Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Sofia

Pages: [1] 2 3 ... 173
1
Като прибавим и потрошените пари за мацане с боя в Левски сигурно ще се съберат за нещо такова - нископодово и климатизирано:


2
15 000 лева, въобще чудесна цена за едни чудесни тролеи.

3
Човек с намалено зрение стои на два метра след спиркознака и чака превозно средство. То идва, човекът вижда табелата отстрани, установява, че това не е номерът на линията, която чака. В този момент вижда, че е спряло второ превозно средство. Тръгва към него. Предвид факта, че няма табела с номер на линията долу вдясно, за да види страничната табела трябва да измине още около 5 метра. Това коства време и водачът вече може да е затворил вратите.
И вместо да се бориш за истински значими неща, които ще направят разлика, като например:
- да има няколко спиркознака на големите спирки
- да се прекрати практиката на спиране като 3-то превозно средство
- да се наказват водачите, пречещи на автобусите да спират в джобовете
- да се регламентира как точно да се спира на спирките с цел улесняване на хората с увреждания
- да заработи навсякъде гласовото оповестяване и да се отремонтират неработещите табели,

ти защитаваш хартиените парцали. Това според мен показва, че не си толкова загрижен за хората с увреждания, а ги използваш като оправдание за психологическата ти фиксация върху парцалите, които правиш и които искаш да наложиш в целия градски транспорт. Даже съм склонен да мисля, че наистина си вярваш, че го правиш в името на хората с увреждания.

Напротив, готов съм да вложа четирицифрена сума за дела за връщането на всички челни табели долу. А тези пари можех да ги дам за закупуването на Шкодата 9ТР, ама трябва, уви трябва да са за жаби и дела по връщане на табелите.
Тези пари най-добре ги дай за психолог, ще бъде полезно и за теб и за околните.

4
На мен ми е любопитно коя е българската фирма, произвела електрониката. Все пак това не е проста работа.

5
И все още не можеш да дадеш обяснение как един лист А4 е по-добре видим от 1х2.5 метра светеща табела. Аргументът, че е високо, не важи, защото до първа врата има допълнителна табела. Ако човекът е толкова близо, че да може да види табела на предното стъкло, то ще може да види и табелата на страничното стъкло.

6
Българското представителство на АББ до колкото знам се занимава основно с продукти за автоматизация и електроснабдяване, така че за диагностика на МАНовете вероятно трябва да дойдат специалисти от чужбина. Части могат да се произведат, въпросът е колко ще струва и дали е оправдано.

7
Това не отхвърля възможността да се е развалил преди заминаването му за ОР. Не че защитавам висококвалифицирания персонал на стоянка Левски, най-малкото е трябвало да го отремонтират ако е бил развален, но може да не е тяхна вината за състоянието му.

8
Как е възможно в Западна Европа, където хората с увреждания получават много по-голямо внимание и грижи отколкото в България, да няма други табели по превозните средства освен фабричните електронни табели. Или отново сме уникален пример без аналог в света. Чакам отговор от Емо.

9
А сигурни ли сме, че наистина е отишъл на собствен ход на ОР или просто така си говорим?

10
Аз не се крия и на доста хора съм казвал, че съм подал жалба до Комисията за защита от дискриминация. И както виждате, подал съм я от мое име, а не от името на баба ми или на някой приятел, с който си пия виното вечер. Т.е. не се крия. Но като гледам не сте наясно какво точно съм пожелал и защо съм я подал само срещу Столичен Електротранспорт. Но това може да го проверите. А иначе заповядайте на следващите заседания на Комисията, които предстоят по повод моята жалба.
Предлагам за напред да подаваш жалбите си до МБАЛНП „Св. Наум“. На всички ни дотегна от твоето защитаване на хартиените парцали по превозните средства.

11
Автобуси / Re: BMC Belde 220/250-SLF
« on: 14.10.2017, 09:32:18 »
Някаква далавера явно. Аз ако си лепна на колата номер от друга кола веднага ще го гризна, но фирмите си го правят необезпокоявано.

12
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 10.10.2017, 09:27:55 »
ама за да не засегна винаги правите и безгрешни за всичко граждани , спирам до тук. :angry:
Ех тези лоши граждани, все те излизат виновни за шофьорските неволи.

13
Според мен трябва да се пробва да се съкрати 305 до Подуене или пък да се прекара до Хаджи Димитър, вместо до Централна гара, като от Подуене завива по Ботевградско, наляво по Александър  Екзарх и покрай Герена към Хаджията.
Подобна идея бяха дали от Спаси София за автобус от ж.к. Експериментален, през Младост, 4-ти километър, Слатина, Подуяне и Левски. Според мен тази идея е много добра, защото в момента няма никакви връзки между Левски и Хаджи Димитър и Слатина и бизнес сградите на Цариградско шосе. Проблемът, който виждам в тяхното предложение, е преминаването през 4-ти километър, което неизбежно е свързано с висене в задръствания.

14
Със сигурност им прави впечатление на хората. Не реагират просто защото са свикнали да виждат какви ли не грешни дестинации и разчитат само на номера.

15
Ясно ми е, че линиите са с различни интервали и курсове, затова нямам предвид да се синхронизират идеално през n минути. Но все пак може да се направи така, че три линии да не тръгват едновременно в рамките на 2 минути. 5 и 6 например могат да се синхронизират, 5 е на 30 минути с обиколка 90 минути, 6 е на 60 минути с обиколка 60 минути. На всеки две 5-ци минава една 6-ца и общият интервал става 15-30-15 минути. 1 и 3 са по-сложни, но някои курсове могат да се изместят с няколко минути, така че да не става припокриване.

16
Трябва да се направи нещо с абсурдно синхронизираните разписания на автобуси 1, 3, 5 и 6 тръгващи от автостанция Гео Милев. Часовете им на тръгване през почти целия ден са в рамките на 0-4 минути. Този проблем е особено осезаем в час пик, когато задръстването на Арена Армеец събира тръгналите през 1-2 минути автобуси и всички се изсипват едновременно на спирката на Площад на авиацията, след което 15 минути не минава нищо. В празничното разписание положението е още по-зле. Това е особено голямо неудобство, тъй като голяма част от пътниците, качващи се между Гео Милев и 4-ти километър (особено в час пик) пътуват до Окръжна болница, БАН или Интер експо център, в която отсечка автобусите имат общ маршрут.

17
Много ми е интересно хората, защитаващи тезата, че само безделници критикуват водачите в градския транспорт, никога ли не са критикували някого или нещо? Защото ако са, тогава се превръщат в обикновени лицемери.

18
Не отиваме ли прекалено далеч с тези символи вече. Започва да изглежда несериозно.

Конкретно в горния случай символът е напълно излишен. Думата театър е написана, а символът сам по себе си не носи никаква информация, защото в София има много повече от един театър. Освен да яде място и да радва децата друга работа не върши.

19
Уау! Това е на батерии/кондензатори, нали? Ганчев не случайно казва, че ако има възможност да купува в момента тролейбуси - ще купи такива с кондензатори като резервно захранване и ще почне да отнема линии от автотранспорта.
А къде спа Ганчев, когато се купиха 80 тролейбуса? И сега може да вземе някои линии от автотранспорта, но трябва да убеди общината да финансира изграждането на няколко километра КМ.

20
Имаше анкета за и против ж.к. на електронните табели. Против надделя с 55 процента, с което смятам, че темата е приключена.

Pages: [1] 2 3 ... 173