой ще плаща за паркинг ако има автобус...

9
И защото нашето метро е изключителна алтернатива на автомобила, то в много случаи наземният транспорт е по-бърз.

10
Когато трафикът се свие до онези които допринасят пряко за икономиката с движението си, тогава проблем с трафика няма да има. Докато автомобилите се ползват за чадър оправия няма да има и само рестрикции са решение.

11
Няма да коментирам, само ще кажа, че Икарцедесите не се поддържат, по волята на СЕ. За МАН, тактиката, която сме предприели е да се направи кампания за разясняване и тестова експлоатация в един гараж. Но няма да издавам повече конфиденциална информация на хора, които просто решават да оплюят всяко начинание за оправяне на критичното положение с информационните системи. Да се върнем на "Димитровки" ли?

Няма и какво да коментираш, но докато живееш с убеждението че всичко е наред не очаквай да няма "хейт". А Димитровки не знам какво е, но определено след това арогантно поведение единствената комуникация вас ще остане през Виртуалното деловодство на ЦГМ.

12
Сгобката и качеството на материалите също е от значение. БМЦ и Ютонг като са с двигател Къминс, мостове ЗФ и скорости Войт да не би да са много хубави.

13
Ама вие сте като Спаси София. Когато си наумите нещо, колкото и грешно да е то, всякакви опити за корекция се таксува като хейт. Научете се че не всичко започва и свършва с вас, и се научете да зачитате мнението на хората. Научете се че всяко мнение различно вашето може да е по-правилното.
Иначе не знам кой колко е съвестен или не е, но ежедневно виждам Ютонги с грешни дестинации. За Икарцедеси да не говорим. Припомни си какво беше с Т6А2 и Инеконите. Е, същото ще стане и МАН. Примири се, с шофьорския инат не може да се пребориш ако ще и Марсопредседателството да дойде.

14
Идеята по принцип е добра, но просто няма да се реализира поради факта че шофьорите няма да натискат едното копче и ще се движат цял ден с една дестинация. Затова сегашната ситуация с двете крайни спирки е най-успешно приложимата.
Освен това символът за метростанция на Гарата е крайно неуместен и объркващ. Принципно трансферът от МД2 към автобусите за Младост става на Лъвов мост, а не на Гарата. Да не говорим че 213 прави връзка с 4 метростанции.

15
Защото Гриша Ганчев не работи със Солариси, а тухли (Уйтонги).

16
В анкетата има снимка, но няма как да се гласува за нея.

17
А слагат ли си зимни гуми на колелетата? Сигурно дори не знаят, че съществуват такива. Има ли кой да ги проверява и глобява, ако не са? Защото да караш колело по заснежен и/или заледен път създава много големи предпоставки за ПТП. Особено, ако велоалеята е тип "бул. Раковски".

Глупости на търкалета. Ти на велосипед качвал ли си се изобщо....

18
Защо в сиво ли са го боядисали  :laugh:

Принципно повечето производители дават 10 години гаранция на боята, респективно не би трябвало да се боядисват. Обаче няма нито едно Конекто, което да не е претърпявало ПТП, в резултат на което е мазано в гаража с каква да е боя. Затова вероятно сега се боядисват цялостно, защото повечето приличат на калинки. Ако си спомняте БМЦтата започнаха да ги боядисват като минаха 10тата си година.

19
Тролейбуси / Re: Старите тролеи
« on: 02.12.2017, 14:35:56 »
Линията е 12. По 11 няма как да е било, защото в Искър имаше само сини и зелени ЗиУ.

20
Трамваи / Re: Дюваг
« on: 01.12.2017, 16:45:49 »
А защо са сиви вратите?  :help:

Pages: [1] 2 3 ... 307