Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Sofia

Pages: [1] 2 3 ... 170
1
Най-добре е да изписва само последната спирка, без неща от сорта на "за гараж" и "вози пътници до", както е в цяла Европа. Щом европейците са свикнали, и ние ще свикнем да гледаме какво пише на табелите. При тролеите например още от времето на пластмасовите табели си пишеше "до Гурко" или "до ВМА" и никой нямаше проблем с това.

2
И докато целият текст се скролне, автобусът вече ще е заминал. Да не говорим колко е нечетлив. :fan:

Едит: След като го изгледах няколко пъти си промених мнението. Текстът се скролва достатъчно бързо и е достатъчно четлив. Ще привлича внимание и дано да има по-малко заблудени пътници.

3
Кабините се борят със симптомите, а не с причините.

4
Изтрити теми / Re: Контрольорите
« on: 21.06.2017, 01:50:21 »
И като отговориш на простотията с простотия, накрая ще станеш същия като тях...... :/

5
Малко оффтопик, но ми е необяснимо защо има булевард, кръстен на британско-югославски агент, готвил преврат срещу цар Борис, подкрепял бомбардировките на съюзниците над България и народния съд. За мен е срамно булевард да носи името на народен предател и терорист.

6
Гаража на РКТ ли имаш предвид? Той е срещу София мел, но нито на стрийт вю, нито на сателита се виждат останали автобуси вътре.

7
Автобуси / Re: Ikarus 280
« on: 18.06.2017, 00:37:44 »
В Шумен ги спряха още 2009-та. Понастоящем само в Габрово има Икаруси в редовна експлоатация.

8
Сравни тази табела с табелата от коментара на Благун и сам прецени стандартна ли е или не. Размерът на табелата, размерът на шрифта, синята лента, всичко това е по-различно от стандартните двуредови табели.

9
По-широк и по-нисък е от квадратния. 150х300 мм срещу 280х200 мм. Също така синята лента показва, че номерът не е от КАТ, а вероятно е правен по поръчка. Въпросът е дали това не го прави невалиден с всичките последствия от това.

10
Други градове / Re: Казанлък
« on: 14.06.2017, 02:39:08 »
Вадиш 10, 15 милиона, подаряваш ги на Община Казанлък и тролеите тръгват. Даже може и съчленени да купят.  :)
Затова плащаме данъци. Дежурното оправдание за всичко в България е "няма пари", само че не е там проблемът. Пари има, но не отиват където трябва.

11
Този номер е с американски формат, в България официално не се поставят номера различни от стандартните "квадратни" и "правоъгълни".

12


Днес попаднах на тази снимка и ми стана любопитно, как са се сдобили с такъв нестандартен регистрационен номер и дали е легално да се движи с него по пътищата?

13
Малкото Д е с един пиксел по-малко от главното Д. И не подлежи на корекция :(
Как така не подлежи на корекция?

14
Това са снимки от колекцията на колега от форума.

15
Интересна "иновация" при програмата на предните табла на 83, все едно фабричният шрифт не се четеше.... :help:
Е не е ли фабричният шрифт точно това?

16
Интересно ми е ,защо се тиражира ,че автобусът ще бъде ЗАМЕНЕН БЕЗПЛАТНО от фирмата производител която е ФАЛИРАЛА ОТДАВНА
Журналистите не са си го измислили сами. Някой от автото им го е казал, за да замажат положението, един вид, че не е голяма загуба.

17
Други градове / Re: Враца
« on: 07.06.2017, 12:05:27 »
Очаквам с интерес да видя как персонал, който не може да поддържа адекватно нещо по-модерно от ЗиУ, ще поддържа модерни електробуси. Тези 3 броя са някакъв глупав пиар. Не са достатъчни дори за покриване на една линия, плюс скъпата им поддръжка само ще генерират загуби на ТТ. Затънало в дългове и без адекватен технически персонал предприятие да се хвърля върху скъпа и все още недоразвита технология ми се струва голяма грешка. Много по-полезно ще е парите за 3те електробуса да отидат за нови тролейбуси и КМ.

18
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 06.06.2017, 19:44:04 »
Аз не мога да разбера, защо няма разработки на тролейбуси с батерия - т.е. тролейбус и електроавтобус.


Quote
В 2016 году начато производство модификации ТролЗа-5265.03, которая отличается функцией "автономного хода". Для этого в задней части троллейбуса создан аккумуляторный отсек.

Quote
ТролЗа-СТ-5265А — современный низкопольный троллейбус с автономным ходом производства «Сибэлекранссервис». Оснащается литий-ионными батареями производства российской компании «Лиотех». Запас автономного хода около 60 км.

http://www.liotech.ru/trolley

19
Метро се строи при доказани ползи и необходимост, а не понеже в някакво бъдеще се очаква да има пътници. Още повече, пътникопотокът към Витоша е основно в празнични дни. Не се инвестират стотици милиони в инфраструктура, от която евентуално ще има полза 2 дни в седмицата.

20
Ти изобщо четеш ли какво съм написал? Не веднъж ми се е случвало да пътувам напълно сам в 122 в посока лифта. Ако празен автобус оправдава прокарването на метро според теб, тогава съм съгласен с аргумента ти. Да не говорим, че времепътуването в сравнение с автобуса няма да се намали, тъй като метрото обикаля през Младост. Напълно достатъчно е да има адекватен довозващ транспорт от МС Витоша.

Pages: [1] 2 3 ... 170