Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Sofia

Pages: [1] 2 3 ... 175
1
За протокола, вече няма "Балкан стар", а "Силвър стар"! ;)
Има си Балкан стар, просто не са представител на Мерцедес вече.

2
Автобуси / Re: Karsan JEST (1640)
« on: 05.12.2017, 17:39:16 »
Значи да дадем пари за нови автобуси, да плащаме разходи за застраховка, данъци, прегледи и техническа поддръжка, защото в някой дъждовен ден може да потрябва такъв на 93? Подобен автобус да се движи в София е пълен абсурд.

3
Тролейбуси / Re: Škoda 26Tr Solaris (1603-1632)
« on: 05.12.2017, 17:33:52 »
Те са се разбили вече. Това, че много улици са ремонтирани в последно време, кел файда. Четворките продължават и към момента да се разбиват по Васил Петлешков и Панайот Хитов, макар отсечката да не е голяма. Маршрутът на осмицата е в най-добро състояние от всички тролейбусни маршрути, изключая пресичането на трамвайната линия на Графа.

4
Защо страничната табела да показва отправната точка? Не е ли по-добре да показва само дестинацията както предната. Също така може ли шрифтът да се промени, за да се оправи височината на малкото "д" и евентуално да се удебелят буквите и цифрите?

5
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 23.11.2017, 23:41:22 »
Кой ще се занимава да възстановява почти 20 годишен автобус. За 1771 става въпрос. Като гледам цялата рама е огъната и изметната едва ли е толкова лесно.
A как се занимават да възстановяват 30+ годишни 305-ци и 302-ки, които реално са огънати и изметнати? Къде видя, че рамата на 1771 е изметната? С изключение на предницата автобусът си изглежда съвсем структурно здрав.

6
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 22.11.2017, 17:15:55 »
Да му присадят предница от някой бракуван зелен.

7
"Всичко, далече от морето, е дълбока провинция" – Хемингуей;
Значи Никола е гражданин колкото теб. Не защитавам никого, изразявам несъгласие със заядливия ти тон и уличния език. И даже Хемингуей да е прав, от прочетеното до тук не оставам с впечатление, че си гражданин.

8
С този тон, ако обичаш, се обръщай към твоите авери в Бургас. В този форум сме се събрали уж културни хора и се опитваме да избягваме уличния език. Защо не бъдеш честен и не копираш в темата цялата кореспонденция между вас с Никола. Много е удобно да копираме само това, което ни изнася. Правилно ти го е казал. Първо се заяждаш и разпалваш дразги, после като получиш ответна реакция идваш да се жалваш на модераторите. И си спести мнението за това кой от кое село бил дошъл, защото и ти не си голям гражданин.

9
За малките градове има тема "Други градове". Не мисля, че е необходимо за всеки град с 2 автобуса да се отваря тема, която после да стои неактивна.

Иначе чудесно за табелите. Започнаха вече и малките превозвачи да вземат на сериозно електронните табели, остана само в София да им уврат главите.

10
Представяне / Re: Сайтът на ЦГМ
« on: 19.11.2017, 00:03:10 »
Линиите на МТК най-после са включени във виртуалните табла.

11
Нашите Ютонги поне имат готин европейски вид и откъм салон са идеални.
Кое им е идеалното на салоните? Грозна евтина пластмаса навсякъде, ръждиви болтове, сглобки като в час по трудово, миризма на китайска пластмаса вътре. Всичко е толкова недодялано, че даже сделаните руски автобуси изглеждат по-изпипани от Ютонгите. Да не говорим, че проблемите около тези автобуси са толкова фрапиращи, че би трябвало да бъде търсена отговорност от производителя в съда. Единственият европейски привкус в тези автобуси идва от изкопирания от МАН дизайн. Новите БМЦта са класи над Ютонгите откъм визия и качество на салона.

12
Няма такъв въпрос в Гърция, табелите са си написани на гръцки. Както цяло никъде не е практика да се изписват табелите на писменост, различна от официалната в съответната държава. Това си е чист напън по български, да се направим на много модерни и напредничави.

Единственото, което според мен оправдава надписи на английски на електронните табели, е това да се представи като част от подготовката за европредседателството, за да се осигури финансиране по тази линия за закупуване на електронни табели. Ако това е случаят се надявам английските надписи да изчезнат след края на председателството.

13
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 10.11.2017, 23:09:27 »
Дано това да е само за европредседателството. Табели на английски, с изключение на тези за летището, са пълна идиотия. Когато не искаме да чуем друго мнение най-лесно е да обвиняваме в хейт

14
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 09.11.2017, 19:32:23 »
Quote
КАВИЧКИ НЕ СЕ ПИШАТ:
1) При названия на географски и топографски обекти независимо от степента на тяхната известност:
град София, село Долно Камарци, гара Левски, връх Еверест, езеро Балатон, река Искър, курорт Златни пясъци...

Официален правописен речник на българския език. С., БАН, Просвета, 2012

15
Затова казвам 4000. Ако беше само желязо щеше да струва 2700 на скрап. А и голяма част от масата на тролейбуса са стъкла, гуми и балатуми, които свалят цената.

16
Желязо дебело между 290 и 320 лв/тон. При всички случаи няма над 4000 лв. скрап в тези тролеи. Съгласен съм да им се предложи каквото е събрано до края на годината и ако щат да го приемат. Тези 8000 лева за мен са изнудване.

17
Ще има ли календар на Сдружението за 2018? Може чрез него да се събере малка част от сумата.

18
В Дейтън, САЩ, положението също хич не е розово....
Точно обратното, Дейтън ще развива тролейбусния си транспорт. Осигурено е финансиране и е взето решение за закупуване на 26 хибридни тролейбуси с батерии с електрооборудване Kiepe и каросерия Gillig. Това става след 3-годишни тестове на два хибрида с дизелов агрегат и два хибрида с батерии. Избраният вариант има автономен ход от 15 мили при пълно натоварване и скорост 50 мили в час. Цената на тролейбус е 1,2 млн. долара, 80% се осигуряват от федералния бюджет, a началото на експлоатацията се очаква през 2019.

В Уелингтън имаше много сериозен отпор срещу закриването на тролейбусния транспорт, но за съжаление това е факт заради късогледството на предишното правителство. Настоящото правителство пък твърди, че вече са сключени договори с фирми за демонтаж на контактната мрежа и тяхното прекратяване ще доведе до плащане на големи неустойки.

19
Автобуси / Re: MAN/MANAS 232 (2882/29**,3820-3825)
« on: 03.11.2017, 18:20:45 »
Това, че покриват някакви изисквания за вредни емисии, не ги прави екологични, a по-малко вредни. Старите МАНове също покриват стандарт, това прави ли ги екологични?

20
Автобуси / Re: MAN/MANAS 232 (2882/29**,3820-3825)
« on: 03.11.2017, 17:03:48 »
Китайците са дизелови пък имат листенца. А и нищо екологично няма в метановите автобуси. Само електрическите превозни средства са екологични.

Pages: [1] 2 3 ... 175